به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اقدام تجاوزکارانه رژیم آل سعود به ملت بی‌دفاع یمن را تلاش حاکمان عربستان برای فرافکنی و سرپوش نهادن بر اختلافات داخلی این کشور توصیف کرد.
"خیبرآنلاین" - سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حمله عربستان به یمن تصریح کرد: حمله عربستان سعودی به یمن که با بی‌رحمی تمام همچنان ادامه دارد نشان می‌دهد که وهابیان سعودی نتوانسته‌اند بر مخالفان و رقبای داخلی خود مسلط شوند از این رو برای سرپوش نهادن بر اختلافات و ناتوانی‌های داخلی در اقدامی جنون‌آمیز آتش‌بازی علیه ملت بی‌دفاع یمن را به راه انداخته‌اند.

به گزارش فارس، وی در ادامه ضمن اظهار تاسف از سکوت کشورهای اسلامی در قبال این جنایات از برخی حکام اسلامی که علیرغم نظر ملت‌های مسلمانان در کنار حاکمان سعودی قرار گرفته‌اند انتقاد کرد.

فیروزآبادی در ادامه گفت: سکوت کشورهای غربی و مجامع بین‌المللی در قبال این اقدامات یمنی و از بین بردن زیرساخت‌های این کشور این تلقی را در اذهان عمومی جهان تقویت کرده است که تجاوز آل سعود با چراغ سبز آنها صورت گرفته است.

وی با تاکید بر این نکته که ملت‌های مسلمان باید بیدار شوند و به خود آیند، تصریح کرد: غربی‌ها و دشمنان اسلام یک روز چند ک شور را علیه دولت قانونی و ملت سوریه تحریک کردند و با لشکرکشی به این کشور علاوه بر نابودی زیرساخت‌های آن صدهاهزار نفر از مردم را به خاک و خون کشیدند که مولود نامشروع داعش حاصل این اقدامات تروریستی بود و یک روز دیگر مردم شمال آفریقا را به جان هم انداختند و جریان‌های تروریستی نظیر القاعده و بوکوحرام را به خون‌ریزی تشویق کردند.

فیروزآبادی در پایان با یادآوری نقش و وظیفه علما و حاکمان اسلامی در قبال ملت‌های مسلمان پرسیده است: علمای اسلامی و حاکمان کشورهای مسلمان برای تاریخ و ملت‌های خود چه پاسخی خواهند داشت؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: