به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
سرمربی منچسترسیتی می‌گوید مشکلی برای کنار رفتن از سمت سرمربیگری این تیم را ندارد.
"خیبرآنلاین" -  مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در هفته‌ دوازدهم موفق شد در خانه با نتیجه‌ دو بر یک سوانزی را شکست دهد تا فاصله خودش را با تیم صدرنشین در عدد "8" نگه دارد. درخشش یحیی توره ساحل عاجی در این دیدار باعث شد سه امتیا‌ز مسابقه را شاگردان پیگرینی کسب کنند.

به گزارش ایسنا،مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی منچسترسیتی، پس از پیروزی تیمش برابر سوانزی گفت: نمایش توره در این دیدار من را شگفت زده کرد. او چهارشنبه هفته‌ گذشته در تیم کشورش بازی کرد و فکر می‌کردم که کمی خسته باشد. شخصیت و کاراکتر قدرتمند توره را همه در بازی برابر سوانزی دیدیم. او خیلی خوب به بقیه هم تیمی‌هایش کمک کرد و علاوه بر این گل زیبایی را به ثمر رساند تا پیروز مسابقه باشیم.

به نظرم او بهترین بازیکن زمین بود. البته نباید وقتی توره کم گل می‌زند از او انتقاد کنیم و او را زیر سوال ببریم. او همیشه در خدمت تیم است و ممکن است بعضی مواقع نتواند گلزنی کند.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته کسب سه امتیا‌ز بودیم و شانس زیادی برای گلزنی داشتیم. برابر تیمی بازی می‌کردیم که فوتبال خوبی را به نمایش می گذاشت و برای ضد فوتبال به این جا نیامده بود. در حال حاضر مهم‌ترین موضوع برای ما کسب سه امتیا‌ز است.هیچ ترسی ندارم که قرار است چه اتفاقی در پایان فصل رخ دهد. منتظر می‌مانیم تا ببینیم چلسی در دیدارهای آینده خود چه نتایجی را کسب خواهد کرد. هنوز به بازیکنانم ایمان دارم و معتقدم با بازیکنانی که در اختیار داریم، می‌توانیم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود تلاش کنیم.

باید تا جایی که ممکن است امتیازات را کسب کنیم و امیدوار به لغزش رقیبانمان باشیم. خوشحالم که با یک پیروزی به لیگ قهرمانان اروپا پا می گذاریم. بازی بسیار سختی برابر بایرن‌ مونیخ در پیش داریم و حال این پیروزی روحیه ما را برای تقابل با بایرن بالا برد. ما هنوز شانس صعود داریم و باید در دو دیدار باقیمانده خود به پیروزی برسیم. می دانم که شرایط برای ما سخت شده است اما در فوتبال چیزی غیرممکن نیست.

سرمربی منچسترسیتی در پاسخ به گمانه زنی ها درباره پیوستن گوآردیولا به منچسترسیتی، گفت: مشکلی با این موضوع ندارم. گوآردیولا مربی بزرگی است و به او توصیه می‌کنم یک روز به لیگ انگلیس باز گردد تا جذابیت‌های لیگ برتر را درک کند. اگر قرار است گوآردیولا جانشین من شود، مشکلی با این موضوع نخواهم داشت و از سمت خود کنار خواهم رفت.

سرمربی شیلیایی منچستر‌سیتی ادامه داد: در این فصل در خیلی از بازی هایمان شایسته برد بودیم ولی با بدشانسی و بی‌دقتی نتوانستیم پیروز شویم. در هر دو دیداری که شکست خوردیم، تیم برتر میدان بودیم.

لیگ برتر همین است. گاهی تمام بازی در اختیار شماست و سراسر بازی موقعیت گل ایجاد می‌کنید ولی در نهایت دروازه خودی را باز شده می‌بینید و همه چیز به یک باره عوض می‌شود. حالا نیز چیز خاصی رخ نداده است و می توانیم اختلاف پیش آمده با صدر جدول را جبران کنیم. فراموش نکنید سال گذشته هم فصل را خوب شروع نکردیم و در ابتدای فصل در رده ششم قرار داشتیم ولی رفته‌رفته بهتر شدیم و توانستیم به عنوان قهرمانی دست یابیم.

منچسترسیتی چهارشنبه هفته‌ جاری در دیداری حساس باید در ورزشگاه اتحاد برابر بایرن‌ مونیخ به میدان برود. هر نتیجه‌ غیر از کسب سه امتیا‌ز برای شاگردان پیگرینی به منزله حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: