به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
حجت الاسلام حسينيان نيز براي اعلام مراتب تعجب خود در مورد تناقضات فرمايشات آقاي صالحي نزد ايشان رفته بود كه مورد تهاجم و تعرض سخنگوي فراكسيون رهروان قرار گرفت
"خیبرآنلاین" - دکتر مهدی کوچک زاده با انتشار پستی در وبلاگ خود، روایتی از جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور محمدجواد ظریف و علی اکبر صالحی را منتشر نمود.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، متن کامل نوشته نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بدین شرح است:

جلسه غيرعلني مجلس شوراي اسلامي مورخ سه شنبه هجدهم فروردين ماه 94 كه با حضور آقايان ظريف و صالحي و به منظور ارائه توضيحات و پاسخ به سوالات نمايندگان در باره مذاكرات لوزان تشكيل شد حواشي داشت كه عليرغم تاكيد مقررات مبني بر محرمانه ماندن محتواي اينگونه جلسات و تاكيد رئيس مجلس در اين باره ، متاسفانه از سوي برخي افراد  نماينده از جمله درويش پور رعايت نشد و مطالب كذبي در اختيار  رسانه هاي فرصت طلب قرار داده شده (اينجا) كه براي تنوير افكار عمومي توضيحاتي به شرح زير ارائه مي گردد:

1- اصولا در جلسه با وزير خارجه و آقاي صالحي امكان و اجازه صحبت به نمايندگان داده نشد و جلسه با توضيحات عمدتا تكراري وزير خارجه و آقاي صالحي و به صورت يكطرفه ختم شد.

2- در جلسه هيچ راي گيري صورت نگرفت تا معلوم شود كه توضيحات ارائه شده چه تعداد از نمايندگان را قانع كرده و چه تعداد هنوز ابهام دارند و در نتيجه ادعاي اينكه مجلس قانع شد حرف بي مبنا و دروغي است.

3- در جلسه مذكور در ميان صحبت هاي آقاي صالحي در زمينه مسايل فني صحبت ها و اعداد و ارقامي ارائه شد كه در گذشته اي نه چندان دور خود ايشان و نمايندگان ايشان در سازمان انرژي اتمي خصوصا در بازديدي كه از سايت نطنز داشتيم خلاف آنها و صد در صد عكس آنها را بيان كرده بودند كه در صورت قبول آمار و اعدادي كه امروز بيان كردند معناي بسيار بد و ناگواري قابل برداشت است (و متاسفانه از بيان آن معذورم) كه من در اين لحظه به دليل بسته بودن تريبون با صداي بلند مطلب را به ايشان و حاضرين گوشزد كردم و هيچ اعلام مخالفت به شكل بيان "دو" نه از من و نه از كس ديگري از جمله آقاي رسايي انجام نشد و در اين مورد نيز آقاي درويش پور دروغ گفته اند. البته در حين عرايض من كه مجلس در سكوت كامل گوش مي داد يكي دو تن از اعضاي فراكسيون حامي رئيس مجلس از جمله يكي از نمايندگان گيلان در راستا ي مخالفت و اعتراض سر و صداهايي كردند.

4- حجت الاسلام حسينيان نيز براي اعلام مراتب تعجب خود در مورد تناقضات فرمايشات آقاي صالحي نزد ايشان رفته بود كه مورد تهاجم و تعرض سخنگوي فراكسيون رهروان قرار گرفت.

5- در صورت ادامه انتشار دروغ و ياوه از جلسه اي كه قرار شده و قانونا هم بايد محرمانه بماند مراتب حقيقت به اطلاع جويندگان آن خواهد رسيد.

پ.ن 1- يكي از دو گويان در جلسه غيرعلني مجلس در اين عكس واضح است:

http://www.rajanews.com/sites/default/files/content/images/story/94-01/18/img15.jpg
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: