به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
وی با بیان اینکه موافقتنامه حمل و نقل هوایی بین تهران - صنعا از دوره علی عبدالله صالح رئیس جمهور اسبق امضا شده بود، خاطرنشان کرد:‌ 10 روز پیش این توافقنامه به مرحله احیا رسید و خطوط یمنی نیز پروازهای خود را از سر می‌گیرد.
"خیبرآنلاین" - معاون وزیر خارجه با بیان اینکه سفارت عربستان در تهران کمبود کارکنان در بخش کنسولی را عامل کاهش صدور روادید برای حجاج ایرانی خوانده، گفت: در حال رایزنی برای رفع مشکل هستیم و تدابیر لازم برای افزایش تعداد کارکنان اندیشیده شده است.
به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم افتتاحیه دومین همایش بین‌المللی نظام بین‌الملل، تحولات منطقه‌ای و سیاست خارجی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره سفر هیأت یمنی به تهران، گفت: هیأت اقتصادی از بخش خصوصی یمن در تهران به سر می‌برد و هیأت رسمی نیز روز گذشته وارد تهران شد تا درباره تحولات سیاسی و هم در حوزه‌هایی که می‌توانیم کمک کنیم و همکاری‌های مشترک داشته باشیم، گفت‌وگو شود.
 
وی با بیان اینکه موافقتنامه حمل و نقل هوایی بین تهران - صنعا از دوره علی عبدالله صالح رئیس جمهور اسبق امضا شده بود، خاطرنشان کرد:‌ 10 روز پیش این توافقنامه به مرحله احیا رسید و خطوط یمنی نیز پروازهای خود را از سر می‌گیرد.
 
معاون وزیر خارجه این موضوع را فرصتی خواند برای مردم یمن که به مراکز تفریحی و زیارتی ایران سفر کرده و برای تجار یمنی نیز فرصت برشمرد.
 
امیرعبداللهیان در خصوص قرار دادن نام اخوان المسلمین در فهرست گروه‌های ترویستی اظهار داشت: ما اخوان را جریانی تروریستی نمی‌‌دانیم و نسبت به این رفتار دولت مصر که همه گروه‌های معارض را تروریستی بنامد‌،‌ ملاحظه جدی داریم.
 
وی قرار دادن نام حماس در لیست گروه‌های تروریستی را به نوعی مرتبط به روابط مصر و اخوان المسلمین دانست.
 
معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه در خصوص وضعیت نوراحمد نیکبخت دیپلمات ربوده شده ایرانی در صنعا نیز گفت: نیکبخت در سلامت کامل به سر می‌برد و تلاش‌های جدی برای آزادی آن در حال انجام است. در تلاشیم تا تبادل زمانی باشد که صدمه‌ای به وی وارد نشود و در سلامت کامل بازگردد.
 
امیرعبداللهیان همچنین در خصوص کاهش صدور روادید حجاج ایرانی نیز گفت: هفته گذشته براساس اطلاعی که سازمان حج و زیارت داد، به یکباره صدور روادید برای حجاج ایرانی به 50 درصد کاهش یافت و با رایزنی در حال عبور از این مشکل هستیم. سفارت عربستان در تهران کمبود کارکنان در بخش کنسولی را عامل این موضوع خوانده و تدابیر لازم برای افزایش تعداد کارکنان اندیشیده شده که در مشهد و تهران انجام گیرد و امیدواریم این مشکل به زودی برطرف شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: