به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۴۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۰
بی شک، ایفای نقش پستچی برای رساندن اولین نامه مستقیم امام خامنه ای به "عموم جوانان اروپا و آمریکای شمالی" برای جوانان ایرانی افتخاری است که شامل حال پیشینیان نشده است.
"خیبرآنلاین" - letter4u ؛ نامه ای برای برای تو! این عنوان جنبشی است که در واکنش به اولین نامه مستقیم امام خامنه ای به "عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی" در فضای مجازی به راه افتاده است.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، ولی امر مسلمین جهان در اقدامی بی سابقه، با انتشار نامه ای که برای اولین بار قبل از اعلام رسمی، ابتدا در فضای مجازی مورد استفاده جوانان غربی منتشر شد، مستقیما با آنها مطالبی را در میان گذاشتند.

براساس این گزارش، شامگاه چهارشنبه 1 بهمن ماه 1393، زمانی که در ایران همه آماده می شدند تا در بستر خواب آرام بگیرند، با انتشار این نامه، موج سنگین به راه افتاد؛ موجی که به جهت بی سابقه بودن آن، ابتدا با تزریق شوک به تحلیلگران همراه بود اما ظاهرا آرام آرام، شوک اولیه در حال کناررفتن است و جوانان انقلابی، با دریافت تکلیف جهانی خود، درصدد هستند تا همراه با آن نامه، قلب های جوانان اروپایی و آمریکای شمالی را به تسخیر اسلام و پیامبر مهربانی ها درآورند.

به همین منظور، جنبش بزرگ و مردمی "letter4u" در مقیاسی نامحدود و در جغرافیایی به پهنای عرصه گیتی، مشغول فعالیت شده است.

letter4u فضای مجازی را تسخیر می‌کند

شبکه های اجتماعی متنوع و رنگارنگی که براساس شرح وظیفه دنیای غرب برای تامین اهداف بعضا شوم آنها طراحی شده بود، اینک در تسخیر "letter4u" درآمده است؛ از اینستاگرام گرفته تا فیس بوک و توئیتر و سایر فضاهای نت، یک به یک می روند تا برای نخستین بار، نامه ای سرنوشت ساز را به دست میلیون ها مخاطب خود برسانند.

خبرها از پیوستن نخبگان آزادیخواه و عدالت طلب آمریکایی و اروپایی به این جنبش حکایت دارند که جزییات آن، به مرور اطلاع رسانی خواهد شد اما در داخل نیز، جوانان خوش ذوق و تکیلف محور انقلابی و حزب اللهی، آستین همت بالا زده اند و هریک می کوشند به وسع خود، قدمی در رسیدن این نامه به مخاطبان اصلی خود بردارند.

نرم افزارهای تلفن های همراه جوانان حزب اللهی این روزها شدیدا فعال شده است؛ حتی افرادی که با زبان انگلیسی و فرانسوی و... آشنایی ندارند، نیز با دریافت راهنمایی هایی از مطلعین، مشغول "سرچ" در شبکه های فعالیت خود هستند تا شاید بتوانند جوانی را بیابند که می تواند مخاطب این نامه باشد.

طرح ها، ایده ها، مسیرهای مختلف، ایمیل ها، نوآوری هایی که بعضا همچون اصل نامه بی سابقه هستند، پادکست ها، وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی موبایلی و غیره و... همه و همه در خدمت "letter4u" درآمده اند و در یک کلام، "نامه ای برای تو" فضای مجازی را در تسخیر خود درآورده است.


به مخاطبان گرانقدری که می خواهند به این جنبش بپیوندند و برای رسیدن نامه به مخاطب غربی، قدمی بردارند و شاید احتمالا دارای اطلاعات ضعیفی باشند، پیشنهاد می شود به پایگاه اصلی این جنبش (اینجا) مراجعه کنند تا راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

بی شک، ایفای نقش پستچی برای رساندن اولین نامه مستقیم امام خامنه ای به "عموم جوانان اروپا و آمریکای شمالی" برای جوانان ایرانی افتخاری است که شامل حال پیشینیان نشده است.

اینجا دیگر جای توقف نیست، محل آن نیست که از دستگاه دیپلماسی دولت و مسئولان مختلف انتظار معجزه داشت، ولی امر به وسط میدان معرکه آمده و برای آنان که عمری ندای "یا لیتنا کنا معک" سرمی دادند، فرصت "لبیک" تاریخی فراهم آمده است. "عموم جوانان اروپایی و آمریکای شمالی" چشم انتظار رسیدن پیک اسلام ناب محمدی(ص) هستند.



در پایان، راهنمایی مختصری جهت نحوه تکثیر این نامه ارایه می شود:

راهنمای درج نظرات در سایتهای انگلستان:

سایتهای انگلستان غالبا با پسوند .co.uk هستند .

برای یافتن وبلاگهای انگلستان در گوگل  عبارت زیر را بنویسید :

site:*.co.uk blog

همچنین میتوانید عبارت "وبلاگ شخصی” را جستجو کنید که انگلیسیش میشه :

site:*.co.uk  blog personal 

مسلما هزاران وبلاگ یافت میشود .

در لینکهای زیر هم سایتها و وبلاگهای زیادی لیست و دسته بندی شده :

http://www.ukblogdirectory.co.uk/

کلمات کلیدی زیر را نیز میتوانید برای جستجو استفاده کنید

مذهبی : religious

سیاسی: political

شخصی: personal

لیست 100 وبلاگ برتر انگلستان

http://www.branded3.com/resources/top-100-uk-blogs/

در آدرس زیر لیست دایرکتوری هایی که در آنها می توانید آدرس سایت ها و وبلاگ ها را به صورت موضوعی و ... پیدا کنید را خواهید دید:

http://www.searchenginejournal.com/20-essential-blog-directories-to-submit-your-blog-to/

 اگر نمیتوانید کل متن نامه را ارسال کنید می توانید بخشی از آن یا این پیام دعوت برای خواندن نامه مقام عظمای رهبری را ارسال کنید:

Dear Friend! Do you know Islam and Muhammad? You have heard many things about Islam and its Prophet from mass media. Most of the time Muslims are depicted as extremists and terrorists and Prophet Muhammad is repeatedly insulted there. It seems that you are logical thinkers who listen to all words in order to select the best. One of the great Islamic leaders, Imam Khamenei, has written a letter to all people who believe in freedom of speech. If you want to hear others you can read this letter. It takes you a few minutes. Please have a look. You can refer  to the following link:

 

http://english.khamenei.ir//index.php?option=com_content&task=view&id=2001


#letter4u #charliehebdo #ilovemuhammad #ihateterrorism #iloveislam #iammuslim #Iran #Khamenei #France #UK ( #UK ) #US ( #US ) #america #British #Europe #spain

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: