به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
دکتر رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت در تشریح مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در سال آتی در راستای ادامه طرح تحول در حوزه غذا و دارو گفت: مهم‌ترین کاری که سال آینده خواهیم داشت بحث پورتال سازمان غذا و دارو یا همان سامانه رد و رهگیری دارو است. این سامانه در تمام حوزه‌های غذا و دارو کاربردی جدی خواهد داشت و لازم است در سال 94 اجرایی شود.
"خیبرآنلاین" -رییس سازمان غذا و دارو مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در سال آتی در راستای ادامه طرح تحول سلامت در حوزه غذا و دارو را تشریح کرد.
 
به گزارش ایسنا، دکتر رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت در تشریح مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در سال آتی در راستای ادامه طرح تحول در حوزه غذا و دارو گفت: مهم‌ترین کاری که سال آینده خواهیم داشت بحث پورتال سازمان غذا و دارو یا همان سامانه رد و رهگیری دارو است. این سامانه در تمام حوزه‌های غذا و دارو کاربردی جدی خواهد داشت و لازم است در سال 94 اجرایی شود.
 
دیناروند اظهار داشت: اقدامات مربوط به راه‌اندازی این پورتال از امسال آغاز شده و در حال پیگیری است که امیدواریم تا قبل از پایان سال این پورتال اجرایی شود. هر چند کار سختی است اما در صورت اجرایی شدن آن، تمام فرآیندها به صورت الکترونیکی و شفاف انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان نخواهد بود؛ چرا که این امر خود می‌تواند منشا تخلف و فساد باشد، البته ممکن است عملیاتی شدن تمام بخش‌های این پورتال دو تا سه سال زمان برد.
 
رییس سازمان غذا و دارو در ادامه درباره برنامه‌های نظارتی سازمان غذا و دارو در سال 94 نیز اظهار داشت: برنامه های نظارتی ما طبق قانون همیشه انجام می شود، منتها باید از ابزارهای نوین و مدرن برای توسعه نظارت‌هایمان استفاده کنیم. برای مثال ما طرحی داریم که در حوزه شناسایی آلاینده‌ها و تقلبات در حوزه غذا است و تقریبا 18 میلیارد تومان برای این کار هزینه خواهیم کرد تا آزمایشگاه مرجع در تهران و آزمایشگاه‌های قطب در 10 استان دیگر را تقویت کنیم و از این طریق بتوانیم سرعت شناسایی آلاینده‌ها و سموم را افزایش دهیم. این کاری است که انجام می‌شود و امسال آغاز شده و سال آینده به نتیجه می‌رسد.
 
بنابر اعلام روابط‌ عمومی سازمان غذا و دارو، دیناروند در پایان ضمن تاکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها به منظور کنترل و برخورد با قاچاق و تقلب در حوزه غذا و دارو نیز گفت: در مبارزه با قاچاق و تقلب در حوزه غذا و دارو نیز نظارت‌های ما در سال آینده بسیار جدی‌تر خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: