به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
هریک از اعضای خانواده شهید احمدی‌روشن، با ذکر خاطراتی از آن شهید، از خصوصیات اخلاقی وی و نقش او در بومی‌سازی فعالیت‌های هسته‌ای را یادآور شدند
"خیبرآنلاین" - آیت‌الله جنتی به مناسبت سالروز شهادت شهید مصطفی احمدی‌روشن با خانواده این شهید دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی به مناسبت سالروز شهادت شهید مصطفی احمدی‌روشن با خانواده این شهید دیدار کردند.
 
آیت‌الله جنتی طی دیداری که به مناسبت سالروز شهادت شهید مصطفی احمدی‌روشن و با حضور پدر، مادر و همسر این شهید برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید احمدی‌روشن و تجلیل از خانواده آن شهید، اظهار داشت: هر حادثه و مصیبتی که در دنیا برای انسان رخ می‌دهد خواست و مصلحت خداوند است و خداست که همه امور آسمان‌ها و زمین را تدبیر می‌کند. شهادت فرزند شما هم افتخاری است که نصیب خانواده شما شده است و ما از خدا می‌خواهیم روح این شهید بزرگوار را با حضرت سیدالشهداء (ع)‌ محشور فرماید.
 
وی ضمن دعوت خانواده این شهید به صبر و بردباری تصریح کرد: باید در مقابل امتحانات الهی صبور بود چرا که خداوند متعال اجر عظیمی برای صابران قرار داده است.
 
دبیر شورای نگهبان با تأکید بر لزوم توجه به جایگاه شهدا گفت: اگر فرهنگ شهادت‌طلبی و شهدا نبودند، اثری از خداپرستی و توحید روی زمین باقی نمی‌ماند.
 
آیت‌الله جنتی با اشاره به دشمنی متمادی دشمنان اسلام نسبت به ائمه هدی علیهم‌السّلام و شهدا افزود: شهدا پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و از روشنگران مسیر حرکت جوامع بشری هستند و به همین دلیل است که دشمنان اسلام نسبت به ایشان و آثاری که یادآور آنهاست کینه‌توزی کرده و قصد تخریب مضاجع شریف آنها مانند بقیع را دارند.
 
وی اضافه کرد: خون پاک شهدا موجب می‌شود مسیر الهی در دنیا مشخص و منحرف نشود، به همین دلیل زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا به مانند زنده نگه داشتن یاد مصائب حضرت سیدالشهدا(س) موجب استمرار حیات اسلام عزیز می‌شود.
 
خطیب جمعه تهران با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی بری بودن همه موجودات یادآور شد: تنها وجه الهی است که باقی می‌ماند و چه بهتر که انسان جان خود را در راه خدا که باقی است فدا کند و با شهادت سعادتمند شود.
 
وی ادامه داد: با تضرع از خداوند می‌خواهیم شهید شویم و اگر به هر دلیلی این سعادت نصیب ما نشد، می‌خواهیم ما را با شهدا محشور کند، زیرا ما شهدا را دوست داریم و براساس آموزه‌های اسلامی خدواند انسان را با دوستدارانش محشور می‌کند.
 
در این دیدار که در فضایی صمیمانه برگزار شد، پدر آن شهید با تشکر از آیت‌الله جنتی جهت برگزاری این دیدار، گفت: فرزندم، احترام بسیاری برای پدر و مادر قائل بود و همیشه خود را بنده خداوند متعال، مرید مقام معظم رهبری و سربازی کوچک برای نظام و اسلام می‌دانست.
 
در ادامه این دیدار هریک از اعضای خانواده شهید احمدی‌روشن، با ذکر خاطراتی از آن شهید، از خصوصیات اخلاقی وی و نقش او در بومی‌سازی فعالیت‌های هسته‌ای را یادآور شدند.
 
در پایان این دیدار پس از اهدای یک جلد کلام‌الله مجید به خانواده این شهید گرانقدر، نماز مغرب و عشاء به امامت آیت‌الله جنتی برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: