به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
رئیس سازمان لیگ گفت: بدون شک خطر نابودی فوتبال ما را تهدید می‌کند و شاید با این روند دیگرشاهد حضور نمایندگان کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا نباشیم.
"خیبرآنلاین" -  مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ در خصوص خطر کاهش سهمیه تیمهای کشورمان در جام قهرمانان آسیا اظهار داشت: بدون شک مطمئناً سال آینده سهمیه نمایندگان فوتبال کشورمان در جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا به یکی دو تیم تنزل پیدا می‌کند و این برای فوتبال ما ناگوار و خطرناک است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،وی در ادامه افزود: ما بهترین شرایط را در آسیا داریم و هیچ کشوری سهیمه ما را در قارۀ آسیا ندارد و ما باید از این شرایط استفاده کنیم.

تاج عنوان کرد: لیگ ما خوب است امتیاز لیگ ما خوب است ولی باید هشدار دهم که فوتبال ما درمعرض خطر قرار دارد و نگاه سازمان لیگ  کمک به تداوم این شرایط به عنوان شرایط مطلوب است، ما نباید این شرایط مطلوب را از دست بدهیم. در این راستا کمیسیون و جلسات گذاشته شده که کار به این جا کشیده نشود که سهمیه ما کاهش یابد.

رئیس سازمان لیگ در خصوص بازیکنان سرباز و نگاه این سازمان به این گونه بازیکنان تصریح کرد: بحث سرباز بازیکن یکی از مهمترین بحث‌هایی بوده که برای این موضوع ساعت‌ها جلسه گذاشته شده نگاه سازمان لیگ این بوده که به هیچ وجه از متخلف حمایتی صورت نگیرد. چه باشگاه‌ها، چه بازیکن و یا هر کسی دیگر باشد ولی در این راستا باشگاه‌ها تخلفی را صورت نداده و مرتکب نشده‌اند زیرا بازیکنان را با کارت معافیت یا پایان خدمت جذب کرده است البته در این راستا جلساتی با مسئولان نظام وظیفه و ستاد مشترک نیروهای مسلح ترتیب داده شده که این مشکل رسیدگی گردد.

وی بیان کرد: باشگاه‌هایی که در این راستا بازیکن سرباز از دست داده‌اند می‌توانند بازیکن جایگزین بگیرند و بازیکنانی که خارج از کشور هستند به کشور برگشته و طبق روال قانونی کارشان را انجام دهند.

تاج در مورد حمایت از نمایندگان فوتبال ما در جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا گفت: نگاه ما به نمایندگان باشگاه‌های آسیا به طور حتم یک نگاه حمایتی است و به طور حتم این تیمها برای جذب بازیکن خارجی و داخلی محدودیتی ندارند.

رئیس سازمان لیگ در خصوص تاریخ برگزاری دربی اضافه کرد: به طور قطع تاریخ دربی عقب نمی‌افتد یا به زمان دیگری موکول نمیشود ولی با توجه به اعتراض استقلالیها بنا بر این گذاشه شد که دربی در شرایط مساوی برگزار شود ولی کار کارشناسی روی مسئله دربی انجام می‌شود و ما نمی‌توانیم بازی‌هایمان را عقب انداخته و به زمان دیگری بیندازیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که روز به روز فوتبال ما مسیر صعودی‌ را طی کند و شاهد تحول و پویایی در فوتبال کشورمان باشیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: