به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
طی هفته آینده وزرای آموزش و پرورش و علوم و تحقیقات و فناوری با حضور در جلسه کمیسیون آموزش پاسخگوی سوالات نمایندگان خواهد بود.
"خیبرآنلاین" - کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جلسه هفته آینده خود ضمن بررسی تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه فرهنگیان، تفحص از نحوه اعطای بورس تحصیلی و جذب هیات علمی از سال 68 را در دستور کار خود دارد.
به گزارش ایسنا، طی هفته آینده وزرای آموزش و پرورش و علوم و تحقیقات و فناوری با حضور در جلسه کمیسیون آموزش پاسخگوی سوالات نمایندگان خواهد بود.

همچنین طرح ساماندهی خدمات رسانی به روستاها و لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل ناگویا در مورد دسترسی به منابع ژنتیکی و تسهیم عادلانه و منافع حاصل از استفاده آنها الحاقی به کنوانسیون تنوع زیستی از دیگردستورهای کاری کمیسیون آموزش مجلس می‌باشد.

همچنین کارگروههای آموزش و پرورش تحقیقات و فناوری ، علوم انسانی واسلامی شدن دانشگاهها، آموزش‌های مهارتی و آموزش عالی و آموزش پزشکی این کمیسیون نیز تشکیل جلسه خواهند داد که کارگروه آموزش و پرورش به بررسی طرح بسته حمایتی وزارت آموزش و پرورش و کارگروه آموزش عالی نیز به بررسی مشکلات دانشجویان دندانپزشکی خارج از کشور می پردازند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: