به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
"خیبرآنلاین" - هشتمین مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (دوشنبه) با حضور حضرت امام خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان مراسم، در محل یادمان شهدا حضور یافتند و ضمن قرائت فاتحه، علو درجات شهدای گرانقدر دفاع مقدس را از خداوند متعال مسئلت کردند.

فرمانده کل قوا سپس از یگان‌های حاضر در میدان سان دیدند.

ولی امر مسلمین در اين مراسم، نيروهاي مسلح را از پايه هاي اقتدار هر کشوري خواندند و تاکيد کردند: لازمه اقتدار واقعي در نيروهاي مسلح، همراه شدن ايمان، بصيرت، عزم راسخ و احساس مسئوليت واقعي در کنار نيروي انساني مجهز به آموزش هاي روزآمد و تجهيزات پيشرفته است.

ايشان همچنين دنياي امروز را تشنه پيام آزاديبخش اسلام ناب دانستند و گفتند: بدخواهان و زورگويان جهاني تلاش مي کنند تا با استفاده از هنر، سياست، نظامي گري و همه ابزارها، مانع شنيده شدن نداي اسلام ناب شوند اما اين ندا شنيده شده است و نشانه‌ آن هم، هراس روزافزون قدرت هاي استکباري است.

ندای اسلام ناب در دنیا شنیده شده است/در عرصه رزم آوری نيروهاي مسلح سنگ تمام خواهند گذاشت

رهبر معظم انقلاب اسلامي با تاکيد بر لزوم برخورد عميق و غيرسطحي با موضوع اقتدار در نيروهاي مسلح، افزودند: تعداد زيادِ نيروي انساني و آموزش و تجهيزات نظامي پيشرفته، به تنهايي موجب اقتدار نيروهاي مسلح يک کشور نمي شوند بلکه بايد انگيزه و معنويت و عزم و درکِ حقيقت مسئوليت بر رفتارها و جهتگيري ها حاکم باشد.

فرمانده کل قوا با اشاره به قابليت هاي معنوي و توانايي هاي علمي و قدرت ابتکار و عزم راسخ نيروهاي مسلح کشور در هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کردند: دنيا بر روي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران حساب باز مي کند و آن را جدي مي گيرد، زيرا مي داند که هرجا عرصه مسئوليت و رزم آوري باشد، نيروهاي مسلح سنگ تمام خواهند گذاشت.

ايشان با اشاره به افتخارات دانشگاه افسري امام علي(ع) و شهداي گرانقدر اين دانشگاه، خطاب به دانشجويان افسري گفتند: خود را در اين مجموعه پربرکتِ علمي و نظامي، براي اعتلاي روزافزون نيروهاي مسلح به عنوان يکي از ارکان اقتدار کشور آماده کنيد و همچون محققان و دانشمندانِ جوان که با علم و ابتکار، پديده هاي علمي را عرضه مي کنند، با بهره گيري از اندوخته هاي علمي و ابتکار و ارائه پديده هاي نظامي و نوين، سازمان نظامي کشور را به اوج اعتلا برسانيد.

رهبر معظم انقلاب اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود با تاکيد بر اينکه بشريت بيش از هر زمان ديگر نيازمند پيامِ اسلامي ملت ايران است، خاطرنشان کردند: افزون طلبان و زورگويان جهاني که از جاذبه پيام رهايي بخش اسلام ناب و تهديدشدن منافع خود به شدت نگرانند، از همه ابزارها به ويژه ابزارهاي هنري بهره گرفته اند تا مردم دنيا را از اسلام بترسانند.

حضرت امام خامنه اي ساختن گروههاي مسلح به نام اسلام و حکومت اسلامي و قتل عام انسان هاي بيگناه به وسيله اين گروهها را نمونه ديگري از روشهاي دشمنان براي اسلام هراسي برشمردند و افزودند: پيام اسلام ناب براي انسانيت، پيام آسايش، عزت، سربلندي و زندگي همراه با امن و امان است و بدخواهان نمي خواهند، ملت ها با اين پيام آشنا شوند.

ايشان خطاب به دانشجويان دانشگاه افسري امام علي(ع) تاکيد کردند: نسل پيش از شما پيام اسلام ناب را در ميدان هاي نبرد و سياست و انقلاب سردست گرفت و آن را به دنيا نشان داد و اينک شما وارثان آن شهداي بزرگوار و مردان عظيم القدر هستيد تا اين پيام را به جهانيان عرضه کنيد.

پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، امیر سرتیپ دوم فولادی فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع)، ضمن خیر مقدم، گزارشی از برنامه‌ها و فعالیتهای آموزشی و تربیتی این دانشگاه در محورهای «رشد ایمان و بصیرت دینی»، «ارتقای کیفیت و روزآمدی آموزشها» و «خلاقیت و نوآوری» بیان کرد.
منبع: leader.ir
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
2
1
اگر گُل به خودی ها زن بگذارنند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
2
1
وقتی که در کشوری که مستضعفان جهان به امید نجاتشان ثانیه شماری می کنند کج و معوج می رونند
وقتی که زمان قانونی نمودن نهی از منکر در اصفهان پایتخت فرهنگی صورت دختران بی گناه را با اسید می سوزانند و جنایتکار شیطان صفت نوکر شیاطین دستگیر نمی شود
وقتی که



وقتی که منافقین ، طالبان ، القاعده ، جیش های شیاطین ، انصره ها و ........ داعش بدتر از مغول را تشکیل می دهند
این یعنی دشمنان اسلام خیلی فعال شدنند
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی. از نهضت خمینی محافظت بفرما
خامنه ای امام به لطف خود نگه دار
مرگ بر ضد ولایت فقیه
علی از تنکابن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
1
1
جانم فدای رهبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: