به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
"خیبرآنلاین" - حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تاریخ سه شنبه 94/01/18، سخنان خود را همچون گذشته با قسمتی از وصیتنامه شهید ابراهیم پورکارگر از شهر وحدتیه بخش سعدآباد شهرستان دشتستان آغاز کرد.

به گزارش تکلیف، وصیت این شهید بزرگوار این بود که "پیروان دین خدا رهروان سرخ امام حسین(ع) هستند، زیرا همیشه کفر در مقابل اسلام قرار داشته است، قابیل در مقابل هابیل و شیطان بزرگ (آمریکا) در مقابل امام کبیرمان قرار داشته اند، پس ای گلوله ها و خمپاره ها بیایید سینه مرا تکه تکه کنید تا با دادن جان ناقابل خود خدمتی به اسلام کرده باشم."

نماینده مردم دشتستان ضمن تشکر از تیم هسته ای نظام جمهوری اسلامی و خداقوت به تلاششان در مذاکرات لوزان اظهار داشت: تیم مذاکره کننده به بیانیه صادرشده توجه کند و دغدغه های نیروهای ارزشی و انقلابی در مورد توافقنامه را مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: وزارت امور خارجه فکت شیت ایرانی خود را در اسرع وقت صادر کند تا دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به هدر نرفته باشد.

موسوی نژاد در تذکر بعدی به رییس جمهور درخصوص عدم تخصیص اعتبار برای راه آهن استان بوشهر تاکید کرد: با وجود عدم تخصیص اعتبار برای ساخت راه آهن استان بوشهر ولی مشاهده شده است که رییس جمهور در سفرهایش به دو استان دیگر برای ساخت راه آهن آنجا اعتبار تخصیص داده است.

وی تصریح کرد: اگر بودجه ای برای ساخت نیست پس چرا به یکجا داده می شود ولی به استان بوشهر داده نمی شود و اگر بودجه هست پس چرا به استان بوشهر تخصیص داده نشده است؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس ضمن تذکر به وزارت نیرو در حل مشکل آب استان و دشتستان عنوان کرد: وزارت نفت با وجود اینکه همه مقدمات ساخت پتروشیمی دشتستان آماده شده است ولی برای ساخت آن تعلل می کند.

وی با بیان اینکه تا کی باید ظلمی که به فرهنگیان می شود ادامه داشته باشد؟ گفت: هیات رییسه چرا استیضاح وزیر آموزش و پرورش را به تاخیر می اندازد و آن را اجرایی نمی کند؟

نماینده مردم دشتستان در خانه ملت در ادامه تذکر شفاهی خود پاداش پایان خدمت خانواده های شهدا را عنوان کرد و بیان داشت: از سال 91 تاکنون پاداش پایان خدمت خانواده های شهدا و ایثارگران پرداخت نشده است.

وی ضمن بیان اینکه چرا سهم استان بوشهر در استخدامی دولت کم است؟ یادآوری کرد: دولت فکری به حال خشکسالی دشتستان و فروش محصولات کشاورزی استان بوشهر و دشتستان کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: