به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
معاون شرکت پالایش و پخش نفتی با بیان اینکه در ایام نوروز تمامی جایگاه‌ها برای تامین سوخت مردم به‌حالت آماده باش در می‌آیند، گفت: برنامه‌ای برای تغییر قیمت و سهمیه اعلام نشده است.
"خیبرآنلاین" - معاون شرکت پالایش و پخش نفتی با بیان اینکه در ایام نوروز تمامی جایگاه‌ها برای تامین سوخت مردم به‌حالت آماده باش در می‌آیند، گفت: برنامه‌ای برای تغییر قیمت و سهمیه اعلام نشده است.

به گزارش مهر، شاهرخ خسروانی درباره مهمترین برنامه های تامین بنزین مردم در هفته‌های پایانی اسفند و ایام تعطیلات نوروز، گفت: در شرایط فعلی هیچ گونه نگرانی بابت تامین بنزین و حتی گازوئیل مورد نیاز مردم در هفته های پایانی اسفند ماه و  ایام نوروز وجود ندارد.

معاون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام اینکه از هفته پایانی اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروز تمامی جایگاه های سوخت کشور به حالت آماده باش به منظور تامین پایدار و مطمئن بنزین و گازوئیل مورد نیاز مردم در می آیند، تصریح کرد: علاوه بر این هم اکنون بازرسی های دوره ای از سطح جایگاه های سوخت، انبارهای نفت و مراکز عرضه و توزیع سوخت در استان های سراسر کشور آغاز شده تا هر گونه مشکلات پیش روی عرضه و توزیع فرآورده های نفتی به حداقل کاهش یابد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون حجم ذخیره سازی بنزین کشور در شرایط مطلوبی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته قرار دارد، تاکید کرد: علاوه بر این تمهیدات ویژه ای برای برخی از مسیرهای گردشگر پذیر همچون مسیرهای منتهی به مشهد مفدس، اصفهان و شیراز و شهرهای حاشیه دریای خزر در دستور کار قرار گرفته است.

این عضو هیات مدیره شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به راه اندازی جایگاه های سیار بنزین در برخی از مسیرهای پر رفت و آمد کشور، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود برای نوروز سال جاری متوسط مصرف بنزین کشور با یک جهش کوتاه مدت روبرو شود که آمادگی تامین بنزین و گازوئیل مردم در هر شرایطی وجود دارد.

خسروانی همچنین در خصوص احتمال تغییر سهمیه های بنزین در آستانه نوروز هم توضیح داد: تاکنون هیچ گونه مصوبه ای از سوی دولت به منظور تغییر در سهمیه‌ها و یا قیمت بنزین به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ابلاغ نشده است.

ناصر رئیسی فرد رئیس انجمن کارفرمایی جایگاهداران سوخت کشور هم در گفتگو با مهر با بیان اینکه هماهنگی‌هایی با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی عرضه خدمات به مردم در ایام نوروز انجام شده است، گفت: هم اکنون هیچ گونه کمبود بنزینی برای عرضه در روزهای پایانی سال جاری و ایام نوروز وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: امکان عرضه بیش از ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین به مردم در طول شبانه روز حتی در روزهای پایانی سال و ایام نوروز وجود دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: