به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
رئیس پلیس راه راهور ناجا از تداوم بارش برف و باران در ۱۲ استان کشور خبر داد.
"خیبرآنلاین" -رئیس پلیس راه راهور ناجا از تداوم بارش برف و باران در ۱۲ استان کشور خبر داد.
 
به گزارش مهر، سرهنگ محمدحسین حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیک محورهای کشور اظهار داشت: برابر آخرین اخبار دریافتی در محور کرج - چالوس (از ابتدای محور) و در استان مازندران (محور هراز) به صورت مقطعی نیمه سنگین است.
 
رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌ها گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی تا ساعت ۷:۳۰ در استان‌های آذربایجان شرقی (محورهای مرند - تبریز و جلفا - مرند)، اردبیل (محور اسالم - خلخال)، ایلام (محور ایلام - سرابله)، کردستان (محورهای سنندج – همدان، سنندج – کرمانشاه و سنندج - مریوان)، کرمانشاه (محورهای روانسر – پاوه و کرمانشاه - سقز) بارش برف گزارش شده است.
 
وی تصریح کرد: در عین حال در استان‌های چهارمحال و بختیاری، سمنان، خراسان شمالی، مازندران، گلستان (اکثر محورها)، همدان (محورهای کرمانشاه – همدان و همدان - ملایر) و تهران شرق (محور فیروزکوه) بارش باران گزارش شده است.
 
حمیدی با اشاره به اخطاریه سازمان هواشناسی کشور گفت: بر این اساس به دلیل بارش برف و مه آلود بودن، اختلال تردد جاده های کوهستانی در استان‌های مازندران، تهران، سمنان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی پیش بینی می شود که با توجه به وزش باد شدید در برخی نقاط با کولاک برف همراه خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: همچنین در این مدت در استان‌های سمنان، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قم، شرق استان کرمان و جنوب استان تهران وزش باد شدید پیش بینی می شود.
 
رئیس پلیس راه راهور ناجا با هشدار به رانندگان مبنی بر رعایت سرعت مطمئنه و عدم سبقت غیرمجاز گفت: در زمان بارندگی به دلیل سر خوردگی خودرو، شتاب آن تغییر می کند و همین امر موجب می شود که راننده و سرنشینان در معرض خطر تصادف قرار بگیرند. از سوی دیگر رانندگان حتما فاصله طولی را رعایت کنند.
 
حمیدی تاکید کرد: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی بارش برف و باران همچنان در استانهای مختلف ادامه دارد.
 
رئیس پلیس راه ناجا با هشدار به رانندگان مبنی بر رعایت سرعت مطمئنه و عدم سبقت غیرمجاز افزود: در زمان بارندگی به علت سرخوردگی خودرو، شتاب آن تغییر می کند و همین امر موجب می شود که راننده و سرنشینان در معرض خطر تصادف قرار بگیرند؛ از سوی دیگر رانندگان حتما فاصله طولی را رعایت کنند.
 
بنابر اعلام پلیس راه، در محورهای کوهستانی استانهای کردستان، گیلان، مازندران، البرز، تهران و آذربایجان شرقی بارش برف و کولاک گزارش شده است.
 
هم اکنون تردد خودروها از جاده‌های این استان‌ها نیازمند تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ است. پلیس راهنمایی و رانندگی نیز اعلام کرد: محور هراز در استان مازندران که دیشب به علت سیلاب بسته شده بود بازگشایی شده است.
 
همچنین، به جز محور شمشک به دیزین، سایر محورهای مواصلاتی کشور باز است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: