به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
"خیبرآنلاین" - آیت‌الله العظمی ناصر مکارم‌ شیرازی در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با اشاره به اینکه در حال حاضر ایران در شرایط سختی قرار دارد، گفت: با تعبیراتی که می‌کنند، بوی خوشی از مذاکرات به مشام نمی‌رسد و این در حالی است که باید مذاکرات ادامه پیدا کند و اگر در این زمینه مشکلی به وجود آمد به طور قطع این مشکلات از سوی دشمنان است.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، آیت‌الله العظمی مکارم‌ شیرازی تصریح کرد: در اخبار محرمانه، معاون سابق خزانه آمریکا ادعا می‌کند که مناقشات هسته‌ای اگر برطرف شود آمریکا موضع دیگری در برابر ایران پیش می‌کشد؛ اشتباه است که اگر گمان کنیم که تحریم‌ها به دلیل مسائل هسته‌ای است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: واشنگتن مخالف استقلال ایران است. برای همین در کشورهای منطقه آن جنایات را مرتکب می‌شوند، بنابراین باید برای تهدیدات و فشارهای احتمالی آینده آماده باشیم.
آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: بوی خوشی از مذاکرات به مشام نمی‎رسد/تقدیر از ابتکار عمل امام خامنه ای در ارسال نامه به جوانان غرب
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه هیچ مقام رسمی آمریکایی درباره هیچ قضیه‌ای صداقت ندارد و آنها همیشه در حال دروغگویی هستند، گفت: بیشترین کمک به داعش را آمریکایی‌ها انجام می‌دهند و با این حال ادعا می‌کنند که ایران حامی تروریسم در جهان است و این یکی از دروغ‌های بزرگ دشمنان ایران و اسلام است.

آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی با اشاره به نامه امام خامنه ای به جوانان آمریکای شمالی و اروپا گفت: ایشان روش خوبی را در هدایت جامعه غربی در پیش گرفته‌اند زیرا دروغ گفتن برای دولتمردان غربی‌ بسیار ساده ‌است و رهبر معظم انقلاب در ابتکار عملی جوانان غربی را مخاطب قرار داده‌اند چون با دولتمردان غربی که صداقت ندارند، نمی‌توان صحبت کرد.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مردم و مسئولان باید عاقلانه به مسائل روز فکر کنند، گفت: تجربه نشان داده که خدا به ما کمک می‌کند و در تمام وقایع حامی ما بوده به شرطی که عاقلانه با مسائل برخورد کنیم و به اصول بپردازیم.

* منبع: نسیم
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سید
|
Czech Republic
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
4
2
خداحفظتون کنه .کو گوش شنوااااا؟ یه دفه به روح حاکم بر مذاکراتشون بر نخوره مکدر میشه...خدایا اینا میخان ب حرف کی گوش بدهن دیگه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
0
3
حضرت آقا تو دوران (...) با اون مفاسد عظیم چه افراد کابینه چه مجلس سکوت کرده بودین ، مملکت را از داخل داره زنگار نابود میکنه، اگر داخل یه خورده توجه کنید دیگه از خارج هرچقدر هم بوی ناخوش بیاد اهمیتی نداره.
مدیر پایگاه قسمت نقطه چینداخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
1
1
آقایان تا دیر نشده صریحا با روند ذلت بار مذاکرات مخالفت کنید. رهبری اصل مذاکرات را اجازه دادند نه کیقیت ذلت باری که در جریان است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: