به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس اعلام کرد: این مسابقه پیشانی فوتبال کشور است و همه باید تلاش کنیم تا به بهترین شکل برگزار شود.
"خیبرآنلاین" -  رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت:اگرچه برخی‌ها بر این اعتقادند که این بازی اهمیت خاصی ندارد و اگر کم تماشگر هم برگزار شود مهم نیست  اما اکنون مسئولان رده بالای کشور به این نتیجه رسیده‌اند که  باید این جوانان را به حضور در ورزشگاه ها ترغیب کرد تا آنان به بستر های که به انحراف جوانان کشیده می‌شود رجوع نکنند زیرا این موضوع به نفع نظام و جامعه نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت غلاحسین مظلومی درباره برنامه‌های فرهنگی این دیدار  اظهار کرد: برنامه‌های ویژه‌ای از سوی روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ برای این بازی تدارک دیده شده است که از جمله آن می‌توان به بزرگداشت هفته بسیج ،شهدای وزش کشور و شهدای چوار اشاره کرد.

تاج افزود:امام (ره) در جمله ای زیبا در مورد بسیج فرمودند اگر بسیج نبود کشور هم نبود،این جمله اهمیت این نهاد ارزشمند انقلاب اسلامی را به ما گوشزد می‌کند.

وی بیان کرد:بسیج اکنون در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی ،سازندگی و امنیتی کشور نقش بی بدیلی دارند و یکی از ارکان اصلی نظام به شمار می روند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران  بیان کرد:بازی دربی برای ما مهم است به همین دلیل جلسه های متعددی را در این رابطه تاکنون برگزار کرده‌ایم.

مهدی تاج گفت:برخلاف سال های گذشته امسال مدیران و مسئولان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس علیه همدیگر مصاحبه نکرده‌اند و در این رابطه از آنان تشکر و قدردانی می‌کنم .

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران افزود:این نوع مصاحبه ها در سال های گذشته رایج بوده و باعث می شد که در زمان بازی نیز به سکو‌ها انتقال می‌یافت اما امسال این حرکت بدون شک بار مثبت فرهنگی در پی خواهد داشت.

وی افزود:وظیفه سازمان لیگ برگزاری منظم بازی است و کیفیت مسابقه به ما ارتباطی ندارد اما امیدوارم تماشگران این بازی شاهد ردو بدل شدن گل در این بازی باشند تا از دیدن این بازی لذت ببرند.

 نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران افزود: از همه دست اندر کاران این مسابقه از جمله مدیران صداو سیما یگان ویژه نیروی انتظامی، پلیس راهور ،شهرداری منطقه 22،حراست وزارت ورزش ،مدیران مجموعه ورزشی آزادی،شرکت واحد اتوبوس رانی تشکر و قدر دانی  می‌کنم.

تاج گفت:دربی برای نظام یک فرصت و برای مدیریت شهری یک امتحان است و باید 100 هزار تماشگر این بازی را به خوبی هدایت کرده تا بازی به بهترین شکل برگزار شود.

  رئیس سازمان لیگ با تشکر از مدیران صداو سیما که برای پوشش تصویری و رادیویی این دیدارتلاش گسترده‌ای را انجام می دهند،افزود:از زین‌العابدین مدیر محترم شبکه 3 و  هاشمی نماینده وی که از چند روز قبل از داربی به استقبال این دیدار رفتند نیز قدردانی می کنم امیدوارم در ساعات باقی مانده به شروع بازی نیز نسبت به ترغیب تماشاگران برای حضور در ورزشگاه در شبکه‌های مختلف اقدام کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: