به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
معاون امور مسکن و شهرسازی وزیر راه با اشاره به مذاکرات مثبت با وزارت تعاون در خصوص مسکن اجتماعی گفت: طرح مسکن اجتماعی تا یک یا دو هفته آینده نهایی و رونمایی می‌شود.
"خیبرآنلاین" -حامد مظاهریان با بیان اینکه خبرهای خوبی درباره مسکن اجتماعی در راه است، اظهار کرد: مذاکرات مثبتی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با طرح مسکن اجتماعی داشته‌ایم و فکر می‌کنم طی یکی دو هفته آینده طرح مذکور نهایی شود.

به گزارش تسنیم، وی تأکید کرد: با توجه به مذاکرات انجام شده می‌توان انتظار داشت آخرین برنامه مسکن طی دو هفته آینده رونمایی شود.

وی پیشتر نیز با ابراز اینکه در دهه فجر خبرهای خوشی از برنامه‌های دولت در مسکن اجتماعی اعلام می‌شود، به تسنیم گفته بود: در طرح مسکن اجتماعی 100 تا 300 هزار واحد مسکن ساخته خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان "مسکن اجتماعی برای 2 دهک پایین جامعه است و امیدواریم بتوانیم سال آینده آن را عملیاتی کنیم" افزود: مسکن اجتماعی برای افرادی است که هیچ آورده‌ای نداشته، حتی امکان تهیه وثیقه جهت اخذ تسهیلات را ندارند، اصطلاحاً می‌گویند بانک پذیر هم نیستند. طبقه مستضعفی که دولت ناگزیر است با دخالت مستقیم نقش اصلی را در تأمین مسکن آنها ایفا کند.

مظاهریان از تبادل افکار و اطلاعات با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان متولی بخش‌های حمایتی خبر داد و گفت: پیشرفت در خور توجهی در این بخش ایجاد شده اما به‌دلیل نهایی نشدن اعداد و ارقام و همچنین مشخص نشدن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این دو وزارتخانه، اطلاعاتی در این خصوص منتشر نکرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه نباید اجرای این طرح به تمرکز فقر منجر شود، تصریح کرد:‌ قرار نیست زمینی را بسازیم و بگوییم این مسکن اجتماعی است، یا ساختمانی را بسازیم و بگوییم این برای کم‌درآمدهاست. با این کار افراد هدف، مُهر می‌خورند و تبعات اجتماعی را به‌دنبال خواهد داشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: