به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
یک کارشناس فروش گفت: بر اساس آخرین تحقیقات، تفلون یک ماده سرطان‌زاست که احتمال بروز بیماری ‌صعب العلاج را افزایش می‌دهد اما در ظروف آشپزخانه جدید از پوشش سراتونیوم، سیلیک و سرامیک و در ظروف جدیدتر از کربن و الماس صنعتی استفاده شده است

"خیبرآنلاین" -  میثم ولی خانی اظهار کرد: تابه‌ها و قابلمه‌های جدید باید از سازمان‌های معتبر جهانی مانند سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA ) مجوز بهداشت دریافت کنند زیرا ایمنی در آشپزی یکی از اصول غیرقابل پیش بینی در الگوی زندگی سالم است.

به گزارش ایسنا،او با بیان اینکه روغن زیاد رمز خوشمزگی غذا نیست، گفت: عده‌ای به اشتباه تصور می‌کنند هر چه روغن غذا بیشتر باشد آن غذا لذیذتر است. در حالی که تنها کارآیی روغن افزایش دمای پخت و تسهیل عمل آوری غذاست.

این کارشناس فروش بر اساس قانون، حق خریدار است که از ضمانت‌نامه مدت‌دار محصولات خریداری شده استفاده کند و فروشنده موظف است به سبب جنسی که کارخانه مرجع آن در ایران وجود ندارد ضمانت ارائه دهد اما وقتی بستر عرضه استاندارد و قانونی اجناس در ایران وجود ندارد چگونه می‌توان این توقع به جای خریدار داخلی را برآورده کرد؟

ولی‌خانی با طرح این سوال که آیا تاکنون به دلیل توسعه‌مندی چین فکر کرده‌اید؟، خاطر نشان کرد: دغدغه یک صنعتگر چینی این است که محل کارش در طبقه پایین محل زندگی‌اش باشد تا بتواند ساعات بیشتری کار کند و صنعت جهان را در سیطره خود بگیرد. هر چند از این مساله نیز نمی‌توان چشم‌پوشی کرد که کارفرمای چینی ملزم به پرداخت بیمه برای کارگر خود نیست و به همین دلیل می‌تواند قیمت تمام شده محصول خود را نیز پایین‌تر عرضه کند.

ولی خانی گفت: امروز یک هفتم جمعیت جهان در چین زندگی می‌کنند؛ به طوری که می‌توان گفت اگر قوانین فیزیکی در جهان حاکم نبود زمین به یک سمت سنگینی می‌کرد. بنابراین چینی‌ها مجبور هستند برای ارتزاق همه جمعیت خود به شدت کار کنند؛ به طوری که در چین در هر زمان از شبانه روز همه بازارها و بانک‌ها باز است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت زیاد به تنهایی رمز موفقیت چینی‌ها نبوده است، ادامه داد: آنها برای سال‌های بسیاری کارهای روان شناسانه و جامعه شناسانه روی خود انجام داده‌اند، در چین ارزش کار آکادمیک بیشتر ارج نهاده می‌شود.

ولی خانی تصریح کرد: برای یک وارد کننده جنس آسیای شرقی یا اروپایی مایه مسرت است اگر بتواند نمایندگی تولیدی آن جنس را در ایران تاسیس کند، چرا که هم از لحاظ تعداد نفر ساعت و هم از لحاظ کاریابی می‌تواند در جامعه خود مفید واقع شود، اما وقتی بازآوری سرمایه در تولید به نسبت واردات کمتر است چرا یک سرمایه‌دار باید اقدام به کار تولیدی کند؟

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: