به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
ماموران در بازرسی از خودرو مذکور توانستند سینای ۱۳ ساله را در حالی که دست و پای وی بسته شده بود در صندوق عقب این خودرو بیابند
"خیبرآنلاین" - عملیات ۱۰ ساعته کارآگاهان پلیس تهران برای آزادی پسر رئیس کلینیک پرسپولیس، با آزادی گروگان ۱۰۰ هزار دلاری به پایان رسید.

به گزارش مهر، صبح سه شنبه پسر ۱۳ ساله ای در حالی که در انتظار رسیدن سرویس مدرسه خود بود توسط ۳ آدم ربا ربوده شد.

سینا ۱۳ ساله در حالی ربوده شد که گروگانگیران در تماسی تلفنی پس از ربودن این کودک خواستار پرداخت یکصد هزار دلار از سوی خانواده وی شده و برای پرداخت این مبلغ نیز ضرب الاجلی کمتر از ۲۴ ساعت را تعیین کرده بودند.

سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزئیات عملیات ۱۰ ساعته کاراگاهان پلیس آگاهی برای رهایی گروگان ۱۳ ساله گفت: پس از ربوده شدن این کودک و ارائه گزارش آدم ربایی مذکور، بلافاصله کلیه امکانات پلیس آگاهی برای بررسی موضوع و آزادسازی این کودک بسیج شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران موفق شدند خودرویی که توسط آدم ربایان برای ربودن سینا به کار گرفته شده بود، شناسایی کنند ولی تحقیقات تکمیلی نشان داد که این خودرو شب گذشته در شرق تهران به سرقت رفته بود.

سرهنگ محمدیان گفت: ساعت ۱۰ صبح آدم ربایان در نخستین تماس تلفنی خود با خانواده این کودک با تعیین ضرب الاجلی چند ساعته خواستار ارائه یکصد هزار دلار در قبال آزادی سینا شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با بررسی شماره تلفن سارقان متوجه سرقتی بودن تلفن همراه آنها نیز شدند، گفت: ماموران پلیس با بسیج تمامی امکانات خود و تمرکز خاص و ویژه بر روی این پرونده ویژه توانستند در تماس دوم گروگانگیران با خانواده کودک ربوده شده، آنها را در خیابان دماوند شناسایی کنند و زمانی که آنها قصد پیاده شدن از خودرو را داشتند اقدام به دستگیری آنها کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به نحوه دستگیری ۳ آدم ربا نیز گفت: گروگانگیران در هنگام دیدن ماموران با پلیس درگیر شدند و قصد فرار از دست آنها را داشتند که در این میان یکی از آدم رباها به دنبال بی توجهی به اخطارهای مکرر ماموران بر درگیری با پلیس و فرار از دست ماموران اصرار داشت که در نهایت مورد هدف گلوله ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود : ماموران در بازرسی از خودرو مذکور توانستند سینای ۱۳ ساله را در حالی که دست و پای وی بسته شده بود در صندوق عقب این خودرو بیابند.

بنابراین گزارش، ساعت ۲۰:۱۵ سینا در کلانتری ۱۲۳ نیاوران به آغوش پدر و خانواده خود بازگشت و متهمان برای مواجهه حضوری با خانواده سینا به کلانتری منتقل شدند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: