به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
در ادامه گفته های استاندار تهران نعمت الله ترکی معاون برنامه ریزی استان تهران هم =گفت: همین ۳ میلیون نفری که استاندار گفته را ضرب در ۴۵۵۰۰ تومان کنیم ماهانه حدود ۱۳۶ میلیارد تومان می شود.
"خیبرآنلاین" - استاندار تهران گفت: ۱۲ میلیون و ۵۲۲ هزار نفر در تهران یارانه می گیرند که اگر ۳ میلیون قشر پردرآمد حذف شوند برای تهران و توسعه آن مهم است.

به گزارش مهر، سید حسین هاشمی می گوید: اگر توزیع یارانه ها بر عهده استانها بود خیلی به نفع تهران تمام می شد. چون هم اکنون ۱۲ میلیون و ۵۲۲ هزار نفر یارانه می گیرند و اگر ۳ تا ۴ میلیون قشر پردرآمد تهران را حذف کنیم بخشی از این یارانه برای توسعه تهران تعلق می گیرد.

در ادامه گفته های استاندار تهران نعمت الله ترکی معاون برنامه ریزی استان تهران هم =گفت: همین ۳ میلیون نفری که استاندار گفته را ضرب در ۴۵۵۰۰ تومان کنیم ماهانه حدود ۱۳۶ میلیارد تومان می شود.

اینفوگرافی یارانه بگیران تهران

ترکی گفت: تاکنون ۴۰۴ هزار نفر از دریافت یارانه انصراف داده اند. حالا اگر عدد یارانه بگیران تهران را در عدد ۴۵۵۰۰ تومان یارانه ضرب کنید که چیزی حدود ۵۷۰ میلیارد تومان می شود که در سال عدد ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان می شود. حالا می آیند و می گویند پول و بودجه دولت کجا می رود. معاون برنامه ریزی استانداری تهران گفت: دولت اگر بودجه ریزش یارانه بگیران پردرآمد را در اختیار خود استان قرار دهد انقلابی در بودجه استان ها رخ می دهد.

استاندار تهران همچنین در این گفتگو در پاسخ به اینکه شهروندان مسکن مهر اسلامشهر از عدم امنیت در این منطقه گلایه دارند گفت: امنیت خوب است اما باید ارتقا دهیم. البته این را هم قوبل داریم که امکانات خوبی به شهرستان های جدید تعلق نگرفته و این را بنده منعکس کرده ام.

هاشمی در مورد پرونده اسید پاشی در تهران هم گفت: متهمان دستگیر شدند و دیگر پرونده از روی میز استانداری کنار رفته و قوه قضائیه به آن رسیدگی می کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: