به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: افزایش قیمت نان و توسعه نانوایی‌های آزاد پز بر اساس توان و استقبال مردم منطقه برای خرید نان با کیفیت تراست.
"خیبرآنلاین" -علی قنبری معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: قرار قطعی برای افزایش قیمت یا قطع یارانه نان به طور کامل در تیر ماه وجود ندارد و مواردی که در این خصوص مطرح می شود حدث و گمان است، زیرا تصمیم نهایی را در این خصوص دولت باید بگیرد.

به گزارش تسنیم، مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ادامه داد: مواردی نیز که وزارت صنعت در خصوص آزاد سازی نان طی این بازده زمانی(تیر ماه سال جاری) مطرح می‌کنند برنامه ذهنی است که امکان انجام یا عدم انجام آن وجود دارد.

بودجه نان تا پایان سال است

قنبری اظهار داشت: قطع یارانه نان نیازمند طرحی مدون همراه با نظرات کارشناسی است که در هیئت دولت با حضور آقای روحانی در این خصوص  تصمیم گیری شود.

وی تصریح کرد:  بودجه نان تا پایان سال تامین شده است و قراری برای آزاد سازی قیمت این محصول وجود ندارد، مگر اینکه طرحی آماده و مورد تایید قرار گیرد.

قنبری یادآورشد: یارانه‌های  پرداختی دولت از قبیل نان باید به حداقل برسد اما  زمان و چگونگی اجرای این طرح هنوز معلوم نیست.

وی تاکید کرد: نان  قوت قالب مردم است و حذف یکباره آن تاثیرات نامناسبی بر جامعه دارد به همین منظور به مردم قول داده می شود که این طرح به یکباره و بدون برنامه ریزی قبلی به مرحله اجرا نرسد.

وی در واکنش به موضوع فروش نان قسطی در مناطق محروم کشور بعد از گرانی این محصول،  گفت: به نظر نمی رسد اخباری که در خصوص عرضه نان قسطی در برخی از مناطق محروم کشورمطرح می شود صحت داشته باشد، این موضوع طرح هایی بوده که در ذهن بعضی از افراد شکل گرفته و به صورت عملی در نیامده است.

وی تاکید کرد: در حال حاظر تغییری در تصمیمات دولت در خصوص  قیمت نان صورت نگرفته است  و تاپایان سال 20 درصد نانوایی‌های آزاد پز شده و نانوایی‌های  دولتی  نیز به کار خود ادامه می دهند.

نانوایی های آزاد پز جاذبه های نان را زیاد کنند

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر به طور میانگین 9 درصد نانوایی‌های کشور آزاد پزشده اند، گفت: آزاد پزی نان به منظور بهبود کیفیت ،بهداشت و ایجاد رقابت بین نان‌وایی‌ها است و نانوایی‌های آزاد در صورتی که محصول خود را به کیفیت مناسبی ارائه نکنند خریداری نخواهند داشت.

وی اظهار داشت: نانوایی‌های دولتی که  از  کیفیت و بهداشت مناسبی برخورداراند بنابراین نانوایی‌های آزاد پز اگر می خواهند مشتری خود را حفظ کنند علاوه بر بالا بردن کیفیت باید جاذبه‌هایی مانند کنجد و زعفران و .. بر نان اضافه کنند.

افزایش قیمت نان براساس توان مالی مردم منطقه

وی در واکنش به سخنان خسرو تاج معاون وزیر صنعت در خصوص امکان آزاد سازی نانوایی  در  تیر ماه بر اساس بودجه سال 94 گفت: افزایش قیمت نان بر اساس توان و استقبال مردم منطقه برای خریداری نان با کیفیت تراست.

قنبری در پایان گفت: گسترش نانوایی‌های آزاد پز تنها در مناطق بالایی شهر نخواهد بود و درهرمنطقه که در خواست و کشش لازم وجود داشته باشد این طرح به اجرا در می آید.
برچسب ها: شرایط ، افزایش ، قیمت ، نان ، خیبر ، آنلاین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: