به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: سیاست ما حمایت از امیر قلعه‌نویی تا آخرین مسابقه است و وی تا پایان فصل سرمربی استقلال است.
"خیبرآنلاین" - بهرام افشارزاده  در خصوص جلسه‌ای که صبح امروز برگزار شد، گفت: در این نشست پیرامون بدهی‌های باشگاه استقلال ادامه روند کارمان در لیگ برتر و همچنین کمبود بودجه در خصوص آقای تاج و خادم صحبت کردیم که مقرر شد سازمان لیگ در اسرع وقت مبلغی را به حساب باشگاه واریز کند.جا دارد از کسانی که این نشست را تدارک دیدند تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم بخشی از مشکلات استقلال را حل کنیم.
 
به گزارش فارس، وی با اعلام این خبر که سبک‌دست از این پس عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال خواهد بود، گفت: در هر صورت با حکمی که امروز دریافت کردیم وی به عنوان جانشین افجه‌ای در استقلال فعالیت خواهد کرد و البته ایشان همچنان نماینده اسپانسر استقلال هم خواهد بود.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به این موضوع که قبلا هم برای دریافت مبالغی به سازمان لیگ نامه‌نگاری کرده بود، گفت: ما قبلا درخواست‌های زیادی داشتیم ولی سازمان لیگ هم معذوراتی داشت. به طور مثال آنها پولشان را از صدا و سیما نگرفته بودند و هر وقت ما نامه‌نگاری می‌کردیم می‌گفتند که فعلا نمی‌توانیم مبالغی را پرداخت کنیم. اما خوشبختانه امروز این مجوز صادر شد و مبلغی به حساب باشگاه ما واریز می‌شود.
 
افشارزاده در خصوص اینکه آیا قرار است این پول به بازیکنان اختصاص یابد یا خیر، گفت: قرار است بخشی به بازیکنان فعلی و مقداری بابت بدهی‌های باشگاه به بازیکنان و نفراتی که از ما از قدیم طلبکار هستند، پرداخت شود.
 
وی تاکید کرد: نفراتی مثل مهدی رحمتی بابت مالیات خود به ما مراجعه کرده بوند و خیلی‌ها هستند از ما مبالغی را خواستار شدند. بیش از 70 میلیارد باشگاه استقلال بدهی دارد و این مبلغی که ما از سازمان لیگ می‌گیریم ناچیز است بنابراین باید به شکل عادلانه و روی برنامه بین بازیکنان تقسیم شود.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که آیا سیاست هیأت مدیره حمایت از کادر فنی استقلال است یا خیر،‌گفت: ما تا آخرین لحظه همین کار را انجام می‌دهیم. 5 بازی تا پایان لیگ باقی مانده است و اگر شما بودید چه کار می‌کردید؟ برای 5 بازی هیچ مدیرعاملی دست به تغییر نمی‌زند و همانطور که از ابتدای فصل تاکید کردم تا بازی آخر قلعه‌نویی سرمربی ما خواهد بود.
 
وی در پایان با اشاره به این مطلب که استقلال تا روز آخر برای قهرمانی می‌جنگد، گفت: شما مطمئن باشید ما هم برای قهرمانی می‌جنگیم و هم سهمیه آسیایی می‌خواهیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: