به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
جدیدترین فهرست شرکت‌های کشتیرانی برتر دنیا تا فوریه ۲۰۱۵ حکایت از صعود یک پله‌ای ایران در بین غول‌های کشتیرانی دارد، شرکت "مرسک" دانمارک مانند ماه گذشته میلادی در صدر این لیست قرار دارد.
"خیبرآنلاین" - جدیدترین فهرست شرکت‌های کشتیرانی برتر دنیا تا فوریه ۲۰۱۵ حکایت از صعود یک پله‌ای ایران در بین غول‌های کشتیرانی دارد، شرکت "مرسک" دانمارک مانند ماه گذشته میلادی در صدر این لیست قرار دارد.

به گزارش تسنیم، جدیدترین گزارش یک شرکت تحقیقاتی اروپایی حکایت از آن دارد که شرکت Maersk دانمارک با اضافه کردن سه فروند کشتی در یک ماه اخیر به ناوگان خود با داشتن ۶۱۲ فروند کشتی با ظرفیت دو میلیون و ۹۸۴ هزار و ۱۱۰ TEU کانتینر برترین شرکت کشتیرانی دنیا معرفی شد.

شرکت سوئیسی MSC -(Mediterranean Shg Co) نیز با اضافه کردن ۴ فروند کشتی در یکماه گذشته تعداد ناوگان خود را به مرز ۵۰۰ فروند رسانده است. این شرکت با داشتن ۴۹۹ فروند کشتی و ظرفیت دو میلیون و ۵۵۲ هزار و ۱۶۵ TEU در رتبه دوم قرار دارد. ظرفیت ناوگان این شرکت در ماه ژانویه دو میلیون و ۵۳۳ هزار و ۶۳۲ TEU بود.

شرکت فرانسوی " CMA CGM Group" نیز ۶ فروند به ناوگان افزوده و با در اختیار داشتن ۴۶۰ کشتی به ظرفیت یک میلیون و ۶۹۳ هزار و ۴۳۹ TEU کانتینر در رتبه سوم برترین شرکت‌های کشتیرانی دنیا قرار گرفت. این شرکت فرانسوی ماه گذشته میلادی ۴۵۴ فروند کشتی به ظرفیت جابجایی یک میلیون و ۶۶۷ هزار و ۳۶۱ TEU کانتینر در اختیار داشت.

با آن‌که تعداد کشتی‌های شرکت آلمانی Hapag-Lloyd نسبت به ماه ژانویه سه فروند کمتر شده، اما این شرکت نیز همچنان با در اختیار داشتن ۱۸۳ فروند کشتی به ظرفیت ۹۶۶ هزار و ۳۵۹ TEU کانتینر در رتبه چهارم قرار دارد.

شرکت تایوانی Evergreen Line نیز با یک کشتی کمتر نسبت به ماه قبل با ۱۹۵ فروند کشتی و ظرفیت حمل ۹۵۱ هزار و ۷۷۷ TEU کانتینر رتبه پنجم خود را حفظ کرد.

شرکت کاسکو چین (Cosco Container L ) با ۱۶۰ فروند کشتی و ظرفیت جابجایی ۸۱۲ هزار و ۸۴۵ TEU کانتینر و شرکت چینی CSCL نیز با ۱۴۰ فروند کشتی و ظرفیت جابجایی ۷۰۲هزار و ۹۷۷ TEU کانتینر به ترتیب در رده‌های ششم و هفتم برتین‌ها قرار دارند.

شرکت کره‌ای Hanjin Shipping نیز که توانسته در فوریه ۲۰۱۵ تعداد کشتی‌هایش را سه رقمی کند با در اختیار داشتن ۱۰۰ فروند کشتی و ظرفیت حمل ۶۲۰ هزار و ۱۹۹ TEU کانتینر رتبه هشتم خود را در ماه فوریه تکرار کرد.

شرکت ژاپنی MOL با ۱۱۰ کشتی و ظرفیت ۵۹۰ هزار و ۸۸۶ TEU کانتینر،APL سنگاپور با ۸۹ فروند کشتی و ظرفیت حمل ۵۴۵ هزار و ۲۷۰ TEU کانتینر، شرکت آ‌لمانیHamburg Sud Group با در اختیار داشتن ۱۱۳ فروند کشتی و ظرفیت حمل ۵۴۳ هزار و ۴۱۵ TEU کانتینر و شرکت چینی OOCL با ۹۸ فروند کشتی و ظرفیت حمل ۵۲۹ هزار و ۸۱۷ TEU کانتینر به ترتیب در رده‌های نهم تا دوازدهم برترین شرکت‌های کشتیرانی کانتینری جهان قرار دارند.

شرکت‌هایNYK Line ژاپن، Yang Ming Marine Transport corp تایوان، UASC امارات، K Line آمریکا، Hyundai M.M کره‌جنوبی و PIL استرالیا، و نیز به ترتیب در رده سیزده تا هجدهم برترین شرکت‌های کشتیرانی کانتینری جهان قرار دارند.

شرکت Wan Hai Lines با داشتن ۸۷ کشتی و ظرفیت ۲۰۳ هزار و ۲۵۱ TEU کانتینر، رتبه بیستم شرکت‌های برتر کشتیرانی دنیا را در ماه فوریه ۲۰۱۵ کسب کرد. شرکت X-Press Feeders Group انگلیس با ۸۳ کشتی و ظرفیت حمل ۱۲۱ هزار و ۵۲۳ هزار TEU کانتینر بیست‌ و یکمین شرکت برتر کشتیرانی دنیا شد.

شرکت ایرانی HDS Lines (حافظ دریا) نیز با پشت سر گذاشتن شرکت سنگاپوری KMTC با در داشتن ۲۲ فروند کشتی به ظرفیت حمل ۸۸ هزار و ۶۰۸ TEU کانتینر و یک رتبه صعود نسبت به ماه گذشته میلادی توانست در جایگاه بیست و دوم برترین شرکت‌های کشتیرانی دنیا قرار گیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: