به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
نماینده شرکت مشانیر در بخش قراردادها اظهار کرد: قطار تهران – مشهد تا سال 1397 برقی می‌شود.

"خیبرآنلاین" -  ودود ذکری در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب با اشاره به این‌که برقی کردن قطار تهران – مشهد براساس برنامه پیش می رود گفت: این کار از سال 1392 آغاز شده و زمان اجرای چنین پروژه‌هایی معمولا پنج ساله است.

به گزارش ایسنا،وی با شاره به سختی کار با توجه به لزوم ایجاد شبکه های برقی در مسیر و تونل‌ها،نیاز به تغییرات در برخی نقاط ریلی، پل ها و ایستگاه‌ها و ... از جمله مشکلات کارمان است، گفت: قطار تهران – مشهد توسط یک کنسرسیوم در حال اجرا است و براساس قرارداد در ازای انجام این پروژه 20 سال پول بلیت قطار به پیمانکار تعلق می‌گیرد تا بازگشت سرمایه و سود داشته باشد.

نماینده شرکت مشانیر در بخش قراردادها خاطرنشان کرد:‌با اجرای این پروژه زمان رسیدن به مشهد حداقل نصف می‌شود.

برچسب ها: برقی ، قطار ، تهران ، مشهد ، سال97 ، خیبر ، آنلاین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: