به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
جمعه ۸ اسفند ۹۳ ساعت ۱۷ شبکه افق سیما به صورت رسمی افتتاح می شود.شبکه افق از ۱۳ خرداد سال جاری فعالیت خود را به صورت آزمایشی آغاز کرده بود. این شبکه توسط جمعی از فعالین فرهنگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مدیریت می شود.
جمعه ۸ اسفند ۹۳ ساعت ۱۷ شبکه افق سیما به صورت رسمی افتتاح می شود.

به گزارش سراج۲۴، جمعه ۸ اسفند ۹۳ ساعت ۱۷ شبکه افق سیما به صورت رسمی افتتاح می شود.شبکه افق از ۱۳ خرداد سال جاری فعالیت خود را به صورت آزمایشی آغاز کرده بود. این شبکه توسط جمعی از فعالین فرهنگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مدیریت می شود.

شبکه افق سیما با هدف حفظ معیار های حرفه ای ، از طریق همگرایی تجربه های رسانه در حوزه سیما و بهره گیری از جبهه عظیم فرهنگی انقلاب اسلامی ، تبیین آرمان ها و ارزش های ولایت فقیه را در کانون اهداف خود قرار داده است. این شبکه از ۱۳ خرداد ماه ۱۳۹۳ پخش آنونس های خود را از ایستگاه الوند ، فرستنده سوم تهران ،فرکانس ۵۷۸ در کانال ۲۲ آغاز به کار کرد. برنامه های مستند ، مسابقه ای ، سیاسی و برنامه های مذهبی با رویکرد سیاسی و فرهنگی از برنامه هایی است که این شبکه برای پخش در آینده تبلیغ می کرد.

سرانجام پخش آزمایشی شبکه افق از ۷ تیر ماه همزمان با آغاز ماه رمضان با دو ساعت برنامه در طول روز آغاز شد و هرشب برنامه های این شبکه از شبکه چهار سیما برای سایر مردمان ایران باز پخش می شد.با فراهم شدن زیرساخت های فنی پخش سراسری شبکه افق از سوم دی ماه در سراسر کشورآغاز شد و این شبکه در این تاریخ پخش برنامه های خود را از دوساعت به سه ساعت برنامه در طول روز افزایش داد و با فرا رسیدن دهه فجر ساعت پخش برنامه های خود را به چهار ساعت برنامه در طول روز افزایش داد.

از جمله برنامه های این شبکه می توان به برنامه های : سرزمین نخبگان ، عصر خمینی ، فیروزه ، شاهد عینی ، عالم و آدم ، پازل ، نیمه پنهان ماه و مستند های نبرد برای زندگی ، ملاقات با داعش ، سبز سپید سرخ ، شاهرخ ، ارباب سرگرمی ، طوفان ، مستند مسابقه فرمانده ، میراث آلبرتا ، قیام صحرا ، قصه های انقلاب ، گاو خشمگین و ... اشاره کرد و در پخش فیلم وسریال هم می توان به سریال های رستاخیز تفنگ ها ، قلبهای شکسته ، رقص پرواز ، نیل در خون و فیلم های ودیگر هیچ نبود ، سوگند ، یک روز دیر تر ، روبه قبله ، سنگ اول و... اشاره کرد.
برچسب ها: شبکه ، افق ، سیما ، رسما ، افتتاح ، خیبر ، آنلاین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: