به‌روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در حال بررسی یک فوریت لایحه اخذ عوارض از معابر خاص هستیم که شامل تمامی تونل‌ها و بزرگراه‌های پایتخت می‌شود.
"خیبرآنلاین" - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در حال بررسی یک فوریت لایحه اخذ عوارض از معابر خاص هستیم که شامل تمامی تونل‌ها و بزرگراه‌های پایتخت می‌شود.

به گزارش مهر، احمد دنیامالی با بیان اینکه قرار نیست سرمایه‌گذاری‌هایی که در سطح شهر تهران می‌شود، مانند ساخت تونل، پل و بزرگراه از جیب مردمی که خودرو ندارند، گرفته شود گفت: شهروندانی که خودرو دارند اما از این تسهیلات استفاده نمی‌کنند و کسانی که خودرو ندارند نباید هزینه تردد کسانی را بدهند که می‌خواهند با خودروهایشان در خیابان‌ها تردد کنند.

وی ادامه داد: عادلانه این است افرادی که  از این معابر استفاده می‌کنند، مالیات یا عوارض راه را بپردازند که خوشبختانه امکانات و زیربناهای این کار فراهم است.

دنیامالی در پاسخ به این پرسش که چرا این لایحه به صورت یک فوریت مطرح شده است، گفت: تمامی ردیف‌های درآمدی در لایحه بودجه باید قبل از ۱۵ بهمن ماه به تصویب برسد و اگر ما بتوانیم این لایحه را تا آن زمان بررسی و تصویب کنیم، امکان محقق شدن آن از سال آینده وجود دارد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه اخذ عوارض به صورت الکترونیکی است، گفت: با نصب یک چیپسِت بر روی خودرو به صورت اعتباری، عوارض از خودروها کم می‌شود و کسانی که قصد پرداخت عوارض را ندارند، می‌توانند از این مسیرها استفاده نکنند و در صورت استفاده، جرایم سنگینی باید برای آنها در نظر گرفته شود، این موضوع به تعادل ترافیک در تهران نیز کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه تونل‌های پایتخت، پل‌هایی مانند صدر و بزرگراه‌هایی که خودروها در آن با سرعت بالای متوسط حرکت می‌کنند، شامل حال این عوارض می‌شود، گفت: تردد ماشین‌ها در سطح شهر خسارات زیادی به پایتخت وارد می‌کنند؛ مانند آلودگی هوا، صدا و تلفات جانی که به نظر می‌آید که با این کار که پیچیدگی خاصی ندارد، می‌توان این مشکلات را کاهش داد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
0
0
واقعا خجالت اوره که توجیح (...) میخواین پول بگیرین از ملت . چطوره یه توجیح مشابه دست و پا کنین واسه نفس کشیدن و پول اکسیژن بگیرین . اخه ظلمه در حق مرده ها که از این تسهیلات بهره نمیبرن …
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: