به‌روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
چند شرکت تجاری که دارای مجوز رسمی نیز هستند با فروش محصولات خود به صورت اینترنتی مانند خوراک، پوشاک، لوازم بهداشتی آرایشی و ... سعی در جمع آوری مشتری در قالب شرکت های هرمی دارند.
"خیبرآنلاین" -چند شرکت تجاری که دارای مجوز رسمی نیز هستند با فروش محصولات خود به صورت اینترنتی مانند خوراک، پوشاک، لوازم بهداشتی آرایشی و ... سعی در جمع آوری مشتری در قالب شرکت های هرمی دارند.
به گزارش دانا، شرکت های هرمی که در سالهای گذشته خسارت های زیادی را به اقتصاد جامعه و افراد وارد کردند، متاسفانه در ماه های اخیر، با ظاهری متفاوت و ادعای قانونی بودن باز هم مشغول فعالیت شده‌اند.
 
وقتی صحبت از این گونه شرکت های بازاریابی شبکه ای قانونی درجامعه می شود، اذهان عمومی یک کلمه را بیان می کند و آن کلمه "کلاهبرداری" است.
 
اما اخیراً طرح های مشابهی در قالب شرکت های داخلی در حال اجرا است ، به گونه ای که برخی آن را ادامه همان نوع کلاهبرداری ها دانسته و برخی دیگر از این نوع فعالیت ها به عنوان "بازاریابی شبکه ای" و یا تجارت الکترونیکی نام می برند. 
 
 
در همین رابطه چند شرکت تجاری  که دارای مجوز رسمی نیز هستند با فروش محصولات خود مانند خوراک، پوشاک، لوازم بهداشتی آرایشی و ... به صورت اینترنتی سعی در جمع آوری مشتری در قالب شرکت های هرمی دارند.
 
 
 
 این شرکت های تجاری  در سایت خود با توضیح درباره بازاریابی شبکه ای ادعا می کنند؛ این کار یک مدل کسب وکار است، یک فرصت یا امکان است برای کسب درآمد، یک راه یا مسیر از قبل تعیین شده است برای کار کردن و داشتن یک فعالیت کاری و نوعی بازاریابی و قطعاً با شبکه های هرمی تفاوت دارد.
به هر حال به نظر می رسد برخی از شرکتها جدید به وجود آمده اند که اتفاقا مجوز رسمی هم دارند دوباره در قالب شرکت هرمی  می خواهند در سطح جامعه فعالیت کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: