به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
مرجع تقلید شیعیان ایام دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن را روزهای بزرگ صحنه تبلور و عینیت یافتن وفاداری و حمایت مردم از نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان در سال‌های پس از انقلاب برای ضربه‌زدن به این نظام از هیچ اقدامی فروگذار نکرده‌اند.
"خیبرآنلاین" -آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه خود با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهارداشت: روزهای باشکوه دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن روزهای بزرگ صحنه تبلور و عینیت یافتن وفاداری و حمایت مردم از نظام است.

به گزارش تسنیم، مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه بیش از 35سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و این انقلاب با گذر از طوفان‌های سهمگین به جایگاه کنونی رسیده است، افزود: دشمنان در سال‌های پس از انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به این نظام از هیچ اقدامی فروگذار نکرده‌اند که تحمیل جنگ، تحریم‌های اقتصادی، جنگ روانی و محاصره همه جانبه از این دست اقدامات خصمانه دشمنان است.

استاد برجسته حوزه علمیه تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران توانست به حول و قوه الهی و عزم راسخ خود، حکومت شیعی عراق را احیاء و حزب‌الله و غزه را مقاوم‌تر کند.

وی اجرای طرح‌های اسلام هراسی و شیعه هراسی را از اقدامات دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: دشمنان با بهره گیری از ابزارهای غول رسانه‌ای علیه ایران از هیچ اقدامی علیه انقلاب اسلامی فروگذار نکردند و هدف آن‌ها از این اقدامات دلسردکردن مردم نسبت به نظام است تا به دنیا بگویند ایرانی‌ها به واسطه این فشار‌ها از انقلاب خود خسته شده‌اند.

آیت‌الله مکارم شیرازی با تاکید براینکه دشمنان در این روز‌ها به دنبال سنجش عمومی هستند تا به عیار خود حامیان انقلاب را بسنجند تصریح کرد: به همین دلیل شرکت در این راهپیمایی از اهمیت خاصی برخوردار است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب با تمام توان سعی کرده‌اند، آثار انقلاب اسلامی در جهان را از بین ببرند اظهار داشت: آن‌ها به قصد ساقط کردن حکومت شیعی در عراق، علیه مقاومت در سوریه و حزب الله لبنان وارد عمل شده‌اند و سعی دارند با خلع سلاح حزب الله و ساقط کردن حکومت سوریه نقشه‌های استکباری خود را ثبت کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: