به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
نخستین باخت خانگی تراکتورسازی، اولین شکست پرسپولیس با هدایت درخشان در ورزشگاه آزادی، مغلوب شدن سپاهان در تهران، بدست آمدن نخستین تساوی فصل استقلال، پیروزی‌های ارزشمند راه‌آهن و پیکان، سومین مساوی نفت در لیگ و ناکامی تیم‌هایی که مربیان خود را تغییر دادند، از مهمترین اتفاقات هفته دوازدهم لیگ برتر بود.
"خیبرآنلاین" - هفته دوازدهم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری و پس از وقفه‌ای 18 روزه برگزار شد که با مخالفت فدراسیون فوتبال، هیچکدام از دیدارهای این هفته پخش نشد تا فوتبالدوستان شاهد موفقیت و ناکامی‌های تیم‌های خود نباشند.
به گزارش مهر،همچنین در جریان این بازی‌ها، اتفاقات جالب توجهی هم رخ داد از شکست‌هایی که تیم‌های مدعی تراکتورسازی و سپاهان متحمل شدند.

هفته دوازده با دو مسابقه در تهران و قم بصورت رسمی آغاز شد. در تهران و در روزی که کمتر از 5 هزار نفر به ورزشگاه آزادی آمده بودند، پرسپولیس با یک گل مغلوب سایپا شد.

زننده این گل میلاد میداوودی مهاجم پیشین استقلال بود که از فاصله 40 متری دروازه نیلسون را باز کرد. این دومین باخت متوالی پرسپولیس با هدایت حمید درخشان بود و باعث شد این تیم پرطرفدار، ضمن باقیماندن در رده نهم، در وضعیت بحرانی قرار بگیرد. البته سایپا با این پیروزی به رده پنجم صعود و 2 باخت گذشته خود در فصل جاری را به بهترین شکل جبران کرد.

در قم هم صبا با تک گل جلال‌الدين علی‌محمدی که در دقیقه 65 به ثمر رسید، برابر گسترش فولاد به پیروزی رسید. این نخستین مسابقه‌ در لیگ بود که گسترش با هدایت فراز کمالوند به میدان آمد و بدون گرفتن یک امتیاز و سقوط به جمع مثلث قعرنشینان به تبریز بازگشت. صبا با این برد، یک پله در جدول صعود کرد و به رده ششم رسید.

آخرین بازی روز نخست به دربی خوزستانی‌های پائین جدول اختصاص داشت، مسابقه‌ای جدال صنعتی خوزستان با نفت مسجدسلیمان بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید تا دو تیم جایگاه‌های قبلی خود را حفظ کنند. البته گرفتن یک امتیاز در زمین صنعتی، برای نفتی‌ها نتیجه خوبی بود و بهروز مکوندی هم هفتمین امتیاز خود را در 3 بازی گذشته با این تیم مسجدسلیمانی بدست آورد.

روز دوم از دیدارهای این هفته، با یک دیدار در مشهد آغاز شد، مسابقه‌ای که طی آن استقلال پیروزی را با تساوی عوض کرد تا شانس هم امتیاز شدن با صدرنشین را از دست بدهد. این نخستین تساوی استقلال در فصل جاری لیگ برتر بود.

سپس در انزلی دو تیم ملوان و نفت تهران درحالی به تساوی یک بر یک رسیدند که نفتی‌های میهمان تا دقیقه 5+90 از میزبان خود پیش بودند. با از دست دادن این دو امتیاز، نفت تهران سومین تساوی متوالی‌اش در لیگ برتر را به دست آورد و 2 پله در جدول رده‌بندی سقوط کرد. همچنین این نخستین مسابقه‌ای در لیگ بود که ملوانی‌ها با هدایت "استیون میسیلوویچ" به میدان آمده بودند.

قهرمان لیگ که پس از حذف عجیب از رقابتهای جام حذفی و باخت در هفته یازدهم برابر مسجدسلیمانی‌ها، روزهای خوبی را سپری نمی‌کرد، در اصفهان و در روزی که بازهم یک ضربه پنالتی از دست داد، ذوب‌آهن را با یک گل شکست داد تا به رده سوم جدول صعود کند. این ناکامی مردان یحیی گل‌محمدی را به رده سیزدهم فرستاد.

در تهران هم راه‌آهن که در 6 بازی گذشته طعم پیروزی را نچشیده بود، دست به کار بزرگی زد و مقابل سپاهان اصفهان به پیروزی دست یافت. شاگردان استیلی با تکیه بر این برد از رده چهاردهم به رتبه دوازدهم رسیدند. از سوی دیگر پس از باخت عجیب سپاهان در جام حذفی، این تیم در تهران هم باخت تا رده سوم را به فولاد بسپارد، آنهم در روزی که فرصت داشت به رتبه دوم صعود کند. این شکست مردان فرکی را در وضعیت بدتری قرار داد.

در آخرین مسابقه هفته اما پیکان هم دست به کار بزرگی زد و مقابل صدرنشین لیگ در تبریز پیروزی شد. این نخستین شکست خانگی تراکتورسازی در فصل جاری لیگ برتر بود که باعث خوشحالی تعقیب کنندگان این تیم تبریزی شد. مردان ابراهیم‌‎زاده هم با این برد به روزهای پرحاشیه اخیر پایان داده و به آرامش رسیدند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: