به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
"خیبرآنلاین" - جزییات ویژه برنامه های فرهنگسراها و مراکز فرهنگی هنری پایتخت به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «من انقلابی ام» تشریح شد.

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، 34 فرهنگسرا و سایر مراکز فرهنگی هنری پایتخت با بیش از 80 برنامه با عنوان «من انقلابی‌ام» به استقبال ایام الله دهه فجر رفته اند که برگزاری جشنواره مجازی «36» به صورت فراگیر در شهر تهران توسط فرهنگسرای رسانه از جمله این برنامه هاست.

این جشنواره در موضوعات امام(ره) و شهدای انقلاب در چهار بخش طراحی صفحه اینستاگرام، آیتم‌ رادیویی، فیلم و عکس موبایلی در سطح ملی برگزار می‌شود.

برگزاری اردوهای دانش آموزی یک روزه در دو نوبت صبح و عصر برای دانش آموزان دختر و پسر، به باغ موزه قصر، موزه عبرت، مدرسه رفاه، حسینیه جماران، مزار شهدای انقلاب و شهدای گمنام، طراحی و تولید اپلیکیشن موبایلی «روزنامه نگاری» برای طراحی روزنامه دیواری توسط دانش آموزان مدارس و برگزاری مسابقه مجازی روزنامه نگاری در مدارس، و برگزاری جشن های دانش آموزی در سطح مدارس مقطع متوسطه مناطق 22 گانه شهر تهران از برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای دانش آموزان تهرانی است.

همچنین نمایشگاه عکس های انقلابی در 26 نگارخانه زیرمجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به صورت متمرکز با حضور چهره های برجسته فرهنگی و هنری، و نمایشگاه دیگری از تابلوهای عکس در قطع بزرگ، در بلوار کشاورز، حد فاصل خیابان وصال تا خیابان فلسطین، از تاریخ 12 بهمن آغاز شده و تا 22 بهمن ادامه دارد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی انقلاب نیز از دیگر برنامه های این دهه است. در این مسابقه که به صورت آنلاین برگزار می شود، شرکت کنندگان می توانند به صورت آنلاین در مسابقه شرکت کرده و نسخه الکترونیکی کتاب های مسابقه را به رایگان دریافت کنند. برگزاری 18 نمایشگاه کتاب و عرضه 280 عنوان کتاب از مرکز نشر اسناد انقلاب اسلامی و انجمن ناشران کودک و رونمایی از 12 عنوان کتاب جدید از کتب سوره مهر و مرکز نشر اسناد انقلاب اسلامی نیز برنامه های حوزه کتاب ویژه برنامه «من انقلابی‌ام» است.

همچنین برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی با حضور 25 گروه تئاتری و اجرای نمایش های انقلابی در نقاط مختلف پایتخت و مدارس تهران، از دیگر برنامه های «من انقلابی ام» در دهه مبارک فجر است.

پایان بخش این برنامه ها نیز، راهپیمایی 22 بهمن خواهد بود که طی آن، سربندهایی با شعار «من انقلابی ام» و کتاب «سفری در زمان» که از محتوای منتشر شده روزنامه کیهان در روزهای منتهی به پیروزی انقلاب تهیه شده است بین اقشار مختلف مردم توزیع خواهد شد.

گفتنی است غرفه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در روز راهپیمایی 22 بهمن در این نقاط خواهد بود:

پهنه غرب: بزرگراه محمدعلی جناح، جنب بلوار شهید گلاب

پهنه جنوب: خیابان آزادی، تقاطع نواب و آزادی، جنب شرکت سایپا

پهنه شرق: پیچ شمیران، جنب پل روشندلان

پهنه مرکز: چهارراه دانشجو، مقابل پارک دانشجو

پهنه شمال: خیابان آزادی، نرسیده به آتش نشانی، جنب بانک ملی

غرفه اصلی: میدان انقلاب، ضلع شمال شرقی میدان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: