به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
رییس سازمان حج و زیارت با اعلام این‌که آخرین گروه از عمره‌گزاران ایرانی صبح فردا (جمعه) به کشور وارد می‌شوند، گفت: پرونده دو پلیس فاسد فرودگاه جده در دست رسیدگی است و امیدواریم بزودی شاهد صدور حکم و برخورد قاطع با متخلفان باشیم.
"خیبرآنلاین" -رییس سازمان حج و زیارت در آستانه بازگشت آخرین گروه از عمره‌گزار ایرانی به کشور، اظهار کرد: صبح فردا جمعه چهارم اردیبهشت‌ماه آخرین گروه از رائران ایرانی به فرودگاه امام خمینی (ره) وارد می‌شوند.

به گزارش ایسنا، او درباره‌ی خسارت‌های ناشی از تعلیق عمره، گفت: از آنجا که این مسأله در واکنش به ناتوانی کشور میزبان در تأمین امنیت زائران رخ داده است، طبعاً هر گونه خسارتی متوجه طرف سعودی است.

وی اضافه کرد: کسانی که تا پایان دوره عمره در کاروان‌های عمره ثبت نام کرده بودند، با اعلام انصراف در سامانه فاخر و یا از طریق مراجعه به دفاتر زیارتی که ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند وجوه پرداختی را پس بگیرند و فیش عمره خود را پایدار کنند تا در دوره‌های بعدی به عمره اعزام شوند.

پرداخت قسط دوم حج تمتع از شنبه

اوحدی همچنین درباره‌ی زمان پرداخت قسط دوم هزینه سفر حج تمتع اعلام کرد: پرداخت قسط دوم از روز شنبه 5 اردیبهشت‌ماه از طریق شعب بانک ملی آغاز می‌شود و تا 10 روز ادامه دارد.

وی با تشکر از زائرانی که قسط اول سفر حج خود را به موقع پرداخت کرده‌اند، بیان کرد: امیدواریم زائران متقاضی سفر حج تمتع برای پرداخت قسط دوم نیز در زمان مقرر اقدام کنند.

او با بیان این‌که خدمات سازمان حج و زیارت در حج تمتع از رشد قابل توجه کیفیت هتل‌های اجاره شده بهره‌مند بود، گفت: با وجود افزایش 8 درصدی نرخ تسعیر ارز و همچنین افزایش کیفیت 25 درصدی امکانات اقامتی، نه تنها افزایش قیمتی را برای حجاج عزیز نداشتیم، بلکه هزینه سفر حج سال جاری 5 درصد نیز کاهش یافته است.

از ابتدای عملیات اعزام زائران ایرانی به عمره تا روز 24 فروردین 94 تعداد 410 هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی مشرف شدند. عمره از این تاریخ و پس از ماجرای فرودگاه جده و تعلل عربستان در اجرای حکم دو مامور سعودی فرودگاه جده و ناتوانی در تامین امنیت زائران ایرانی با تصمیم دولت ایران لغو شد.

سفر حج تمتع از اول شهریورماه آغاز می‌شود و زائران در قالب 453 کاروان که 58 درصد آن‌ها مدینه قبل هستند، به عربستان اعزام می‌شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: