به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
"خیبرآنلاین" - در پنجمین روز از هفته فرهنگی اردبیل و همزمان با برگزای شب شعر ادبی در برج میلاد از تنی چند از شاعران ادبی استان اردبیل تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی منطقه 2، ذبیح اله زارع معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 2 در حاشیه برگزاری این برنامه و با اشاره به استقبال شهروندان از هفته فرهنگی اردبیل اظهار داشت: برگزاری هفته فرهنگی اردبیل به میزبانی منطقه 2 و در محل برج میلاد در طی روزهای اخیر شهروندان بسیاری را به خود جذب کرده است و استقبال بیش از 2000 نفر از شهروندان از شب موسیقی آذری این برنامه با اجرای ودود موذن زاده و گروه موسیقی آذری در عصر روز جمعه مورد توجه است.
 
وی با تاکید بر پیامدها و اثرات مطلوب برگزاری هفته فرهنگی استانها خاطرنشان کرد: با توجه به اهداف و محورهای برنامه ریزی شده حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با عنوان اهداف 18 گانه و  تدوین موضوع هویت بومی به منظور پاسداشت و تکریم از آداب و رسوم و فرهنگ اقوام ایرانی با هدف حفظ هویت قومی و  ملی، هفته فرهنگی اردبیل می تواند موید این موضوع باشد.
 
ذیبح اله زارع همچنین گفت: تنوع قومی در جامعه ایران به عنوان مزیتی است که می تواند بسترهای مناسبی را برای کشور و افراد فراهم آورد.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 2 در ادامه اذعان داشت: حضور مقامات استانی و کشوری در مراسم افتتاحیه هفته فرهنگی و تجلیل از چهره های شاخص و مفاخر اردبیلی مقیم مرکز همچنین برگزاری روز شهدا و ایثارگران استان اردبیل و تکریم خانواده معظم شهدای استان اردبیل، تقدیر از جانبازان سرافراز و برپایی مراسم شعر آیینی با حضور شاعران آیینی استان و مداحان مطرح اردبیلی و اجرای باشکوه موسیقی آذری با حضور ودود موذن زاده، از عناوین برنامه های چند روز گذشته هفته فرهنگی اردبیل بوده که خوشبختانه مورد توجه شهروندان تهرانی قرار گرفته است.
 
زارع در پایان اذعان داشت: نمایشگاه جانبی برپاشده در محیط برج میلاد نیز با غرفه های متعدد اعم از صنایع دستی استان، سوغات و غذای محلی، معرفی صنایع استان اردبیل، جاذبه های گردشگری، آثار مکتوب و مطبوعات استان، سالن مشاهیر و مفاخر و... برای بازدید و استفاده عموم برقرار است.
 
گفتنی است هفته فرهنگی استان اردبیل در عصر روز سه شنبه 9 دی با برگزاری برنامه اختتامیه به کار خود پایان می دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: