به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
پایگاه خبری مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا 2015 در فاصله کمتر از دو ماه مانده به این رقابت ها، مطلبی درباره کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نوشت.
"خیبرآنلاین" -  سال 2005 بود که علی دایی اسطوره فوتبال ایران کریم انصاری فرد مهاجم جوان تیم ذخیره های سایپا را در ترکیب اصلی این تیم قرار داد.

به گزارش ایرنا،این بازیکن به دلیل آمادگی بدنی بالا و اشتیاقی که برای گلزنی داشت به ناچار با دایی مقایسه می شد ومدتی پیش هم مورد توجه برخی باشگاه های بزرگ قرار گرفت.

وی بعد از به ثمر رساندن 13 گل در مسابقات فصل 2009/10، به تیم ملی ایران در زمان مربیگری افشین قطبی دعوت شد و توجه برخی باشگاه های اروپایی از جمله استوا بخارست رومانی را جلب کرد.

گلزنی این بازیکن در اولین بازی ملی خود برابر ایسلند، شهرت او را بیشتر کرد اما خدمت سربازی، رفتن وی به خارج از ایران را به تعویق انداخت. انصاری فرد دراین مدت همانند علی دایی به پرسپولیس یکی ازبزرگترین باشگاه های فوتبال ایران پیوست.

انصاری فردکه مثل بسیاری از بازیکنان هم نسل خود در فوتبال ایران دایی را سرمشق خود قرار داده بود، اکنون به عنوان یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی، کارلوس کی روش را بهترین مربی خارجی می داند که هدایت این تیم را بر عهده گرفته است.

انصاری فرد باوجود سه گلی که در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 به ثمر رساند، در جام جهانی فقط در بازی با بوسنی آنهم به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد.

وی بعد ازجام جهانی بالاخره به اروپا رفت و از تراکتورسازی تبریز به اوساسونای اسپانیا پیوست تا درکنار جواد نکونام دیگر بازیکن ایرانی این تیم بازی کند.

او در مدت دو ماهی که در تیم جدید خود حضور دارد، چندین بار در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته است.

انصاری فرد اخیرا مدتی را به دلیل مصدومیت نیمکت نشین شده بود، اما اکنون به بهبودی کامل رسیده است. او به همراه نکونام یکی از چهار لژیونر ایرانی ترکیب کی روش در تیم ملی است که برای بازی دوستانه برابر کره جنوبی دعوت شده اند و تلاش می کنند در آستانه مسابقات جام ملت های آسیا، عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: