به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
سرمربی اینتر عنوان کرد این تیم در شرایط بحرانی قرار دارد
"خیبرآنلاین" -   اینتر در شرایطی در خانه برابر سن‌اتین فرانسه در لیگ اروپا به تساوی رسید که چند ساعت قبل ماسیمو موراتی مالک سابق این تیم رسما از این تیم جدا شد تا مسئولیت توهیر اندونزیایی در این تیم بیشتر شود.

به گزارش ایسنا،والتر ماتزاری در نشست خبری خود گفت: من مسئولیت این نتیجه را بر گردن می‌گیرم. متاسفانه ما نمایش بسیار بدی داشتیم و طبیعی است که نتوانیم پیروز شویم. می‌توانستیم در این بازی به برتری برسیم ولی باز هم مثل هفته های قبل نتوانستیم از موقعیت‌هایمان نهایت استفاده را بکنیم. من در چیدن ترکیب تیم اشتباه کردم و به همین خاطر بود که اینتر اینگونه بازی کرد.

او ادامه داد: نباید به بعضی از بازیکنان بازی می‌دادم. فکر می‌کردم بازیکنان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و کاملا مهیای این بازی هستند اما اشتباه کردم. اصلا به این نکته توجه نکردم که بعضی از بازیکنان چهار بازی پیاپی است که بازی می‌کنند و دیگر خسته شده‌اند.

فکر می‌کردم آنها می‌توانند بازهم مثل قبل انرژی داشته باشند اما اینگونه نشد. اصلا خوب بازی نکردیم. در نیمه نخست بازی را خوب شروع کردیم اما هر چه از زمان مسابقه گذشت، نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم.

سرمربی اینتر در ادامه گفت: مهاجمان ما برابر میلان روز موفقی نداشتند. باید در خط حمله تقویت شویم و با تمرکز بیشتری بازی کنیم. دیگر ضعف تیم در ضربات شروع مجدد است که باعث شده است در این فصل گل های زیادی دریافت کنیم. به نظرم ما در حال حاضر در بحران قرار داریم. خیلی شرایط ما بد شده است و من این هشدار را می دهم که در آینده ممکن است کارمان سخت‌تر شود.

ماتزاری در گفت و گویی که با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا داشت، گفت: اینتر هنوز در شرایط آمادگی قرار ندارد و نمی تواند با این شرایط جام قهرمانی را بالای سر برد. کسی که فکر می کند اینتر بسیار قوی است فریب خورده است. در اردوی آمریکا همه فکر کردند که اینتر تیم بسیار خوبی شده است اما در دیدار برابر اینتراخت همه چیز تغییر کرد.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا این خبر را تایید کرده است که احتمال دارد روبرتو مانچینی هدایت اینتر را بر عهده بگیرد. این در حالی است که رئیس متمول باشگاه اینتر اعلام کرد که همچنان به ماتزاری ایمان دارد و نمی‌خواهد او را برکنار کند.

مانچینی در صورت برکناری ماتزاری بهترین گزینه برای هدایت اینتر است. او پیش از این در فاصله سال‌های 2004 تا 2008 هدایت این تیم ایتالیایی را برعهده گرفت و توانست این تیم را سه بار قهرمان رقابت‌های سری A کند اما در لیگ قهرمانان اروپا نتوانست با این تیم نتایج خوبی به دست آورد و به همین خاطر از کار برکنار شد.

اما توهیر رئیس باشگاه اینتر قصد ندارد ماتزاری را از کار برکنار کند. او گفت: ماتزاری برای موفقیت اینتر نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت و ما به او زمان بیشتری می‌دهیم. او هنوز از حمایت ما برخوردار است و در اندیشه تغییر مربی نیستیم.

او ادامه داد: اینتر تغییرات زیادی در فصل جابجایی داشت. بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده‌اند نیازمند زمان هستند و اطمینان دارم که در دیدارهای آینده بهتر و بهتر خواهند شد. دو شکست سنگین برابر کالیاری و فیورنتینا ما را شوکه کرد اما من اطمینان دارم که می‌توانیم در دیدارهای آینده بهتر شویم، به همین خاطر به تغییر مربی در شرایط کنونی فکر نمی‌کنم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: