به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا چند وقت قبل من هم نگران بودم ولی کم کم تیم خوبی جمع شد و الان با جذب سه، چهار بازیکن دیگر، تیم کاملی داریم.
"خیبرآنلاین" - محمود خوردبین افزود: شاید تا چند وقت پیش نگران شرایط تیم برای این فصل بودم اما با گذشت زمان این نگرانی‌ها کمتر شد و حالا فکر می‌کنم با جذب سه، چهار نفر دیگر، تیم خوبی خواهیم داشت که می‌تواند فصل آینده به بسیاری از خواسته‌های هواداران جامه عمل بپوشاند و الان تنها نگرانی من نوع برخورد با این تیم است، چون بسیار اهمیت دارد که هواداران فشار را از روی این بازیکنان بردارند و با مسائلی که مطرح می‌شود نکات مثبت به آنان القاء شود.




به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وی گفت: ما روز اول برای شروع تمرینات با 16 بازیکن فصل قبل تماس گرفتیم که در تمرینات حاضر باشند. از آنان 13 بازیکن هم اکنون در تمرینات حضور دارند و محمد نوری، حمیدرضا علی عسگری و افشین اسماعیل‌زاده تیم را همراهی نمی‌کنند، از این سه نفر،قرار است محمد نوری به تیم ملحق شود و با توجه به فعالیت‌های باشگاه در بازار نقل و انتقالات و با تصمیم سرمربی، حضور علی عسگری و اسماعیل‌زاده منتفی شد. هر دو بازیکن نفرات شایسته‌ای هستند و به هر تیمی ملحق شوند، موفق خواهند بود اما به هر حال در فوتبال گاهی چنین اتفاقاتی اجتناب‌ناپذیر است و حضور نداشتن آنها در جمع ما به معنای نقض توانمندی‌های آنها نیست.

 
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس افزود: در تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب نفرات، حرف آخر را برانکو ایوانکوویچ می‌زند. اما اینطور نیست که هیچ نظر، حرف و مشورتی را نشنود. جدای از این امر، مدیریت باشگاه نیز بر این مساله تاکید دارد که همه چیز طبق ساختاری که وجود دارد پیش برود و اختیارات فنی در اختیار آقای برانکو قرار دارد. 

خوردبین درباره حمیدرضا علی عسگری گفت: در ابتدا، وی جزو نفراتی بود که قرار بر حضور او در فصل آینده بود اما علی عسگری خودش نیامد که به نظر من اشتباه بود اما این کار او تخلف نبود. هر بازیکنی حق دارد ابتدا خواستار روشن شدن وضعیت قراردادش باشد، فکر می کنم اگر می‌آمد، جایگاهی که آقای برانکو برای او قائل شده بود را می‌گرفت ، شاید سرمربی در اصلاح فهرست او را حفظ می‌کرد. البته این نظر شخصی من است و امیدوارم علی عسگری هر جا که می‌رود موفق باشد.


خوردبین درباره شرایط تیم افزود: برخلاف مطالبی که مطرح می‌شود، تیم خوبی در حال شکل گرفتن است. باشگاه با محمد نوری هم توافق کرده است،او اعلام کرد باید برود مشکل خود را با تیم قطری حل کند که امیدوارم این اتفاق روی بدهد با آمدن نوری با توجه به نفراتی که جذب کردیم در خط هافبک مشکلی نخواهیم داشت و به این ترتیب هافبک بازیساز هم داریم. غیر از این با توجه به اینکه قرار شد مایکل اومانا هم برگردد و در صورتی که ماریچ هم در تست پزشکی مشکل نداشته باشد، در دفاع آخر هم شرایط خوبی پیدا می‌کنیم. به این ترتیب با جذب سه بازیکن در سه پست دفاع چپ، خط حمله و دروازه‌بان کار ما در نقل و انتقالات نهایی شده و تیم کامل خواهد شد. هم اکنون برای دفاع چپ یک گزینه خارجی، یک گزینه لیگ برتری و یک بازیکن زیر 23 سال مد نظر هستند که احتمال دارد دو نفر آنها جذب شوند. برای خط حمله هم چند گزینه خارجی مطرح هستند که آقای ایوانکوویچ یکی را تائید و باشگاه نسبت به جذب وی اقدام خواهد کرد. در خط دروازه هم دنبال یک دروازه‌بان دوم هستیم.


پیشکسوت پرسپولیس درباره نظرات و دیدگاه‌های مختلفی که این روزها درباره نقل و انتقالات پرسپولیس مطرح می‌شود، گفت: عقاید مختلف است. هر کس باور و تفکر خودش را دارد. غیر ممکن است که بتوانید تعدادی از نظرات را هم تامین کنید، چه رسد به اینکه رضایت همه جلب شود. یک مربی می‌تواند با یک بازیکن کار کند و با یک بازیکن دیگر نمی‌تواند. ملاک یک مربی برای انتخاب نفرات، متفاوت با نفرات دیگری است که نظر می‌دهند. حرف اول و آخر در انتخاب نفرات را هم برانکو می‌زند. وقتی او می‌گوید برنامه‌اش این است که شاکله تیم حفظ شود و با 20 بازیکن تیم را راه می‌اندازد، نمی‌توانید مرتب بگویی، این بازیکن و آن بازیکن را بگیرد. بالاخره این هم یک واقعیت است که در سال‌های اخیر،مواقعی که در فصل نقل و انتقالات خیلی بازیکن گرفته‌ایم کمتر به نتیجه رسیده‌ایم. شاید به این دلیل که تغییرات زیاد بود. حالا برانکو می‌گوید نمی‌خواهد همین تجربه را تکرار کند. بر این اساس همین الان شاید هم تغییرات زیاد باشد در حالی که اگر قرار باشد تمام نظرات تامین شود باید تغییرات از این هم بیشتر شود.


وی ادامه داد: البته عقاید و نظرات هواداران قابل احترام است. در پرسپولیس نمی‌شود به حرف هوادار بی‌توجه بود اما به طور کلی حرف مشترک هواداران موفقیت تیم است و وقتی برانکو را برای این کار قبول کرده‌ایم باید کار را طبق نظرات وی پیش ببریم. بعضی هواداران از من توقع دارند که مرتب این بازیکن و آن بازیکن را به برانکو توصیه کنم. من هم یکبار می‌توانم بگویم. بیش از این عمل کنیم، شرایط خوبی پیش نمی‌آید. به عنوان مثال من عاشق بازی گابریل بودم. به بازی سید جلال حسینی هم اعتقاد دارم اما این سرمربی است که به سیستم و تفکرات خود و بازی بازیکنان دیگر نگاه می‌کند و تصمیم می‌گیرد. او مسائل مختلفی را می‌بیند و به عنوان کسی که پاسخگو است، اختیارات هم می‌خواهد.


خوردبین در پایان درباره اینکه بعضی کارشناسان نگران هستند که مسائل این روزها با شروع فصل به سکوها انتقال پیدا کند،گفت: نباید اینگونه شود. به بعضی که چه جلوی باشگاه و چه در ورزشگاه‌ها فحاشی و توهین می‌کنند تا حرمت پرسپولیس را بشکنند ،به دیگران هم یاد و اجازه می‌دهند که حرمت پرسپولیس را نگه ندارند، کاری ندارم اما بسیاری، هواداران واقعی هستند، اگر ابراز نگرانی می‌کنند ،از سر دلسوزی است. از آنها درخواست می‌کنیم سعه صدر داشته باشند، آرامش خود را حفظ کنند. من اعتقاد دارم اگر این چند بازیکن باقی مانده را جذب کنیم تیم خوبی خواهیم داشت. این طرفداران واقعی، لیگ که شروع بشود می‌آیند و تیم را حمایت می‌کنند. آنها برای بازیکنانی که قرار است برای تیمشان تلاش کنند، حاشیه و مشکل درست نمی‌کنند چون توانایی تیم و تک تک بچه‌ها تا حد زیادی به این مسائل بستگی دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: