به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
فرمانده سپاه قدس گفت: سپاه قدس برای مقابله با سلاح اصلی دشمن که همان ماهواره ها و فضای مجازی است، شبکه اجتماعی راه اندازی می کند.
"خیبرآنلاین" -فرمانده سپاه قدس گفت: سپاه قدس برای مقابله با سلاح اصلی دشمن که همان ماهواره ها و فضای مجازی است، شبکه اجتماعی راه اندازی می کند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام رضاعلی منصور ملکی بعدازظهر شنبه در نشستی با اصحاب رسانه اظهار داشت: دهه مبارک فجر پاسداشت میراث ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و حضور در راهپیمایی امسال۲۲ بهمن هم به لحاظ ابراز علاقه به پیامبر اسلام و هم رسیدن مذاکرات هسته ای به نقطه حساس، از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان در مخالفت با اسلام صف آرایی می کند عنوان کرد: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از یوغ ستم و ظلم استعمارگران است و انقلاب اسلامی منادی وحدت در جهان به شمار می آید.

این مسئول دهه فجر را ایام عزت، اقتدار و عظمت ملت ایران دانست و افزود: دشمن امروز استقلال ملت ایران را هدف قرار داده و با نقشه های مختلفی می خواهد این وحدت و استقلال و آرامش مردم را بگیرد و به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند.

ملکی تصریح کرد: دشمنان در این ۳۶ سالی که از عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی می گذرد حتی ثانیه ایی دست از توطئه برنداشته و همواره به فکر این بودند که چگونه به این نظام ضربه بزنند اما با لطف خدواند متعال، حضور همیشگی مردم در صحنه و تدابیر به موقع رهبری فرزانه تمام آن نقشه ها نقش بر آب شده و می شود.

بیداری اسلامی در منطقه و جهان الگو گرفته از انقلاب ایران است

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه قدس گفت: بیداری های اسلامی جهان اسلام، مقاومت مردم فلسطین و حزب الله لبنان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی و .... همگی مرهون انقلاب اسلامی ایران و الگو برداری از آن است و اگر امروز حزب الله لبنان توانست در کمترین زمان ممکن انتقام شهادت جهاد مغنیه و دیگر افرادش را بگیرد به دلیل حمایت های نظام جمهوری اسلامی از آنان است.

وی اضافه کرد: اکنون این وظیفه بر دوش همه مسئولان است تا سالگرد این پیروزی بزرگ را جشن بگیرند و پیام ها و ارزش های انقلاب را برای نسل های جدید تبیین کنند البته نقش اصحاب رسانه نیز در این مورد بسیار پررنگ است.

این مسئول اجرای صبحگاه و زنگ انقلاب، برگزاری جشنواره فرهنگی و مسابقات ورزشی، یادواره شهدا و تجلیل از خادمین شهدا، اجلاس مجمع بسیج، همایش روشنگری بصیرتی، جشن انقلاب و عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهدا را از برنامه این نهاد در ایام الله دهه فجر بر شمرد.

ملکی متذکر شد: همچنین در این دهه بیش از ۳۶ نشست سیاسی و بصیرتی در پایگاه ها و حوزه های بسیج شهرستان برگزار خواهد شد، مسابقات ورزشی، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان، بازددید از آسایشگاه جانبازان، نشست پیشکسوتان جبهه و جنگ، همایش صهیونیست شناسی و خطرات صهیونیسم برای جهان امروز، همایش تحکیم بنیان خانواده، همایش آسیب های ماهواره و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل با حضور در حرم مطهر از دیگر برنامه های این نهاد در شهرستان قدس است.

بیداری اسلامی از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است

در ادامه نشست فرمانده سپاه شهرستان قدس عنوان کرد: فرهنگ و سرنوشت ما برگرفته از انقلاب و بیداری اسلامی در جهان نیز از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است.

سرگرد فیاض اللهیاری افزود: در دهه فجر امسال دو برنامه بسیار مهم در قدس برگزار می شود، مجمع عمومی بسیج و همایش مدیران شرکت ها و کارخانجات شهرستان این دو برنامه هستند، جشنواره وبلاگ نویسی نیز برگزار می شود که شرکت در آن برای عمومی آزاد است.

وی تصریح کرد: در برگزاری تمام برنامه های سپاه چند محور اصلی در نظر گرفته شده است که آسیب ها و معضلات شبکه های اجتماعی و ماهواره، بصیرت افزایی در خصوص مسایل سیاسی و اقتصادی و پرداختن به دستاوردهای انقلاب از مهمترین مسایلی هستند و برای رسیدن به آن ها برنامه های مختلف برگزار می شوند.

سپاه قدس برای مقابله با جنگ نرم شبکه اجتماعی می سازد

اللهیاری عنوان کرد: سپاه قدس برای مقابله با سلاح اصلی دشمن در جنگ نرم که همان ماهواره ها و شبکه های اجتماعی هستند، قصد دارد یک شبکه اجتماعی راه اندازی کند تا همه مردم ایران بتوانند با عضویت در آن در برابر تهاجم فرهنگی ناشی از این شبکه های اجتماعی خارجی بیمه شوند.

این مسئول افزود: در واقع سپاه قصد دارد با استفاده از تهدیدات دشمنان بوسیله شبکه های اجتماعی این پتانسیل را به فرصت برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل کند.

وی اضافه کرد: تمامی مسئولان و نهادهای کشور موظف اند علاوه بر تبیین دستاورده های انقلاب اسلامی برای نسل جوان، ضعف های رژیم سابق را نیز مطرح کرده و چهره واقعی آن رژیم را آشکار کند تا در برابر دورغ های رسانه های خارجی آگاه سازی و هوشیاری ایجاد شود.

فرمانده سپاه ناحیه قدس متذکر شد: اگر این امر محقق شود، جوانان می توانند با مقایسه میان وضعیت کنونی کشور و عزت و اقتداری که ایران اسلامی در دنیا دارد و وابستگی رژیم شاهنشاهی به کشورهای قدرتمند، متوجه ارزش های نظام شده و با این کار تمامی توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.

این مسئول برای همکاری سپاه قدس با نهادهای فرهنگی اعلام آمادگی کرد و افزود: سپاه پتانسیل بسیار خوبی دارد و با توجه به نیروی جوان فعالی که جذب سپاه شده اند توجه به فرهنگ و فرهنگ سازی ترویج خواهد یافت.
برچسب ها: سپاه ، قدس ، جنگ ، نرم ، فرمانده ، خیبر ، آنلاین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: