به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
حضور کرباسچی و ادیب به عنوان دو سخنران حاشیه ساز در دو جلسه افطاری روحانی، در این گعده می تواند روشنگر مسایل مختلفی باشد که قضاوت در این رابطه را به افکار عمومی وا می نهیم
"خیبرآنلاین" - دو شب افطاری به میزبانی رییس دولت یازدهم کافی بود تا در سال همدلی و همزبانی ملت و دولت، تطهیر فتنه گران و خائنان به ایران و بانیان تحریم و مسببان تحمیل انواع هزینه های مادی و معنوی به مردم، در دستور کار عده ای محکوم و بازداشتی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، شیخ حسن روحانی در اولین افطاری پرحاشیه خود،  بی آنکه تلاش کند تا به آغوش ملت بازگردد، سعی نمود تا رابطه دولت را تنها با گروه ها و احزاب سیاسی بهبود بخشد.

براساس این گزارش، در این جلسه، تعدادی از افراد وابسته به طیف های موسوم به اصولگرا و اصلاح طلب حضور داشتند و به هر جناح، تریبونی برای بیان دغدغه هایشان داده شد که در اثنای آن، یکی از محکومین اقتصادی به دفاع از فردی پرداخت که توسط ملت ایران به جهت عضویت در حلقه سه نفره سران فتنه، محکوم شده بود.

کرباسچی از یکی از سران فتنه به عنوان "سید مظلوم"(!) یاد کرد و بیان این عبارت، یعنی به او ظلم شده و حتما ظالمی نیز در این رابطه وجود دارد و مصباحی مقدم، فعال سیاسی منتسب به جناح موسوم به اصولگرا، که به عصبانیت این جلسه را ترک کرده بود، در پاسخ به کرباسچی گفته بود "حتما آن ظالم هم نظام بوده است!"


روحانی و اعضای دفترش که برگزارکننده و طراح این جلسه بودند، در این رابطه سکوت کردند؛ همچون تعدادی از افراد که تا آخر در جلسه نشستند و دم بر نیاوردند؛ از حدادعادل گرفته تا احمد توکلی و ابوترابی و...

اما حاشیه سازی جهت انحراف افکار عمومی از مسایل اصلی تنها به آن جلسه محدود نشد و در دومین افطاری به میزبانی رییس دولت یازدهم از طیفی خاص، این بار نوبت به جمعی از طلاب و روحانیون رسید تا بازهم مانند جلسه نخست، از هر جناح، افرادی به بیان دیدگاه هایشان بپردازند.

اگر در جلسه با احزاب، یک محکوم اقتصادی از یکی از سران فتنه دفاع کرد، این بار تریبون در اختیار یک بازداشتی در دوران فتنه رسید تا او نیز، به تطهیر سران فتنه از تریبون دولتی مشغول شود.


مسعود ادیب، روحانی بازداشتی در فتنه 88 که از لغو مجوز برخی کنسرت ها گلایه داشت، نسبت به ممنوع التصویری یکی از سران فتنه نیز انتقاداتی را مطرح کرد.

دیدار مسعود ادیب با شیخ ساده لوح (منتظری) در سال 88

شاید در نگاه نخست اینگونه برداشت شود که دادن تریبون به این افراد طی این دو جلسه افطاری پرحاشیه، نوعی سهل انگاری بوده است اما بررسی دقیق تر برخی اخبار گذشته، نکات دیگری را در اختیار افکار عمومی قرار می دهد.

لطفا به تصاویر ذیل با دقت نگاه کنید:



گعده فوق در تابستان 92 و با حضور افرادی همچون احمد مسجدجامعی، محمد‌علی نجفی، معصومه ابتکار، غلامحسین کرباسچی، محمدرضا خاتمی، حسن کاشفی، حمیدرضا جلایی‌پور، هادی خانیکی و مسعود ادیب در محل استقرار موقت شیخ حسن روحانی برگزار شده است و همین مساله بیانگر این نکته است که این افراد با سوابق کاملا مشخص، از همان ابتدای تشکیل دولت یازدهم، موفق به نفوذ در تشکیلات اجرایی شده اند.

حضور کرباسچی و ادیب به عنوان دو سخنران حاشیه ساز در دو جلسه افطاری روحانی، در این گعده می تواند روشنگر مسایل مختلفی باشد که قضاوت در این رابطه را به افکار عمومی وا می نهیم.

اما آنچه که به نظر می رسد در این برهه از زمان قابل توجه باشد، عدم چرخیدن چرخ کارخانجات و چرخ سانتریفیوژها، عدم رفع مشکلات اقتصادی مردم، افزایش رکود تورمی، بن بست در مذاکرات هسته ای و ریزش شدید پایگاه اعتدالیون است؛ مسایلی که "بیم و امیدی ها" را برآن داشته تا خلاءهای ایجاد شده را با حاشیه سازی های بیجا و وحدت شکن پر نمایند و انحرافی در مطالبات اصلی و اساسی افکار عمومی جامعه ایرانی ایجاد کنند.

در پایان، یادآوری این بخش از بیانات بسیار مهم حضرت امام خامنه ای در دیدار اخیرشان با کارگزاران نظام، را به دولتمردان ضروری می دانیم. معظم له پس از توصیه مجدد به همدلی و همزبانی و حفظ انسجام، فرمودند: "از تعارضهای زائد و حاشیه‌سازی‌های زائد باید پرهیز بشود؛ حاشیه‌سازی از هرطرفی غیرمقبول و نامطلوب است". (اینجا)
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
2
11
از ابتدا هم مشخص بود که (...) هیچ برنامه ای برای بهبود کشور نداره و تنها به کلی گویی و دادن شعار میپردازه و ادای ادمهای ازادیخواه را در میاره. الان هم موضوع هسته ای را بهانه کرده وگرنه اگر به فرض محال این موضوع هم حل بشه، باز هیچ برنامه ای نداره جز همان برنامه پوسیده هاشمی: انقدر به سرمایه دارها بده بخورند تا ازشون سرریز کنه و کمی هم به مستضعفینی برسه که صاحب واقعی انقلابند!
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
علی
|
-
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
0
7
کبوتر با کبوتر باز با باز / کند همجنس با همجنس پرواز
حسین کاوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
1
5
اینان به آرمان های امام و انقلاب کافرند
اگر نفاق پیشه کرده اند چون قدرت ندارند
اگر به قدرت برسند کفرشان را رو خواهند کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: