به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
طیف های مختلف اصولگرایان از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعه روحانیت مبارز تهران و جبهه پایداری گرفته تا حزب موتلفه اسلامی و دیگر جبهه ها و گروه ها و احزاب، حضور گسترده خود در این همایش را اعلام کرده اند
"خیبرآنلاین" - اولین همایش بزرگ وحدت گفتمانی "اصولگرایان ناب" روز شنبه 19 مهرماه با حضور بزرگان این جریان و هوادارانشان در مجتمع 13 آبان (لانه جاسوسی سابق) برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، این همایش که پس از ماهها رایزنی و با توجه به شرایط خاص به وجود آمده در دوران موسوم به "بیم و امید" برگزار می شود، اولین مانور بزرگ "اصولگرایان ناب" به حساب می آید.

براساس این گزارش، اولین همایش وحدت گفتمانی "اصولگرایان ناب" ساعت 15 روز شنبه 19 مهرماه در مجتمع 13 آبان تهران(لانه جاسوسی سابق) آغاز خواهد شد و در ابتدا، یکی از مادحان برجسته کشوری با مضمون عید غدیرخم به مدیحه سرایی خواهد پرداخت.

در ادامه، حجت الاسلام الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی به ارایه گزارشی از رایزنی های فشرده صورت گرفته در رابطه با ایجاد وحدت گفتمانی میان "اصولگرایان ناب" می پردازد.

آخرین و مهمترین بخش این همایش بزرگ به سخنرانی حضرت آیت الله مصباح یزدی اختصاص خواهد داشت که طبق شنیده های خبرنگار ما، معظم له بیانات بسیار مهمی را ارایه خواهند کرد.


همچنین، با عنایت به کسالت آیت الله مهدوی کنی، ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان ایشان در این همایش مشارکت خواهند داشت. نکته مهم قابل ذکر در همین رابطه این است که نقطه آغاز وحدت میان اصولگرایان ناب با توصیه آیت الله مهدوی کنی به حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی صورت گرفته است. حرکتی که البته در ابتدا با گلایه های ایشان نسبت به رفتار برخی اصولگرانماها در انتخابات سال ریاست جمهوری همراه شده بود؛ همان جماعتی که در آخرین روزهای منتهی به انتخابات، خود را از دسترس آیت الله مهدوی خارج کرده بودند.

با این حساب، پس از اتفاقات صورت گرفته در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و غش کردن عده ای اصولگرانما به سمت باند ثروت و قدرت و به هم زدن ائتلاف ها و ایجاد ارتباطات پشت پرده جهت وحدت در جریان مقابل و ایجاد تفرقه در میان اصولگرایان، این همایش به عنوان اولین گردهمایی بزرگ و استراتژیک "اصولگرایان ناب" شناخته خواهد شد.

اخبار دریافتی در این زمینه حکایت از آن دارد که شمار قابل توجهی از چهره های شاخص گفتمانی آمادگی خود را جهت حضور در این همایش اعلام کرده اند. جمعی از علما و روحانیون معظم، عده ای از نمایندگان مجلس، اساتید برجسته و انقلابی دانشگاه ها و شخصیت های برجسته فرهنگی از جمله افرادی هستند که تاکنون نسبت به حضور خود در این همایش اطلاع رسانی کرده اند.

"خیبرآنلاین" درصدد است پس از کسب نهایی اخبار از منابع موثق، لیست نهایی اسامی چهره های شاخصی که در این همایش شرکت خواهند کرد را منتشر نماید.

گفتنی است از زمان انتشار خبر برگزاری این همایش، موج سنگین خبرسازی جعلی و تخریب علیه آن از سوی برخی افراد و رسانه های وابسته به جریان اصلاح طلبان و اصولگرایان تقلبی به راه افتاده که همین مساله، حکایت از اتفاق مثبتی دارد که در حال وقوع است.

پیش بینی می شود حضور پرشکوه بزرگان و هواداران "اصولگرایان ناب" در این همایش، موج سنگین جدیدی را در فضای سیاسی کشور به راه اندازد. این همایش با چنین برنامه ریزی که با حضور گروه های مختلف و مردم هوادار اصولگرایی ناب برگزار می شود، در نوع خود بی سابقه است.

طیف های مختلف اصولگرایان از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعه روحانیت مبارز تهران و جبهه پایداری گرفته تا حزب موتلفه اسلامی و دیگر جبهه ها و گروه ها و احزاب، حضور گسترده خود در این همایش را اعلام کرده اند و برخی افراد نیز در تماس خبرنگار ما با آنها، ضمن اعلام حضور قطعی خود در این همایش، خواستار عدم ذکر نامشان شده اند.

پیگیری های خبرنگار ما حکایت از آن دارد که حضور آیت الله موحدی کرمانی و حجت الاسلام والمسلمین رییسی در این همایش محتمل است.

با پیگیری های صورت گرفته تاکنون، علاوه بر گروه ها و احزاب فوق الذکر، حضور افراد سیاسی- فرهنگی ذیل تا این لحظه در اولین همایش "اصولگرایان ناب" قطعی شده و البته این لیست درحال تکمیل است:

1- غلامعلی حدادعادل (رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی)
2- اسماعیل کوثری (عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس)
3- حجت الاسلام سقای بی ریا (سخنگوی جبهه پایداری)
4- فرج الله سلحشور (کارگردان سینما و تلویزیون)
5- حجت الاسلام جعفر شجونی (عضو جامعه روحانیت مبارز)
6- محمدکاظم انبارلویی (سردبیر روزنامه رسالت و رییس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی)
7- سعید حدادیان (مداح اهل بیت(ع))
8- محمدحسن آصفری (عضو کمیسیون امنیت ملی)
9- حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی (عضو کمیسیون فرهنگی مجلس)
10- فاطمه آلیا (نماینده مجلس)
11- زهره طبیب زاده (نماینده مجلس)
12- حسین الله کرم (فعال سیاسی)
13- محمدصادق کوشکی (عضو هیات علمی دانشگاه)
14- مهرداد بذرباش (عضو هیات رییسه مجلس)
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
کاشونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
3
1
دکتر آقا تهرانی در شهرستان ما کاشان مهمان ما خواهند بود و نخواهند آمد..

حالا فردا شب تصاویرش رو برات می فرستم...


یا علی
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
2
4
سلام؛اقدام سنجیده و به موقع علما وزعماء مورداعتماد جامعه درایجاد انسجام وسازماندهی نیروهای مخلص وبی توقع اصولگرا؛باهدف برنامه ریزی جهت تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب؛قطعابااستقبال ولایتمداران واقعی مواجه خواهدشد.ماجمعی ازنمایندگان اصولگرای ادوارمختلف مجلس نیزباافتخار
آمادگی خودرابرای شرکت دراین مراسم معنوی اعلام مینماییم.سیدمحمدصادق نیرومند؛نماینده دوره هفتم ازحوزه انتخابیه نهبندان وسربیشه(خراسان جنوبی)
یک جانباز فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
2
3
انشاالله به وحدت می رسیم چون بزرگان ما هستن سرور همه اصولگرایان می باشند حامیان واقعی ولایت دنبال سهم خواهی نیستن به امید پیروزی نهایی یا علی جان
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
3
3
شما به وحدت برسین!!! اما اینایی که نام بردین همه شون پایداری چی ان! دم خروسش هم مطالبشون در رجانیوز...! حالا از پایداری به ناب! تغییر نام دادن خبر جدیدی نیست! جواب این ماربازی ها انشالله انتخابات مجلس... عجله ای نیست! شما و شیخ ممتقی تون تا اون روز راحت باشید..
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
چته ترسیدی؟!!! شیخمون شده خار در گلوی شما افساد طلب که در منطق و علم جلوی ایشون کم آوردید وحتی تئوریسین اصلی تون(سروش) هم کم آورد و فراری شد بعدش رو آورد به جفنگ گفتن.
علی از تنکابن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
2
3
فقط سعید جلیلی رو عشقه
Mortezarahimy
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
2
1
ممنونم که این گونه مطالب را می گذارین. اگر ممکنه این روزها بحث های گفتمانی دکتر احمدی نژاد عزیزمان را بیشتر بگذارین. بخصوص این روزها که در آستانه ی تولد دکتریم. ان شاءالله 5 شنبه اول آبان ساعت 5 عصر برای عرض تبریک زادروز عمار ولایت به میدان 72 نارمک می رویم. خدا قوت دلاوران.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
0
1
واقعاروتون میشه به احمدی نژاد بگین عماررهبر؟ روتونوبرم
سیامک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
0
1
این چهره ها هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند و منففور ملتند مثلا (...) در بین مردم بیشتر به طنزومسخره شهرت دارد چه زمانی میخواهند بپذیرند شکست خورده اند مردم در انتخابات مجلس را از لوث وجود این نماینده نماها پاک خواهند کرد (...) مانند انتخابات مجلس ششم مجبور است به رای مردم احترام بگذارد هرچن (...) به انتخابات اصلا اعتقادی ندارد
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: