به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
"خیبرآنلاین" - اعضای شاخص جبهه بزرگ مقاومت در انقلاب اسلامی، سوریه و لبنان طی 24 ساعت گذشته طی سخنرانی های جداگانه، مسایل مختلف روز جهان اسلام را تبیین نمودند.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بشار اسد رییس جمهور سوریه، و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، در سخنرانی های خود، علاوه بر تشریح جزییاتی از صحنه میدانی جبهه بزرگ مقاومت، به نقش جمهوری اسلامی و امام خامنه ای در پیشبرد اهداف تعیین شده، اذعان نمودند.

به جهت اهمیت مطالب مطرح شده، بخش هایی از سخنرانی این 3 چهره شاخص جریان مقاومت منتشر می شود:

* سید حسن نصرالله: جایگاه خاص حزب الله در تاکیدات امام خامنه ای

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، طی سخنانی‌ در مراسم دانش آموختگی فرزندان شهدا - نسل شهید علی احمد یحیی، گفت: شهدا با اراده خود این راه را انتخاب کرده و با جهاد، به دیدار خداوند و آنچه می‌‌خواستند نائل شدند. بر شماست که از این راه پاسداری کنید.

دبیرکل حزب الله لبنان با تقدیر و تشکر از خانواده‌های شهدا، از موسسه شهید و همه حامیان مقاومت اسلامی، به ویژه جمهوری اسلامی ایران سپاسگزاری کرد.

سید حسن نصرالله با بیان اینکه در روز عید فطر بسیاری از خانواده‌های لبنانی در سایه امنیت، کرامت، عزت و آزادی عید را گرامی داشته به منازل و دیار خود بازگشتند، افزود: مردم لبنان در شرایط ناامن منطقه عید فطر را جشن گرفتند. هر لبنانی و یا خارجی‌های مقیم لبنان باید این سؤال را از خود بپرسند که چگونه می‌شود که ما در لبنان عید را با عزت و آزادی در میان دریای خروشان و متلاطم برگزار می‌کنیم؟

وی در ادامه به جانفشانی‌های همه شهدای مقاومت اشاره کرد و افزود: اگر این فداکاری‌ها و ایثار نبود، آیا لبنان از امنیتی که اکنون شاهد آن هستیم، برخوردار بود؟

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: از زمان شروع این مقاومت، آمریکا و اسرائیل در همپیمانی با برخی رژیم‌های عربی و برخی دست نشانده‌های داخل لبنان سعی کرده‌اند تا به مقاومت ضربه بزند یا به طور کامل آن را از بین ببرد و اگر نتوانستند در راستای تضعیف آن گام بردارد.

وی در ادامه با اشاره به جمعبندی مذاکرات بین ایران و 5+1 گفت: پس از توافق هسته‌ای ایران و 1+5 امروزه بزرگترین دغدغه آنها، ایران و حزب‌الله پس از توافق است؛ بنابراین می‌بینیم که اوباما و جان کری به روشنی از حزب‌الله به عنوان یک سازمان تروریستی یاد می‌کنند و مجددا تأکید می‌کنند که آمریکا هیچ‌ زمانی با چنین نیرویی همراهی نخواهند کرد؛ پس معنای چنین مواضعی این است که حزب‌الله در معادلات منطقه و در معادلات آمریکا حضور دارد.

سید حسن نصرالله در ادامه با اشاره به اینکه اقدام آمریکا در قراردادن نام حزب الله لبنان در لیست سیاه مایه افتخار است، تاکید کرد: این اقدام آمریکا در هدف قراردادن فرماندهان حزب الله لبنان امر تازه‌ای نیست و پیش از این نیز توسط سعودی‌ها انجام شده بود که چیز تازه‌ای در برندارد، به ویژه آنکه فرماندهان حزب الله حسابی در بانک‌های غربی ندارند و برای سفرهای سیاحتی به آنجا نمی‌روند.

وی در ادامه ابراز داشت: آمریکا قبل از توافق و بعد از توافق شیطان بزرگ است چرا که ما از کشور خود در برابر طرح صهیونیست‌ها و طرح تکفیری‌ها دفاع می‌کنیم.

دبیرکل حزب الله لبنان با انتقاد از هدف قراردادن بازرگانان لبنانی در خارج و داخل این کشور به بهانه مقابله با حزب الله گفت: حزب الله از سال‌ها پیش اعلام کرده که فعالیت مالی ندارد و ما کمک‌های مالی خود را از ایران دریافت می‌کنیم که این مسئله نیاز به اسناد ویکی‌لیکس ندارد. ما به این حمایت مالی و ایران افتخار می‌کنیم و همین حمایت برای ما کافی است. ما نهاد و دارایی برای تجارت نداریم.

سید حسن نصرالله گفت: دولت لبنان باید مسئولیت حمایت از شهروندان لبنانی، بانک مرکزی و دستگاه قضایی این کشور را بر عهده بگیرند و ما این موضوع را به عنوان یک موضع ملی مطرح می‌کنیم.

دبیرکل حزب الله با بیان اینکه افرادی که اموال و دارایی آنها غارت می‌شود، عضو حزب الله نیستند، بلکه همه آنها بازرگانان لبنانی هستند که دولت باید مسئولیت حمایت از آنها را بر عهده بگیرد، افزود: مسئولان یا دستگاه‌هایی در لبنان وجود دارند که همیشه سعی در خدشه واردکردن به آبروی حزب الله را دارند و اتهاماتی مانند گسترش باند فروش مواد مخدر و پولشویی مطرح می‌کنند که همه این اتهامات باطل است. ما با ورود در میدان تجارت حلال هم مخالفیم پس چگونه ممکن است وارد تجارت حرام شویم.

سید حسن نصرالله با بیان اینکه دشمنان، هر کسی که در ترورش ناکام می‌شدند، سعی می‌کردند وی را از بعد شخصیتی ترور کنند، تاکید کرد: این امر بخشی از جنگ است‎.

وی درباره نقش رسانه‌های لبنانی افزود: رسانه‌های لبنانی باید مراقب این مسأله باشند چرا که ترور شخصیتی مجاهدان به سود دشمن اسرائیلی است و ما در مقابل ترور شخصیتی، صبر و جهاد را در پیش می‌گیریم.

نصرالله در وصف تناقضات دشمنان مقاومت گفت: از سال 2005 همواره می‌گویند که حزب‌الله در حال ضعیف شدن است و حال نیز می‌گویند که به خاطر توافق هسته‌ای نفس‌هایش به شمارش افتاده است. این باعث حیرت ماست که از سوی دیگر نیز می‌گویند حزب‌الله پول‌های زیادی به دست خواهد آورد.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه گفت: علاوه بر این، از زمان جنگ 33 روزه همواره پیروزی‌های حزب‌الله را به سخره گرفته و کم اهمیت جلوه داده‌اند و امروزه نیز دستاوردهای حزب‌الله در نبرد با تروریست در منطقه مرزی بین لبنان و سوریه را کوچک می‌شمارند.

وی دلیل چنین کینه‌هایی نسبت به حزب‌الله را اینگونه توصیف کرد: موضوع اصلی در عمق کینه‌ای است که آنها از حزب‌الله دارند و این امر فراتر از هرگونه اختلاف سیاسی است؛ نیروهای مخالف حزب‌الله در داخل حقایقی را منکر می‌شوند که حتی دشمن صهیونیستی نیز به آنها اعتراف دارد.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: برخی‌ها نسبت به روابط حزب الله با ایران و سوریه به ویژه پس از جنگ رژیم صهیونیستی علیه لبنان در سال 2006 شک و تردید ایجاد کرده و گفتند که تهران از حزب الله در خدمت برنامه هسته‌ای خود استفاده می‌کند. حتی برخی‌ها می‌گفتند که ایران پس از توافق هسته‌ای حزب الله را رها می‌کند. ما همواره بر این باوریم که نه ایران و نه سوریه اینگونه نیستند و امروزه هم این حقیقت ثابت شده و مشخص شد چه کسانی صداقت دارند و چه کسانی دروغگو هستند.

وی تصریح کرد: «جان کری» می‌گوید که ایران به جز در پرونده هسته‌ای با هرگونه بحث و گفت‌وگو درباره دیگر مسایل و پرونده‌ها مخالف است. هیچکس نه چیزی را فروخته و نه چیزی را خریداری کرد. باید گفت بیچارگان شما هستید و بروید حال خود را ببینید که چگونه است.

نصرالله افزود: آیت الله خامنه ای مجددا بر مواضع ایران در قبال آمریکا و جنبش‌های مقاومت تاکید کردند و حزب الله جایگاه خاصی در تاکیدات رهبری ایران دارد.

* بشار اسد: انتقال تجربیات نظامی ایران در سوریه

رئیس‌جمهور سوریه با اشاره به حمایت سیاسی و اقتصادی ایران از جنگ همه جانبه علیه این کشور گفت: هیچ ارتشی در دنیا وجود ندارد که چهار سال و اندی با بیش از ۱۰۰ کشور مبارزه کند و از پا نیفتد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در سخنانی که در جمع روسا، اعضای سازمان های مردمی، سندیکاها و اتاق های بازرگانی و کشاورزی و گردشگری سخن می گفت، تصریح کرد: با وجود پیچیده بودن اوضاع در سوریه، بسیاری از پوشش ها از بین رفته است و انجام این دیدار برای از بین بردن بهانه‌های آنها در تجاوز بی‌فایده به سوریه است.

وی ادامه داد: تروریسم حد و مرز نمی‌شناسد و جنگ‌ها یا حملات انجام شده از سوی ائتلاف باعث توقف آنها نمی‌شود. بر کسی پوشیده نیست که این کشورهای استعماری بودند که تروریسم را پایه‌گذاری کردند. مفاهیم مبارزه با تروریسم باید بر اساس سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی باشد، جنگ نظامی آخرین داروها است و نمی‌توان آن را جایگزین سیاستگذاری ها و عدم مقابله با عوامل توسعه گروه‌های تروریستی کرد.

اسد تصریح کرد که وقتی ملت در دام آنها گرفتار نشد، آنها میزان رویکردهای تروریستی خود را افزایش دادند، این تشدید تنش‌ها نشان دهنده یاس و ناامیدی آنها از شکستن اراده و پایداری ملت سوریه در جنگی است که تاریخ نظیر آن را مشاهده نکرده است. این پایداری تهدیدی برای آینده سیاسی بسیاری از طرف‌ها به شمار می‌رود، به ویژه اینکه گروه‌های تروریستی ملت‌های بی‌گناه آنها را نیز مورد هدف قرار دادند. در سال‌های گذشته منطقه به عامل صادرات تروریسم به غرب تبدیل شده بود، اما امروز این غرب است که گروه‌های تروریستی خود را صادر می‌کند. ‎

رئیس‌جمهور سوریه تصریح کرد: درگیری کنونی درگیری محوری متکامل است. روسیه چندین پیشنهاد سازنده ارائه داده و اوضاع را به سمت گفتگوها سوق داده است. روش ما نیز اینگونه بود و همچنان با هر طرحی صرف نظر از انگیزه های آن به صورت مثبت تعامل می‌کنیم، چرا که خون مردم سوریه بالاتر از تمامی اولویت‌ها است و همچنین با این تلاش ها راه بهانه تراشی را برای افرادی که تردید دارند، می بندیم. ‎

وی ادامه داد: هر طرح سیاسی که مبتنی بر از بین بردن تروریسم نباشد، به سر انجام نخواهد رسید و هیچ گزینه دیگری غیر از مبارزه با تروریسم نه در ابعاد سیاسی و نه اقتصادی و امنیتی وجود نخواهد داشت. اوضاع میدانی محور توجه و اولویت مردم سوریه است و وظیفه امروز من این است که به سؤالات مردم سوریه پاسخ دهم، ما راضی به جنگ نیستیم، اما جنگ بر ما تحمیل شده است.

بشار اسد ابراز داشت: براساس سیاست‌های جنگی نیروهای سوری نمی‌توانند در تمامی اراضی سوریه حضور داشته باشند اما گروه‌های تروریستی وارد یک منطقه می‌شوند و آنجا را تخریب می‌کنند تا اینکه ارتش می‌آید و این مناطق را بازسازی می‌کند، برخی مناطق وجود دارد که در نتیجه افزایش حمایت از تروریست‌ها و تبلیغات گسترده انجام شده بر ضدارتش سوریه از دست ارتش به دست گروه‌های تروریستی افتاده است، وقتی ارتش سوریه پیروز می‌شود، در نتیجه همین تبلیغات آنها سعی دارند این موفقیت را کوچک جلوه دهند.

رئیس‌جمهور سوریه تصریح کرد: ایران غیر از انتقال تجربیات نظامی در سوریه حضوری ندارد اما دوستان ما در مقاومت تمامی تمام توان خود را به کار گرفتند و شهدایی را در این راه تقدیم کردند، آنها نقشی فعال و تأثیرگذار و مهم در دستاوردهای میدانی‌ دارند، چرا که تجربه‌های میدانی این نوع از درگیری‌ها را دارند و ما در اینجا از آنها قدردانی می‌کنیم، البته هیچ جریانی نمی‌تواند جایگزین نیروهای سوری شود. سرخوردگی مردم سوریه در نتیجه برخی شکست‌ها نیز دلیل ایمان و اعتقاد و اعتماد آنها به ارتش سوریه است. ‎

وی با اشاره به اینکه تعداد عناصری که به نیروهای مسلح می‌پیوندند، اخیرا زیاد شده است، در عین ‌حال گفت: باید اولویت‌هایی در جنگ تعریف شود، چرا که ده‌ها جبهه میدانی وجود دارد. البته زنده بودن نظامیان از مهم‌ترین اولویت‌های ما است و ما نسبت به سلامتی آنها اصرار زیادی داریم.

اسد ادامه داد: هیچ ارتشی در دنیا وجود ندارد که چهار سال و اندی با بیش از 100 کشور مبارزه کند و خسته نشود، اما خسته شدن ارتش ابداً به این معنا نیست که شکست در قاموس آن وجود داشته باشد.

رئیس‌جمهور سوریه تأکید کرد: هر اندازه که ما ماهیت و ملزومات جنگی را بیشتر درک کنیم، قدرت بیشتری برای مقابله با شایعات و دوری از سرخوردگی و حضور در کنار نیروهای مسلح و حمایت از آنها خواهیم داشت. همزمان با جنگ نظامی ما وارد جنگ تبلیغاتی نیز شده‌ایم، جنگی‌ که هدف از آن بازاریابی و تقویت ایده سوریه تجزیه‌ شده به رژیم های متعدد است.

وی ادامه داد: بستر اجتماعی موجود در سوریه حتی در مناطقی که تروریست‌ها بر آن تسلط دارند، دولت را تأیید می‌کند. ‎

اسد خاطرنشان کرد: ما برای حفاظت از مناطق دیگر سوریه، از برخی مناطق این کشور دست کشیده‌ایم. همبستگی زیادی با ارتش سوریه وجود دارد اما ما برای تحقق مأموریت‌ها نیاز به نیروی بیشتری داریم. نیروهای سوری معیارهای مختلف در موازنه قدرت را شکسته اند. علت آن هم اراده آن‌ها است.

رئیس‌جمهور سوریه گفت: هیچ فروپاشی در سوریه وجود ندارد و ما پایداری می‌کنیم و موفق خواهیم شد. کشور برای کسانی است از آن دفاع کرده و حمایت می‌کنند. ملتی که از وطن خود دفاع نکنند، شایسته نیستند که وطن داشته باشند. شکست و سرخوردگی در قاموس ارتش سوریه وجود ندارد. من برای اولین بار از اوضاع میدانی صحبت می‌کنم و تمام آن چیزی که ما از اوضاع میدانی درک می‌کنیم این است که می‌توانیم در برابر شایعات بایستیم و حمایت‌های ضروری از نیروهای مسلح را تأمین نماییم. ‎

رئیس‌جمهور سوریه ادامه داد: در داخل سوریه الان دو ساختار وجود دارد که همان تروریست‌ها و ملت سوریه هستند ، در نتیجه صحبت در مورد تجزیه این کشور منتفی است.

اسد گفت: مؤسسات دولتی به وظایف خود -و لو در برخی شرایط به صورت اندک - ادامه می‌دهند. ما در سوریه و در چهار سال و اندی درگیری خدمات خود را ادامه می‌دهیم، برخی نظامیان ناشناس در بسیاری از بخش‌ها در شرایط بسیار سخت کار می‌کنند و شهدای خود را برای بهبود شرایط زندگی مردم سوریه فدا می‌کنند. البته این بدان معنا نیست که مؤسسات دولتی نمی‌توانند خدمات بهتری ارائه دهند.

وی ادامه داد: کسانی که می‌خواهند اوضاع سوریه را به صورت درست ارزیابی کنند، باید قبل از ارزیابی‌های نظامی و جغرافیایی آن را به صورت مردمی ارزیابی نمایند، آنها باید نگاه خود را عمیق کنند و از سطحی‌نگری بپرهیزند. سال 2012 برای ما در ابعاد اقتصادی بدترین سال بود، اما در این سال صادرات نسبتاً خوب بوده و وقتی ما صادرات و تولیدات داریم، به این معنا است که می‌توانیم با بخش خصوصی فعالیت کنیم. مانع اساسی در این راستا برق و سوخت است.

اسد افزود: ما در ابعاد نظامی امکاناتی داریم و برخی پیشنهادات نیز از سوی جامعه مطرح شده است، در ابعاد سیاسی ما تنها عاملی نیستیم که تحولات را رقم می‌زنیم و نمی‌توانم در این مورد ارزیابی داشته باشم. ما در مرحله‌ای سرنوشت ساز قرار داریم که هیچ راهکار میانه‌ای وجود ندارد. ما از حقوق خود چشم‌پوشی نمی‌کنیم و حتی از یک وجب از سرزمین خود عقب نمی‌نشینیم. ما مقدرات خود را در اختیار داریم و این دنیا است که کم کم - در برابر پایداری ما - تغییر می‌کند. دولت‌هایی که به قول خود متعهد و پایبند هستند حتماً پیروز خواهند شد و ایران و دستیابی آن به دستاوردهای هسته‌ای بهترین دلیل در این زمینه است. ‎

بشار اسد پیروزی سوریه در جنگ را به معنی بازگشت ثبات به منطقه دانست و تأکید کرد: ایران پیروزی بزرگ محقق کرده است، این کشور به مدت 3 دهه محاصره و تحریم بوده و جنگی هشت ساله را تجربه کرده و زیرساخت‌های آن تخریب شده است. اما با این وجود در بخش تولید و صنعت در جهان اسلام رتبه اول را داشته است. ‎

بشار اسد ادامه داد‌: ما قطعاً هزینه زیادی داده‌ایم، چرا که این توطئه بزرگ بود و جنگ آن نیز موجودیتی بود. عامل مؤثر و سرنوشت ساز در شعله‌ور شدن جنگ در سوریه، مداخله خارجی بود اما امروز بیشتر ما این اعتقاد را داریم که عامل داخلی مهمترین رویکرد در خاموش کردن این آتش است.

رئیس‌جمهور سوریه ابراز داشت: ما تنها در شرایطی قادر به نجات کشور هستیم که هر فردی از ما احساس کند که به میهن خود و شهر و روستای خود و منزل خود قبل از دیگران مرتبط است. ما تنها در صورتی قادر به نجات کشور هستیم که هر کدام از ما احساس کند که با وحدت اراضی کشورش مرتبط است و باید زندگی مشترک خود را حفظ نماید.

بشار اسد در پایان تاکید کرد: آینده منطقه ما براساس آینده سوریه مشخص خواهد شد. هولوکاست تجزیه و جنگ‌های آن در راه است و اگر ما می‌خواهیم فرزندان خود را از این روند دور کرده و حفاظت کنیم، ناگزیر هستیم در این جنگ پیروز شویم.

* سردار سلامی: قدرت نظامی استکبار سالهاست ساقط شده

سردار حسین سلامی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که با حضور جمعی از مسولان سران طوایف، معتمدان و خانواده شهدا در زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: امروز آمریکا می‌داند کوچکترین حرکتی علیه ایران اسلامی کاخ آرزوهای آنها را ویران می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت نظامی استکبار سال‌هاست که ساقط شده، افزود: نباید گول ظواهر گفتمان دشمن را بخوریم، دشمن سم در میان جامعه ما توزیع می‌کند و لحظه‌ای دست از توطئه علیه ایران اسلامی برنمی‌دارد.

سردار سلامی با بیان اینکه آمریکا حتی بعد از پیشنویس توافق هسته‌ای در کنار گفت‌وگوی دیپلماتیک از تهدید نظامی یاد کرد گفت: اما دشمن به این واقعیت اذعان دارد که اراده ایران اسلامی و رهبری معظم انقلاب آنقدر مستحکم است که آنها را وادار کرد مسیرهای شیطانی را کنار گذارده و به گفت‌و‌گو روی بیاورند.

سردار سلامی گفت: آمریکایی‌ها همیشه به زور متوسل شده‌اند، در زمینه دیپلماتیک مهارت ندارند و عاجز هستند، هرجا که کم آورده‌اند تهدید نظامی را پیش گرفته‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: برای دشمنان شیعه و سنی هیچ فرقی نمی‌کند، رحم و شفقتی در دل آنها نیست، در سرزمین یمن شیعه و سنی با هم زیر آوارها و تیر و ترکش جان می‌سپارند.

سلامی با بیان اینکه امروز هرچه عظمت و شکوه و آزادگی برای امت اسلامی در مقابل یهود و قدرت‌های این مکتب است، به برکت انقلاب اسلامی و فداکاری‌های امام راحل است گفت: امام پرچم هدایت امت اسلامی را به دست مقام معظم رهبری به عنوان یک فرزند از فرزندان خود و این میهن سپرد.

این سردار سپاه پاسداران ادامه داد: در این دوران سخت و پیچیده و خطرناک که همه قدرت‌های بزرگ دست به دست هم داده‌اند تا مسلمانان را اسیر خواسته‌های خود کنند و امت اسلامی را به تسلط خود درآورند، ایشان با خرد و فرزانگی از حیثیت و اعتبار امت اسلامی دفاع کردند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Sweden
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
1
1
بیچاره (...) وقتی صف چند صد هزار نفری ایرانیها برای ورود به شعبه مک دونالد را ببیند.
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
نوروزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
ایران اسلامی ، ملت قهرمان ورهبری مجاهد این نظام مدافع حقیقی دولت بشار اسد و سید بزرگوار حزب الله لبنان حاج سید حسن نصرالله بوده ، هست وخواهد بود وهمیشه در کنار فرزندان اسلام هستند وآنها را تنها نمی گذارند . امروز اسلام عزیز باید ید واحد تشکیل دهد تا دشمنان نتوانند ضربه بزنند . آنهایی که شمشیرشان را از رو بستند وهر روز خون زنان ، مردان وکودکان امت اسلام را می ریزند همانهایی هستند که جّد اندر جدّشان دارای پیشینه ی آدم کشی وخون ریزی داشتند ودر صدر اسلام اینطور بودند . خوی وحشی گری وآدم کشی وهابیون ، سلفی ها تکفیری ها ، داعشی ها ،منافین و .... همه بر گرفته از کج فهمی ،یانفهمی وبی شعوری، پیروی از خصلتهای شیاطین روزگار و وهابیت کثیف وسرکرده ی الاغ واحمق آنان است که در کتاب منهوس وکثیفشان ریختن خون مسلمان را مباح می دانند ، تجاوز به نوامیس مسلمان را حق می دانند و میگویند یک زن می تواند با چند مرد همخوابگی داشته باشد و حلال است .تمام این برداشتها از بی فرهنگی ونداشتن اندیشه وفکر درست است ؛کسی که مثل گوسفند حمّش علفش باشد اینگونه زیست می کند تا به فضل خدا وارد جهنم الهی گردد 0
نوروزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
بسمه تعالی
درود وسلام ما ملت ایران بر سیّد بزرگوار وعالیقدر لبنان قهرمان . بی شک این مجاهد خستگی ناپذیر که خون پدران وعزیزانش در رگ او می جوشد ،امروزدلش برای اسلام مظلوم وخاک پاک لبنان می تپد .چکمه پوشان آشغال ومزدور وکثیف اسرائیل هرروز قتل وآدم کشی می کنند ، هر روز تجاوز به حدود ومحل زندگی فلسطینی ها دارند و مثل زالو خون فرزندان اسلام را دارند می مکند . ایستادگی مقاومت ومجاهدان راه خدا در لبنان عرصه را بر این جنایتکاران تنگ می نماید . در درگیری جنگ 33 روزه وسایر جنگهای دیگر بسیاری از فرمانده هان ارتش مزدور اسرائیل به درک واصل شده اند ، برای اینکه نتانیاهو روحیه ملتش از بین نرود این اخبار را بازگو نمی کند و مردم جهان از چگونگی اوضاع در منطقه با خبر نیستند 0آنها پیش چشم جهانیان خودشان را بزرگ و قوی وقدرتمند جلوه می دهند تا دیگران حساب دستشان بیاید ، اما واقیعت چیز دیگری است وبیانگر یک حقیقت شفاف وروشن است 0دروغ ودرغگویی جزء اصلی ترین کار این حیوان صفتهاست ،تمام گلبولهای خونی بدنشان نجس است ، دشمنان اسلام که امروز مثل قارچ از زمین می جوشند بواسطه ی کمک های مالی امریکای بی وجدان وآدمکش است ، چرا آنها پول می دهند وهزینه می کنند تا گروه های آدم کش را در قالب داعش سازماندهی کنند ، آموزش دهند تا مسلمانان را در بلاد اسلامی به بدترین وضع بکشند . ای دنیای اسلام بیدار باشید وهوشیار ، دشمن تا نزدیکی گوش شماست آنان راشناسایی کرده وبا انها قتال کنید وهمگی شان را بکشید زیرا ریختن خون کثیف دشمنان خدا ورسول واجب عینی است به نام نامی خداوند تبارک وتعالی وپیامبر عظیم الشأن اسلام با همه ی آنان بجنگید .فرزندان اسلام درر کشور لبنان ، سوریه ، عراق ،افغانستان ،پاکستان وسایر بلاد اسلامی گروهک داعش را بکشند واز بین ببرند حتی یک نفر از آنان را زنده نگذارند وهر کس که خواست داعش شود او را در جا بکشند .باید نسل این حیوان صفتها برچیده شود .ان تنصرالله ینصروکم ویثبت اقدامکم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم
وجاهدو ا وقاتلوا فی سبیل الله
مجاهدت وکشتن در راه خدا فرمان الهی است ،همان فرمانی که پروردگار عالم به پیامبر عزیز اسلام ابلاغ
فرمود . آنان که با شما دشمنی می کنند و کمر به قتل شما بستند با آنان نبرد وقتال کنید واز آنان بسیار بکشید تا دیگر کسی بر شما تعرض نکنند ، زیرا این فرمان پروردگارتان است . لذا با توجه به این آیه ودستور الهی بر همه ی مسلمانان طبق دستور شرع مقدس واجب می شود که در راه خداوند متعال قتال کنند وبجنگند . بر مراجع اسلام واجب می گردد که فرمان جهاد بدهند و دشمن را از سرزمین شان بیرون کنند واگرمقاومت کردند آنان را بکشند ونابود شان نمایند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
امروز کشور های عربی در منطقه با دیروزشان فرق دارد ، وباید هم فرق داشته باشد زیرا جهان اسلام بیدار شده است واین بیداری بواسطه ی ایران اسلامی است .عربی که تا دیروز تن پروری داشت وکاری به سیاست نداشت و نمیا نست که چه باید بکند وچگونه با دشمنش مبارزه نماید ، امروز دریافته که بیکار نباید بنشیند با دشمن نابکار وخونریز بایدقتال کرد و آنان را نابود نمود . کشورهایی مثل سوریه ، لبنان ، عراق ،یمن، بحرین و.....باید با اتحاد ویکپارچگی که رمز پیروزی وبقاء آنان است با دشمنشان بجنگند حتی با دست خالی .اگر همه ی آنان با همین اتحاد در برابر امریکا ایستادگی می کردند کار به اینجا ختم نمی شد که امریکای بی وجدان وبی شرف گروه داعش را سازماندهی کرده وپول وسلاح در اختیارشان بگذارند تا مسلمانان را شکنجه وبکشند 0
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: