به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
"خیبرآنلاین" - روابط عمومی بانک ملی ایران با صدور اطلاعیه مهم و تکمیلی پیرامون برداشت از حساب مشتریان، سند اپراتور ارسال پیامک قبلی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، متن اطلاعیه روابط عمومی بانک ملی بدین شرح است:

بانک ملی ایران لازم می داند جهت تنویر افکار عمومی خصوصا مشتریان عزیز و گرامی خود که همواره پشتیبان و همراه بانک ملی ایران بودند و رشد و بالندگی بانک ملی ایران ثمره اعتماد و همراهی 86 ساله ملت ایران می باشد، نکات ذیل را به استحضار برساند:

1. اعتماد خیل عظیم مشتریان، بزرگترین سرمایه بانک ملی ایران است و مسئولین بانک ملی ایران همواره سعی داشته و دارند که صندوق امین منابع و اطلاعات مشتریان خود باشند. رشد 24 درصدی منابع بانک ملی ایران در سال 1393 بهترین دلیل اعتماد روزافزون مردم شریف ایران به بزرگترین بانک کشورشان می باشد. لذا مسئولین این بانک به هیچ وجه اجازه نخواهند داد خدشه ای به این اعتماد روز افزون ملت ایران وارد شود.

 2. در مورد تامین هزینه های سرویس ویژه پیامکی اپراتورها در تاریخ 27 فروردین 1394 از طریق اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و کیش تلکام تعداد 14/256/658 پیامک برای 7/128/329 نفر از مشتریان محترم بانک که از سرویس پیامک استفاده می کنند، ارسال شد.


طبق گزارش واصله از میان پیامک های ارسالی 6/092/368 نفر از مشتریان پیامک را دریافت کرده اند که رسید تحویل آنها نزد اپراتورها موجود است اما براساس همین گزارش متاسفانه 1/036/012 نفر از مشتریان پیامک را دریافت نکرده اند. از بین دریافت کنندگان 49/600 نفر اعلام کردند که تمایلی به استفاده از سرویس ویژه ندارند و لذا براساس گزارش بخش IT بانک شماره حساب هایی که جواب رد نداده بودند، مشمول کسر 5000 تومان شدند و فایل مربوط حدود ده روز پیش جهت اعمال در حساب ها، تحویل شرکت پیمانکار ارائه دهنده خدمات IT گردید که برحسب تصادف بدون اینکه بانک ملی ایران نقشی در آن داشته باشد در روز تعطیل عملیاتی شد. بنابراین بانک ملی ایران به هیچ وجه تصور برداشت از حساب مشتریان بدون موافقت قبلی آنها نداشته است.

3. بلافاصله بعد از برداشت مبلغ یادشده از حساب ها و اطلاع مسئولین بانک ملی طی روز گذشته مجددا به تمامی دارندگان حساب های بانک ملی که از سرویس پیامک استفاده می کنند، در دو مرحله پیامک زده شد و در مورد کسانی که جواب منفی برای استفاده از سرویس ویژه پیامک داده بودند به تدریج مبالغ برداشتی به حساب آنها عودت داده شد که خوشبختانه نتیجه تاکنون نشان می دهد که بیش از 95 درصد مشتریان محترم بانک از پیشنهاد همراهی با بانک برای تامین هزینه اپراتورها استقبال کرده اند. البته مشتریان عزیزی که سرویس ویژه را نخواسته اند نیز از طریق سرویس عمومی و پایه پیامک برداشت از حساب همچنان پشتیبانی خواهند شد.

4. بر خود لازم می دانیم از بابت تکدر خاطر برخی از مشتریان عزیز صمیمانه پوزش بطلبیم و قطعا در ادامه خدمات خود جبران مافات را خواهیم کرد، از رسانه های مختلف صوتی، تصویری، نوشتاری و شبکه های اجتماعی نیز که حساسیت لازم را نشان داده و به تنویر افکار عمومی کمک کرده اند و خصوصا بانک ملی ایران این پشتوانه قوی اقتصاد کشور را همراهی کردند، صمیمانه قدردانی می کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: