به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
محدودیت و ممنوعیت ترافیکی از ساعت 15 در خیابان‌های منتهی به میدان بهارستان اعمال خواهد شد؛ این محدودیت‌ها و ممنوعیت ها از شمال، جنوب، شرق و همچنین از خیابان اکباتان به سمت میدان بهارستان خواهد بود
"خیبرآنلاین" - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تمهیدات پلیس راهور برای تشییع هرچه با شکوه‌تر پیکر شهدا در روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: از ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ممنوعیت و محدودیت تردد برای مسیرهای منتهی به میدان بهارستان انجام خواهد شد.

خبرگزاری فارس: ممنوعیت و محدودیت تردد از ساعت ۱۵ سه‌شنبه در مسیرهای منتهی به بهارستان

به گزارش فارس، سرهنگ مراد مرادی در مورد تمهیدات پلیس راهور برای تشییع هرچه باشکوه‌تر پیکر مطهر شهدا در روز سه‌شنبه مورخ 26 خردادماه اظهار داشت:‌ کلیه همکاران ما در پلیس راهور از ساعت 13 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه بنا بر طرح ترافیکی پیش‌بینی شده در کلیه معابر منتهی به محل برگزاری مراسم، حضور فعال خواهند داشت.

وی تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر شهدا ساعت 16 روز سه‌شنبه در ضلع شرقی میدان بهارستان شروع می‌شود؛ ضمن اینکه پس از پایان مراسم تشییع کاروان شهدا در ساعت 18 از خیابان جمهوری، تقاطع استانبول، خیابان فردوسی به سمت جنوب همچنین میدان امام خمینی(ره)، پایانه فیاض‌بخش، خیابان وحدت اسلامی و خیابان بهشت تردد داشته و درنهایت وارد ستاد معراج شهدا خواهند شد.

وی ادامه داد: پلیس راهور تمهیدات ویژه ترافیکی را به منظور تأمین نظم، ایمنی و همچنین تسهیل در امر عبور و مرور در معابر منتهی به محل برگزاری مراسم پیش‌بینی کرده است.

وی تصریح کرد: محدودیت و ممنوعیت ترافیکی از ساعت 15 در خیابان‌های منتهی به میدان بهارستان اعمال خواهد شد؛ این محدودیت‌ها و ممنوعیت ها از شمال، جنوب، شرق و همچنین از خیابان اکباتان به سمت میدان بهارستان خواهد بود.

سرهنگ مرادی در پاسخ به دیگر پرسشی در مورد تغییر درخصوص محدوده طرح ترافیک خاطرنشان کرد: هیچگونه تغییری درخصوص طرح ترافیک نداریم؛ فقط به منظور رفاه روزه‌داران تهرانی اجرای طرح زوج و فرد را تغییر داده و از ساعت 19 به 18 کاهش پیدا کرده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: