به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
مهاجم اسبق استقلال با بیان اینکه تساوی برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی تهران باخت محسوب می شود، گفت: پیروزی در این دیدار می تواند شارژ روحی برای تیم برنده در ادامه فصل باشد.

"خیبرآنلاین" -  علیرضا اکبرپور شرایط این دربی را متفاوت تر از دربی های گذشته خواند و افزود: هر دو تیم با توجه به نتایج ضعیفی که در دیدارهای اخیر خود گرفته اند تلاش می کنند تا با پیروزی در این بازی آن نتایج را به فراموشی سپرده و شرایط خود را بهبود ببخشند.

به گزارش مهر،وی تاکید کرد: استقلال اگر می خواهد در کورس قهرمانی بماند، حتما باید پرسپولیس را شکست داده تا بتواند با روحیه‌ای بهتر به نیم فصل دوم فکر کند.

مهاجم اسبق استقلال، حمید درخشان را یک مربی کهنه کار خواند و گفت: سرمربی پرسپولیس تجربه خوبی در دربی دارد، اما او هم می داند که مساوی دردی را از او دوا نمی کند و او هم اگر می خواهد در پرسپولیس بماند، باید این بازی را با پیروزی به پایان برساند.

اکبرپور در پاسخ به این سوال که آیا این دیدار می تواند انتظارات هواداران را برآورده کند، گفت: صادقانه اگر بگویم، نه، اما امیدوار هستم که پس از چندین تساوی پی‌درپی که تماشاگران را خسته کرده است، این بازی شرایطی را بوجود بیاورد تا مردم از تماشای این بازی لذت ببرند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: زمانی که خود ما بازی می کردیم تنها به فکر حمله کردن بودیم و دوست نداشتیم تیم در لاک دفاعی فرو برود و این می توانست برای هر تیم خطرناک باشد، اما خود من یکبار با همین شیوه توانستم دروازه پرسپولیس را باز کرده و پس از مدت ها شادی را به سکوهای استقلالی ها بیاورم.

مهاجم اسبق استقلال در پاسخ به این سوال که مهاجمان کدام تیم خطرناک ترند، گفت: به نظر من هر دو تیم از مهاجمان خوبی برخوردارند. پیام صادقیان و امید عالیشاه سرعت خوبی دارند و می توانند برای مدافعان استقلال دردسرساز شوند، اما در استقلال هم محمد قاضی، آرش برهانی و میلاد فخرالدینی هستند که می توانند از قدرت سرزنی و سرعتشان استفاده کرده و مدافعان پرسپولیس را آزار دهند.

اکبرپور تاکید کرد: به نظر من مهاجمان نباید در این بازی به قول امروزی ها جوگیر شوند و تنها باید تمرکزشان را بر روی بازی گذاشته و به پیروزی تیمشان فکر کنند.

وی خاطر نشان کرد: همیشه دربی برای من راحت ترین بازی بود؛ چرا که با توجه به سرعتی که داشتم از پشت مدافعان حرکت کرده و به سمت دروازه هجوم آوردم و یکبار هم توانستم با همین شیوه دروازه پرسپولیس را باز کنم.

مهاجم اسبق استقلال نتیجه این دیدار را غیرقابل پیش بینی خواند و افزود: راستش را بخواهید هیچوقت نمی توانیم نتیجه این دیدار را پیش بینی کنیم. اینکه چه تیمی بالای جدول یا پایین جدول است، هیچ تاثیری در این دیدار ندارد و تمامی مجموعه دو تیم می دانند که آبرو و حیثیتشان در گرو همین بازی است و تمامی علاقه‌مندان به این دو تیم یکسال به انتظار می نشینند تا تیم محبوبشان در این دیدار پیروز شود. بنابراین این استرس به بازیکنان وارد می شود و آنها نمی توانند بازی همیشگی خود را انجام دهند.

اکبرپور در پایان و در پاسخ به این سوال که کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی دارد، گفت: امیدوارم که این بازی به تساوی نکشد و من فکر می کنم استقلال شانس 70 درصدی برای پیروزی در این دیدار دارد.

برچسب ها: دربی ، تساوی ، باخت ، لیگ ، شارژ ، خیبر ، آنلاین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: