به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
یک مقام بلندپایه شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رایزنی‌های این شرکت با طرف اروپایی گفت: بعید است اتحادیه اروپا مجددا شرکت‌های کشتیرانی ایرانی را تحریم کند.
"خیبرآنلاین" - کاپیتان علی عزتی درباره حکم خروج شرکت‌های کشتی‌رانی ایرانی از لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا گفت: تحریم کشتی‌رانی لغو نشده و تنها بر اثر پیگیری‌های حقوقی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، دادگاه اتحادیه اروپا به این نتیجه رسیده که دلیل تحریم بخشی از شرکت‌های ایرانی در اروپا، بهانه‌های واهی بوده است.

به گزارش فارس، معاون فنی بازرگانی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران افزود: کارشناسان حقوقی این شرکت‌ها علت تحریم‌ها را واهی می‌دانستند و معتقد بودند دلیل اتحادیه اروپا برای تحریم آنها مستدل و مستند نیست، بنابراین دادگاه از طرف غربی خواست تا مستندات خود را ارائه دهد که آنها نتواستند دلایلی برای ادعاهای خود بیاورند. در نتیجه دادگاه اتحادیه اروپا نیز حکم به خروج شرکت‌های کشتیرانی ایرانی فعال در اروپا از لیست تحریم‌های این اتحادیه داد.

وی با بیان اینکه طرف غربی می‌تواند مجددا اعتراض به حکم صادره را خواستار شود، اظهار کرد: این حکم دادگاه می‌تواند مورد رسیدگی مجدد قرار گیرد.

عزتی با اشاره به سرنوشت شرکت‌های ایرانی دیگری که پیشتر بر اساس حکم دادگاه اتحادیه اروپا از لیست تحریم‌ها خارج شده بودند ولی به بهانه‌های دیگری در زمره تحریم‌های مجدد قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران رایزنی‌هایی با طرف اروپایی داشت بعید است شرکت‌های زیرمجموعه شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که در اروپا فعالند و بر اساس شعبه یک دیوان دادگستری اروپا از لیست تحریم‌ها خارج شده‌اند باز هم به بهانه‌های جدیدتری تحریم شوند.

محمدحسین داجمر مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (جمعه سوم بهمن) اعلام کرد 39 شرکت از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که در اروپا و کشورمان فعالند بر اساس حکم دادگاه اتحادیه اروپا از لیست تحریم‌های این اتحادیه خارج می‌شوند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: