به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
"خیبرآنلاین" - علی اکبر ولایتی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، اخیرا پیرامون مذاکرات هسته ای و نحوه اجرای توافق ضعیف ژنو مطالبی مطرح کرده است که مقایسه این نظرات، با دیدگاه های قبلی وی به ویژه در ایام رقابت های انتخاباتی و مناظرات شکل گرفته در تلویزیون، نکات قابل تاملی را استخراج می کند.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، وی که پس از شکست خود و طیف موسوم به اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری سال 92، با حکم هاشمی رفسنجانی به ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک تشخیص مصلحت منصوب شد، در تاریخ 10 آبان 93 (تقریبا یکسال پس از توافق ضعیف ژنو) و علیرغم حمایت هایی که طی 1/5 سال گذشته از روند مذاکرات هسته ای داشته است، این بار نظرات متفاوتی را مطرح کرد.

ولایتی گفت: "مطابق آنچه در ژنو در سال گذشته بین ایران و 1+5 مقرر شد اجرا کنند، متاسفانه ایران مانند همیشه به تعهدات خود عمل کرد اما آنها به تعهدات خود عمل نکردند و برعکس آمریکایی‌ها بعدا اظهارنظرهایی را خارج از قاعده مطرح کردند که مورد اعتراض و انتقاد کشورهای بی‌طرف دنیا قرار گرفت."

او با بیان اینکه آنها نه تنها از میزان تحریم کم نکردند بلکه بر آن افزودند، تصریح کرد: "اگر پول مربوط به ایران را که به ناحق گرفته بودند، با وقفه آن را پرداخت کردند، حالا می خواهند منت آن را بر سر جمهوری اسلامی ایران بگذارند."

ولایتی در آبان 93: ایران به تعهداتش عمل کرد اما آنها بر تحریم افزودند/ ولایتی در مناظره انتخاباتی 92 خطاب به جلیلی: چرا پیشنهاد 1+5 را قبول نکردید؟!/شب بخیر آقای رییس تحقیقات استراتژیک مصلحت

با مطالعه سخنان فوق که چند روز گذشته مطرح شد، اینک جالب خواهد بود تا محتوای مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در سال 92 مورد بازخوانی قرار گیرد.

قبل از آن، یادآوری این نکته ضروری است که ولایتی، قالیباف و حدادعادل 3 کاندیدایی بودند که از اواخر سال 91 با تشکیل ائتلاف 1+2 اعلام کرده بودند که در نهایت از این جمع، تنها یک نفر به عنوان کاندیدای نهایی وارد عرصه رقابت خواهد شد. به همین منظور، دکتر حدادعادل بر عهد خود وفادار ماند و از ادامه حضور در عرصه رقابت کنار کشید اما ولایتی، ظاهرا به توصیه بعضی ها(!) تا آخر در انتخابات باقی ماند و راه یک مرحله ای شدن انتخابات و انتخاب شیخ حسن روحانی به ریاست جمهوری آن هم تنها با نزدیک به 250 هزار رای بیشتر از حد نصاب را هموار کرد.

در همین رابطه بعدها اعلام شد که وی، در دو سه روز منتهی به روز انتخابات، خود را از دسترس آیت الله مهدوی کنی(ره) خارج کرده بود؛ چراکه ظاهرا نظر ایشان، کنارکشیدن او از ادامه رقابت ها بود.

با این همه، حملات عجیب علی اکبر ولایتی به چهره های شاخص جریان موسوم به اصولگرایی که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شده بودند، به ویژه سخنان تند وی در نقد عملکرد سعید جلیلی در مذاکرات هسته ای، موجب بروز شبهات مختلف در اذهان مردم شد و بسیاری معتقدند که یکی دیگر از عوامل پیروزی لب مرزی روحانی در آن انتخابات، تهاجم سنگین ولایتی علیه جلیلی و مذاکرات هسته ای وقت بود.

به همین منظور، جهت روشن شدن اذهان نسبت به مواضع آن روزهای ولایتی و حمله وی به دکتر سعید جلیلی به عنوان عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای سابق کشورمان، و مقایسه آن با صحبت های این روزهای وی، متن کامل گفت و گوهای ردوبدل شده پیرامون موضوع مذاکرات هسته ای در مناظره انتخاباتی به صورت کامل منتشر می شود؛ قضاوت با مخاطبان گرانقدر:

"ولایتینباید با کشورها قهر باشیم. وظیفه دستگاه دیپلماسی کاهش هزینه است نه صدور بیانیه. حل مساله هسته‌ای سخت تر از قرارداد 598 نیست.

حداد عادل: حل مسائل هسته ای سخت تر از آتش بس است

حدادعادل در نقد سخنان علی اکبر ولایتی گفت: بنده اختلاف نظری با آقای ولایتی دارم و آن این است که حل مساله هسته ای را سخت تر از آتش بس می دانم، دشمن می گوید ما می خواهیم بمب بسازیم ولی اصلا چنین چیزی وجود ندارد، خودش هم می دانم؛ بین کسی که خواب است و خودش را به خواب زده، تفاوت بسیاری وجود دارد.

جلیلی: ماجرای قهر و آشتی نیست

در ادامه سعید جلیلی در نقد اظهارات علی اکبر ولایتی عنوان کرد: شما عنوان کردید که ما با دنیا قهر نیستیم و با تمام دنیا باید دوست باشیم در حالیکه در بحث سیاست خارجی مساله قهر و آشتی شخصی نیست بلکه مربوط به منافع ملی است؛ ما در بیداری اسلامی از ملت بحرین دفاع می کنیم آیا این به معنای قهر با دولت بحرین است؟ بنابراین باید این موضوعات را تعریف کرده و به طور رئال بیان کنیم.

* در دوران شانزده ساله مسئولیت شما برخی کارها از جمله گفتگوهای انتقادی با اروپا که هفت دوره انجام شد و این گفتگوها بعد از موضوع جنگ اول خلیج فارس بود که غرب گفت باید گفتگوها انتقادی باشد و آنها خواستار بهبود بسیاری از موضوعات و تاکید بر برخی مسائل همچون حقوق بشر بودند، خوب است مسئولیت این اقدامات را برعهده بگیرید؛ در نهایت این گفتگوها و در دوره آقای هاشمی بود که حکم جلب رئیس جمهور را دادند و بیانیه دادند و گفتند ملاقات با وزرای ایران تعلیق شده و هیچ مبنایی برای گفتگو با ایران نیست.

قالیباف: وقتی با میتران قهوه می خوردید موشک میتران را می خوردیم

در ادامه محمدباقر قالیباف خطاب به علی اکبر ولایتی گفت: توان ملی ما در حوزه اقتصاد، سیاست و نظامی است، اقتصاد با مسائل نظامی رابطه مستقیم دارد رابطه بین رزمندگان و حرکت های نظامی با سیاست خارجی رابطه دوسویه دارد، در مدت مدیریت شما به مدت شانزده سال شما همیشه از ظرفیت رزمندگان به نفع سیاست خارجی استفاده کردید اما هیچ وقت از این ظرفیت برای رزمندگان استفاده نکردید.

* شما سطح دیپلماسی را در حد یک پروتکل پایین می آورید، معتقدید رابطه شما با میتران در حدی است که با او قهوه می خورید، زمانیکه با میتران قهوه می خوردید ما موشک های میتران را می‌خوردیم؛ چرا حتی یکبار برای غرامت های جنگی مذاکره نتوانستید بکنید حتی در حوزه دیپلماسی اقتصادی هم نتوانستید کاری از پیش ببرید، شما شرایط ژئوپلتیک ما را می دانید اما از این ظرفیت هم استفاده نکردید.

رضایی: ائتلاف پیشرفت چه شد؟

رضایی نیز در زمان دو دقیقه ای خود گفت: من دو سوال دارم یکی اینکه قطعنامه 598 صادر شده بود که آقایان می گویند ما اجرایی کردیم و سوال دوم اینکه آقای حداد، قالیباف و ولایتی مگر ائتلاف تشکیل ندادید، از این اختلاف نظر پیداست که اختلافشان جدی است.

ولایتی خطاب به قالیباف: اطلاع ندارد

* ولایتی در جمع‌بندی نهایی سخنان خود، در ابتدا خطاب به قالیباف گفت: صحبت‌های شما اینگونه است که گویی از تاریخ اطلاعی ندارید و اینکه من هیچ وقت نگفتم که با میتران قهوه خوردم. صحبتی که بین من و آقای میتران شد بعد از جنگ بود و من در آن زمان هیچ ملاقاتی با میتران نداشتم.

ولایتی خطاب به جلیلی: دیپلماسی خطابه خواندن نیست

اما در رابطه با صحبتی که آقای دکتر جلیلی مطرح کردند باید بگویم دیپلماسی این نیست که انسان برود در مقابل کشورهای دیگر خطابه بخواند و مطلبی را مطرح کند که در مصاحبه مطبوعاتی می گوید.

* دیپلماسی آن نیست که یک حرف مشخصی را بزنیم بدون اینکه اقدامات دیگری در خارج از آن چارچوب انجام دهیم.

* یک زمانی بعد از اینکه هنوز به این قطعنامه ها نرسیده بودیم آقای سارکوزی مستقیم از بنده دعوت کرد که به پاریس برای مذاکره بروم و من با رئیس جمهور مشورت کردم و ایشان گفتند چون که از شما دعوت کردند بروید. ما یک ساعت مذاکره داشتیم  و در مورد عدد سانتریفیوژها به توافق رسیدیم و اینکه غنی سازی را متوقف نکنیم.

* در همان زمان که بنده با تاکید رئیس‌جمهور به فرانسه رفتم قائم مقام وزارت خارجه کاردار فرانسه را خواست و به نوعی به آن گفت کسی که آمده به پاریس نماینده ما نیست و شما باید فلان آقا را قبول می کردید اما متاسفانه باید جواب نداد و در این زمینه کارشکنی کردند.

* می شد از این امکانات استفاده کرد و غنی سازی را ادامه داد و این تحمیل ها را از طرف شورای امنیت نداشتیم و وضعیت کشور را به این تحریم ها نمی رساندیم.

چرا جلیلی پیشنهادات آلماتی را نپذیرفت؟!

* دیپلماسی هسته ای این نیست که بنشینیم حرف بزنیم در آخرین صحبتی که آقای جلیلی در آلماتی داشتند پیشنهادات طرف مقابل دادند که اگر به آن پیشنهادها توجه می شد ما می توانستیم یک مقدار جلو برویم اما این پیشنهادها را آقای جلیلی نپذیرفتند.

* 1+5 پیشنهاد داد اگر شما غنی سازی 20 درصد را متوقف کنید و فردو را کند کنید ما این سه تحریمها را از روی شما برداریم و معلوم است که هر کاری آدم باید انجام دهد باید قدم به قدم بردارد و می شد به آنها گفت ما فلان کار را انجام می دهیم و شما تمام تحریم ها را بردارید.

دیپلماسی خشونت نیست

* وقتی که طرف می خواهد صد قدم بردارد و شما سه قدم بردارید معلوم است که نمی خواهید کار را پیش ببرید بنابراین دیپلماسی این نیست که در داخل کشور خودمان آنطور وانمود کنیم که اصولگرا هستیم و اصولگرایی این نیست که انعطاف ناپذیر باشیم.

* ما با این مذاکرات هسته ای به نتیجه نخواهیم رسید.

جلیلی: اگر اطلاعاتتان این است که واویلا است

سپس جلیلی در واکنش به اظهارات ولایتی گفت: نکته ای که شما در آخر صحبت هایتان اشاره کردید خیلی خوب است اگر اطلاعات دیگرتان هم مانند همین اطلاعات بخش سوم صحبت هایتان باشد که واویلاست.

* نوار مذاکرات آلماتی پیاده شده و خدمت آقا عرضه شده است و اتفاقات همین گزارشی را که شما بر همین مبنا نوشته اید ایشان فرموده اند این گزارش خلاف است.

ولایتی در آبان 93: ایران به تعهداتش عمل کرد اما آنها بر تحریم افزودند/ ولایتی در مناظره انتخاباتی 92 خطاب به جلیلی: چرا پیشنهاد 1+5 را قبول نکردید؟!/شب بخیر آقای رییس تحقیقات استراتژیک مصلحت

* آنها در آلماتی گفتند ما بیاییم 20 درصد را بدهیم در ازای 2 تحریمی که در آینده می خواهند بردارند یعنی دُر در برابر آبنبات.

* آیا برای ما آیا افتخار است که آقای لویت یک کارشناس توی فرانسه بخواهد بیاید ایران و بخواهد با ما مذاکره کند و اکنون که نیامده همه مذاکرات به هم خورده است؟

جلیلی: قالیباف درست گفت

* آقای سارکوزی با آقای رئیس جمهوری تلفنی صحبت کردند و همین بحثها در این مذاکره تلفنی مطرح شد بنابراین آنچه که آقای قالیباف گفتند درست است، موضوع این است که آنچه که ما به ازای این مذاکرات می خواست به دست بیاید چه بود؟ ما باید بدانیم که چه می خواهیم در مذاکراتمان بگیریم نباید اخبار را تکه تکه بگوییم آن هم بر مبنای کاملا غلط .

* از سال 87 که مذاکرات ما با آنان شروع شده است تنها یک بار قطعنامه صادر کردند و دیگر نتوانستند اجماع داشته باشند. از سال 87 اول آمریکا شرط گذاشته بود که من به شرطی وارد گفتگوها می شوم که ایران قطعنامه ها را اجرا کند و ما قطعنامه ها را اجرا نکردیم اما وارد مذاکره شدند و اینکه آمریکا مرتب اقدامات یکجانبه انجام می دهد به دلیل آن است که از اقدامات یکجانبه ناامید شده است و نتوانسته اجماع حاصل کند.

ولایتی: دیپلماسی کلاس فلسفه نیست

ولایتی در پاسخ به جلیلی گفت: بحث دیپلماسی کلاس فلسفه نیست که شما بروید آنجا بگویید منطق ما قوی بود و آنها محکوم شدند آن چیزی که مردم ما می بینند این است که شما مسئول کار هسته ای هستید و یک قدم پیش نرفته اید و هر روز تحریم ها بیشتر می شود و فشارش بر روی مردم می آید.

وی افزود: هنر دیپلماسی آن است که شما حق هسته ای را حفظ کنید و در عین حال تحریم ها کاهش یابد و به آن اضافه نشود."

حضرت امام خامنه ای نیز پس از آن مناظره و در آستانه انتخابات، در دیدار با اقشار مختلف مردم پیرامون برخی مسایل مطرح شده فرمودند: "بنده حرفهایی دارم، در زمینه‌ مسایلی که آن آقایان گفتند بنده مطالبی دارم، وقتش حالا نیست؛ ... حرفهای گفتنی‌ای وجود دارد."

برای مطالعه متن کامل آن مناظره (اینجا) را کلیک کنید
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
8
5
دیگه ولایتی که از خودتونه دیگه!چی میگین شما؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
ولایتی از ماست اونوقت حاج آقا براش حکم زده که بیا جای حاج حسن رئیس مرکز تحقیقات استراتزیک مجمع بشو؟ جل الخالق

اگه همه تحلیل هاتون مث این باشه که واویلاست

دوستان ارجاتون میدم که برید اطلاعیه ولایتی تو سال 84 رو بخونید تا بدونید اقای ولایتی چه ارادتی به حاج آقا هاشمی دارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
آقای ولایتی نقش شریح قاضی رو داشت

این کلیپ هم در همین مورده
لطفا منتشرش کنید

http://www.mostazafin.tv/latest-video/video/3700
سیاسی مستبصر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
حق با عباسه ایشون فقط موندند که رای طیف مقاومت شکسته بشه وطیف بی اختیار رای بیاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
4
4
اينكه آقايان جليلي و حداد و قاليباف در يك گروه باشند و ولايتي را بكوبند و آنوقت انتظار داشته باشند ولايتي در حمايت از قاليباف يا حتي جليلي كنار بكشد منطقي به نظر نميرسد اگر اين آقايان اصولگرا هستند و متحد نبايستي چنين هجمه هماهنگي را به ولايتي مي آوردند
به نظر من اگر ولايتي كنار نكشيد و اينگونه صحبت كرد احتمالا به خاطر دلگيري از اين اتحاد مثلث بر عليه خود بوده است.
پاسخ ها
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
بهتره کمی عمیق فکر کنیم ایشان بدستور پدرخوانده برای تخریب و شکستن رای (...) شده بودند
خیبر اسمی از کسی نبردم منظورم از پدر خوانه هم دن کورلئنه بود !!!!!!!
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
2
2
سلام.موضوع مقاله را خوب اومدی
علی از تنکابن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
3
2
این مطلب در وبلاگ جوانان حامی دکتز سعید جلیلی منتشر شد

http://jalili-saeid.blogfa.com/
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
3
5
هنوز تحریمی اضافه نشده اما اگه به توافق نرسیم کلا صادرات نفت و انتقال پول ممنوع میشه. یعنی برمی گردیم عصرحجر.
پاسخ ها
بچه دهاتی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
" هنوز تحریمی اضافه نشده "؟!
ببخشیدها ؛ فرمودند ساختارش ترک برداشته و هیچ بندزنی هم نمیتونه بندش بزنه ؛
بازهم ببخشیدها ؛ پس اون چهار پنج شش سری اسامی اضافه شده ،چی چی بودش؟
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
بچه دهاتی محترم
بهتره یه بار دیگه برگردی و بررسی کنی. تحریم ها اضافه نشده اما بر اساس همون کاغذپاره های زمان دوستاتون وقتی یه شرکت یا کشور یا افرادی ، تحریم های مصوب قبلی رو نقض کنند شامل جریمه می شوند.
هومن فلاح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
4
1
بسم الله...
دکتر علی اکبر ولایتی (...)
یا علی
مدیر پایگاه قسمت نقطه جین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
مهدوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
2
2
سلام خیبر جان
بهتر نیست در شرایط متشتت فعلی در اردوگاه اصولگرایی به تخریب یکدیگر نپردازیم ...
پاسخ ها
بچه دهاتی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
1- بابت لطیفه"اردوگاه اصولگرایی" ممنونیم ؛ مفرح بود . 2- جناب ولایتی از کی در اردوگاه اصولگرایی قدم رنجه فرمودند؟ نکند اواخر خرداد 4؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
0
0
یعنی شما میخواید حق گفته نشه چون اصولگراها تشتت آرا دارند؟!!! خب همه باهم یک یا علی بگن وبیان زیر پرچم حق بدون چون وچرا...
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
1
1
ولایتی یه زمانی از ما بود ولی از ماست که بر ماست ! می دونی که ، با کارت دعوت عمه خانم اینا رفت توی تیم انوری ها یعنی بعد از چند تا گل زدن به خودمون به عنوان بهترین بازی کن رفت دروازه بان اونطرف شد. ببخشید کوچه بازاری نوشتم برای اینکه هیچ کجاش حذف نشه ، شنونده باید عاقل باشه عزت زیاد .
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
0
2
مگر دکتر ولایتی مشاور امام خامنه ای نیست؟چطور به خود اجازه میدهید به امین و مشاور رهبری اینگونه تهمت بزنید؟بصیرت یعنی این؟
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
آقای بصیر .... هاشمی و موسوی و کروبی و منتظری و بنی صدر هم در این نظام بودند و هستند ....
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
0
0
اقا حمید قیاس مع الفارق نکنید اشخاصی که نام بردید هر کدامشانکه از مسیر انقلاب خارج شدند از سوی امام و رهبری طرد شدند ولی ایا دکتر ولایتی از سوی رهبر معظم طرد شد؟ایا رهبری کسی را که با انقلاب فاصله دارد امین ومشاور خود میکند؟ایا شما زبانم لال بصیرتتان بیشتر از امام خامنه ای است؟از شما وامثال شما خواهشمندم جلوتر از رهبری حرکت نکنید که این خود گناهی بزرگ است
جوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
0
1
سلام آقا میثم
لطفا به زندگینامه زیاد استاندار مورد اعتماد امام علی(ع) رجوع کنید و سعی کنید همه رو نقد کنید نه که هئ ب
گگید فلانی ا فلانی مرتبطه و از این حرفا...
اگه اینجوریه آقای هاشمی هم رئیس مجمعه پس نباید نقدش کرد
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
0
0
علیک سلام/من با نقد سالم وسازنده موافقم ولی با تهمت و افترا هرگز /شما به مطالب بالا نگاه کن اکثرا تهمت و فرافکنی میباشدوگر نه هیچ عقل سلیمی با نقد مخالف نیست /خدانگهدار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: