به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
در سال 2014 میلادی شهر لندن بیشترین شمار توریست خارجی را به خود جذب کرد و توانست از محل جذب توریست میلیون‌ها دلار درآمد کسب کند. اما جالب اینجاست که دوبی در این سال توانست بیشتر از نیویورک و توکیو توریست خارجی جذب کند.
"خیبرآنلاین" - در سال 2014 میلادی شهر لندن بیشترین شمار توریست خارجی را به خود جذب کرد و توانست از محل جذب توریست میلیون‌ها دلار درآمد کسب کند. اما جالب اینجاست که دوبی در این سال توانست بیشتر از نیویورک و توکیو توریست خارجی جذب کند.
 
به گزارش اقتصاد نیوز، توریسم یکی از صنایع مهم و درآمدزا در کشورهای مختلف دنیا است و دولت‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا با ایجاد جذابیت‌های مختلف، رغبت سفر به کشور خود را در توریست‌های خارجی ایجاد کنند. صنعت توریسم ضمن ایجاد درآمد می‌تواند زمینه را برای معرفی فرهنگ کشور میزبان به دیگر کشورهای دنیا فراهم آورد و به حفظ این فرهنگ نیز کمک کند.
 
به گزارش بانک جهانی در سال 2014 میلادی، لندن توریست‌پذیرترین شهر دنیا بوده است. در این سال 18.69 میلیون توریست از لندن بازدید و حداقل یک شب را در هتل‌ها و مهمانسراهای این شهر سپری کردند.
 
در این سال بانکوک دومین مقصد توریست‌های خارجی بود. شمار توریست‌هایی که در سال 2014 میلادی از بانکوک دیدار کردند برابر با 16.42 میلیون نفر بوده است. پاریس سومین مقصد توریست‌ها در دنیا بوده و در سال 2014 میلادی 15.57 میلیون نفر حداقل یک شب را در این شهر به صبح رساندند.
 
شهرهای سنگاپور، دوبی و نیویورک در این رده‌بندی در جایگاه چهارم تا ششم دنیا قرار داشتند و شمار توریست‌های خارجی که یک شب را در سنگاپور سپری کردند برابر با 12.47 میلیون نفر، در دوبی برابر با 11.95 میلیون نفر و در نیویورک برابر با 11.81 میلیون نفر بوده است.
 
در سال 2014 میلادی تعداد توریست‌های خارجی استانبول برابر با 11.6 میلیون نفر بوده است و کوالالامپور مالزی هم در این سال 10.81 میلیون توریست خارجی را جذب کرد. در سال 2014 میلادی تعداد توریست‌های خارجی که حداقل یک شب را در هتل‌های شهر هنگ‌کنگ سپری کردند، برابر با 10.81 میلیون نفر بوده و در سئول برابر با 8.63 میلیون نفر بوده است.
 
در سال 2014 میلادی تعداد توریست‌ها در شهر بارسلون برابر با 7.37 میلیون نفر بود و در آمستردام 7.23 میلیون نفر. شمار توریست‌های خارجی که یک شب را در شهر میلان سپری کرده‌اند در سال 2014 میلادی برابر با 6.82 میلیون نفر، در شهر رم برابر با 6.79 میلیون نفر و در تایپه (پایتخت تایوان) برابر با 6.29 میلیون نفر بوده است. شهرهای شانگهای، وین، ریاض، توکیو و لیما (پایتخت پرو) در این رده‌بندی در جایگاه شانزدهم تا بیستم دنیا قرار داشتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: