به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
همگان مراقب باشند که در سایه هیاهوی های سیاسیون، تهاجم فرهنگی دشمن، بی سروصدا، با چراغ خاموش تا اعماق خانواده های مومن و مسلمان ایرانی در حال نفوذ است
"خیبرآنلاین" - وضعیت بی بندوباری و هنجارشکنی اخلاقی در سطح جامعه به مرز نگران کننده ای رسیده و این درحالی است که مشاهدات عینی خانواده های مومن و مسلمان از سطح شهر حکایت از آن دارد که نیروهای انتظامی و گشت ارشاد که چندصباحی به عنوان یک مُسکن کوتاه مدت به وظیفه دفاع از ارزش ها و فرهنگ اصیل اسلامی عمل می کردند، نیز همینک در این عرصه غایب هستند.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، در شرایطی که بیشترین دغدغه مسئولان کشور به یک موضوع خاص سیاسی (مساله هسته ای) معطوف شده و رسانه ها و افکار عمومی نیز هر روزه در تلاش برای کسب تازه ترین اخبار و تحلیل ها در این زمینه هستند، همزمان، رخنه فرهنگی خطرناک دشمن در میان خانواده ها، به ویژه جوانان ایرانی، نمود بیشتری به خود گرفته است.

براساس این گزارش، قانون "امر به معروف و نهی از منکر" مصوب مجلس شورای اسلامی و مورد تایید شورای نگهبان، از سوی رییس دولت یازدهم که ملبس به لباس روحانیت است، اجرایی نشده و با ارسال نامه ای به محضر امام خامنه ای، فعلا به شورای حل اختلاف قوا سپرده شده است.

از سوی دیگر، مهمترین دغدغه مسئولان فرهنگی دولتی نیز به موضوعات دیگری همچون سینما، موسیقی و... محدود شده و در این بین، موضوعات مهمتر فرهنگی همچون حجاب و عفاف در بایگانی خاک می خورد.


همزمان با این بی توجهی های دولتی، نیروهای انتظامی نیز که در مقابله با هنجارشکنی ها وظیفه ای ذاتی دارند، بنابر دلایل اعلام نشده، از سطح جامعه جمع آوری نشده و حتی همان گشت ارشاد نصف و نیمه نیز دیگر حضور میدانی ندارد.

علاوه بر اینها، مشکلات متعدد و مختلف اقتصادی، معیشتی، فکری، رفاهی و غیرفرهنگی که با بی تدبیری و سوءمدیریت برخی مسئولان سیاسی کار بر ملت تحمیل شده، بهانه ای فراهم آورده تا برخی افراد، در اعتراض به این مسایل، آخرت خود را به حارح گذارده و قد عفاف و حجاب و حیا و پاکدامنی را بزنند و در مسیر اندلسی کردن جامعه اسلامی به سرعت گام بردارند.

حضور چند دقیقه ای در یک خیابان تهران و یا سایر کلانشهرها کافی است تا صحنه های به شدت مشمئزکننده و دردآور از وضعیت وخیم ضدفرهنگی جامعه در مقابل دیدگان بینندگان رژه بروند.

جالب اینجاست که برخی اداره کنندگان رسانه های موسوم به اصولگرا نیز هر زمان در برابر این پرسش قرار می گیرند که چرا شما به این ناهنجاری علنی انتقاد یا اعتراض نمی کنید، این پاسخ داده می شود که فعلا موضوعات مهمتر (اکثرا سیاسی) در دستور کار است و فعلا وقت به آن مسایل نمی رسد؛ و یا آن موضوعات، مسایل فرعی است!


غافل از اینکه بی توجهی به هنجارشکنی های غیراخلاقی و ضدفرهنگی و عدم پاسخ به شبهات و نیازهای جوانان و همزمان، برخورد قاطع با ساختارشکنان تشکیلاتی که از قضا در پس پرده آنها نیات شوم سیاسی و حامیان مالی - معنوی وابسته به مافیای خاص سیاست حضور دارند، در حال پوک کردن زیربناهای اعتقادی ملت از درون اما آهسته و بی سروصدا هستند.

در واقع، آنانی که با ساده اندیشی و به بهانه عدم دوقطبی سازی در موضوع مهم و سرنوشت ساز مذاکرات هسته ای، سعی در بستن دهان منتقدان دلسوز دارند، در بحث فرهنگی و عفاف و حجاب، کاملا رویکرد بی خیالانه را در دستور کار قرار داده اند، حال آنکه از قضا در این مقوله، دشمن با چراغ خاموش مشغول دوقطبی سازی جامعه است.

به هرحال، ضمن هشدار به مسئولان دولتی و غیردولتی که در زمینه فرهنگ مسئولیت دارند و یکی از مهمترین وظایفشان، تلاش برای مستحکمترنمودن بنیان های اعتقادی خانواده ها، به ویژه جوانان است، و با درخواست از نیروهای خدوم و زحمتکش انتظامی و مسئولان آنان مبنی بر انجام وظیفه در موضوع برخورد با هنجارشکنان و ناامن کردن حضور در سطح جامعه برای ساختارشکنان، اما نیروهای مردمی، بسیج و جوانان مومن و انقلابی را نیز به تحرک و خروج از پوسته انفعال دعوت می کنیم.

انقلاب اسلامی، بیش از هر موضوعی، یک انقلاب فرهنگی - مردمی بود و تا زمانی که مردم و جوانان پای آرمان های ناب آن ایستاده باشند، هیچ گزندی هراس آفرین نخواهد بود؛ زمانی باید احساس خطر و بیم نمود که علاوه بر مسئولان خواب آلوده یا خودبه خواب زده، نیروهای مردمی انقلاب و اسلام نیز صحنه میدانی را ترک کرده و کنج عزلت و عافیت برای خود مهیا نمایند.

هشدار! ساختارشکنان بی بندوبار، آزادانه مشغول هنجارشکنی هستند

همگان مراقب باشند که در سایه هیاهوی های سیاسیون، تهاجم فرهنگی دشمن، بی سروصدا، با چراغ خاموش تا اعماق خانواده های مومن و مسلمان ایرانی در حال نفوذ است و اگر دیر از خواب غفلت بیدار شویم، بیش از آنکه در عرصه سیاسی شکست خورده باشیم، بی حیایی، بی فرهنگی، بی بندوباری، هنجارشکنی و رفتارهای ضداسلامی اساس جامعه اسلامی را از هم فروخواهد پاشید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
مهندس فلاح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
4
10
بسم الله...
موضوع حجاب و عفت عمومی باید از رسانه ملی و صدا و سیما شروع بشه در غیر اینصورت همین آش و همین کاسه هستش و آب در هاون کوبیدن هستش
به ویترین لباس فروشی ها نگاه کردین نیازی به تبلیغ بی حجابی نداره دیگه خودش خود به خود مبلغ و مروج بیحجابی و بی بندو باری هستش
برخی مسئولان خارجی کشورها هم که به ایران می یان مثل همیشه رعایت نمیکنن و شما میبینید که صدایی از رئیس مجلس ما در نمی یادش
بعدا میفهمند بد بوده باهاش برخورد میکنن
موضوع حجاب و عفت عمومی باید از رسانه ملی و صدا و سیما شروع بشه در غیر اینصورت
آب در هاون کوبیدن هستش
اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
5
متاسفانه باید عرض شود که خود (...) کلید انگلیسی (...) صهیونیست و باند خائن (...) و پدرخوانده مافیائی همه اینها (...) فراماسون قاتل بطور مستمر در جهت عفت زدائی و بی بند و باری و فساد و فحشا و قاچاق مواد مخدر و دزدی در حال کوشش بوده و راه را برای اینگونه مفاسد هموار میکنند و از مخالفان این کارها ی ضد شرعی و غیر قانونی بشدت ممانعت و حتی با تهدید و ارعاب جلو گیری میکنند . مگر (...) نگفت (...) ( نقل به مضمون )
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
نرگس
|
Sweden
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
1
10
براستی چه اتفاقی در ایران بوقوع پیوسته که زنان و دختران مان از قامت یک زن آراسته شرقی که زمانی الگو بود برای دنیای اسلام تااین حد فاصله گرفته .. من ۱۸ سال ست که در سوئد زندگی میکنم ، براستی در این جا با چنین مد های نامرتب و زننده مواجه نمیشوید که بعضا در برخی از نقاط در ایران با آن مواجه میشوید ، فراموش نکنیم ایران با تمام کشورهای عربی و همسایگان غیر عربی مان متفاوت و همواره الگو و پیشرو بوده ست . پس باید این ارزش را فراموش نکنیم و قدر بدانیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
3
4
بسمه تعالی
اول باید بوسیله دستگاهها این بی بندوباری وبی حجابی تذکر داده شود ، چنانچه رفتار اینگونه زنها ودختران تغییر کرد که هیچ و خدا را شکر واگر احیاناً تغییری حاصل نشد وبیشتر هم شد ودهن کجی به نظام وسلام کردند بر همه ی برادران مجاهد وحزب الهی واجب می شود تا برخورد نمایند آن هم نه با سر دادن فوحش وبی احترامی کردن به آنان بلکه می توان شیوه های دیگری را مد نظر داشت وآن پاشیدن لجن وکثافات به اندام اینگونه بی حجابها است کافی است حدود یک هفته این طرح اجرایی شود آنوقت ملت خواهند دید که بی حجاب هیچ جایگاهی دراین کشور ندارد . وتنها چاره این است که اگر می خواهد بیرون از منزل بیاید باید حجاب کامل داشته باشد در غیر اینصورت با او این رفتارها خواهد شد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
2
7
خانمهای بد حجاب بدانند این کشور با سایر کشورها فرق دارد. این کشور بوی شهیدان را می دهد ،فضای این جامعه به عطر شهیدان ونام آنان آراسته می باشد ، نباید با پوشیدن لباس نافرم وناجور وزننده در این جامعه رفت وآمد کرد! زیرا جامعه ی اسلامی ما خواهان این رفتارها نیست وخوشش نمی آید . زنان بد حجاب فکر نکتند که کارشان صحیح است ودرست ! آنان مرتکب گناه بزرگی می شوند که خبر ندارند واینجا وظیفه ی دستگاههای فرهنگی کشور است که این مسائل را برای انان بازگو کنند مثل صدا وسیما ، سازمان تبلیغات اسلامی ، وزارت ارشاد اسلامی و سایر . ایران کشوری ازاد است آیا به نظر شما بانوی ایرانی باید از این آزادی سوء استفاده کرد ؟؟؟؟؟؟؟ 0آیا باید به نظام اسلامی که ثمره ی خون شهیدان آن است باید دهن کجی کرد؟؟!
عظیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
2
2
مگر غیر اینه که روحانی ها و معلم ها مسئول رشد فرهنگی مردم هستند .. خوب معلمها که زندگی دشواری دارند و حمایت نمیشن اما روحانی ها کجای کارن ؟ چقدر مسئولیت پذیر هستند . آیا روحانی مسجد فقط باید پیشنماز باشه ؟ یا اینکه با مردم بجوشه حشر و نشر داشته باشه و با مردم زندگی کنه ؟ چند تا امام جماعت مسجد سراغ داریم که راه بیفته بره با تکتک کسبه محل گفتگو کنه و احکام کسب و کار رو به اونها بیاموزه
؟ چند تا آخوند رو میشناسیم که با جوانها و نوجوانها ارتباط صمیمی برقرار کنه و غیر مستقیم بهشون آموزش بده و کار تربیتی کنه ؟ کار آخوندها شده دعوت چند سخنران به مسجد و اونهم فقط در ایام خاص ! کاش دخترهایی که برای ایام اعتکاف در مساجد زار میزنن و التماس میکنند و حتی موهای سرشون رو هم (از روی جهل) نمیپوشانند رو میدیدیم ! من نسبت به خانمهای بد حجاب یا پسرهای لاابالی احساس نفرت نمیکنم بلکه دلم براشون میسوزه . اگر رفقای شهیدم می بودن وضعیت جامعه اینطور نبود . چرا فکر میکنیم کار پلیسی جامعه رو اصلاح میکنه ؟ این من و توییم که فردای قیامت باید جوابگوی شهدا باشیم
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
3
وقتی من نوعی وظیفه ی خودم رو که از واجبات دینی من هست(امر به معروف و نهی از منکر) رو فراموش میکنم چطور انتطار دارم خانم هموطن من، حجاب رو که جز وظایفش هست رو جدی بگیره
همیشه عادت کردیم انگشت اتهاممون به سمت دیگری باشه، بله مسئولین به وطایفشون عمل نمیکنن، متاسفانه تا زمانی هم که گشت ارشاد بود هیجگونه حمایت مردمی ای ازش نشد، حالا که نبست جای خالیش حس میشه با اینهمه بی بند و باری
اما دلیل نمیشه خواب مسئولین رو ببینیم اما غفلت خودمون رو نه! بیایید با احیای امر به معروف و نهی از منکر رگهای خشکیده ی غیرت رو در جامعه مون به خروش دربیاریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
1
2
بسمه تعالی
شما ببینید اکنون چند سال است که از انقلاب اسلامی ما می گذرد وبی بندو باری ، بیحجابی ولباس ناجور پوشیدن زنها در جامعه ورفت وآمد کردن آنان در انظار عمومی خود یک پدیده ی غلط وضد ارزش شده است.یک سوال از تمام شما محترمین وبزرگواران دارم چه مسئولین فرهنگی کشور وچه شما دوست عزیز که مسئولیتی ندارید واین سخنان را می خوانید ، اصولاً ما برای چه انقلاب کردیم؟؟! چرا انقلاب کردیم؟؟! انقلاب کردیم که چه چیز ثابت شود؟؟! شاه ایران شاهی خودش را می کرد وملت هم داشتند زندگی می کردند پس چرا حضرت آیت الله خمینی دست به یک انقلاب زد وتاج وتخت محمد رضا پهلوی را درهم شکست ؟؟! وقتی ریشه ومغز این حرکت را تجسس وتحقیق کنیم می بینیم که حکومت پهلوی فساد ، فحشاء ، منکرات، تجاوز به نوامیس مردم ، دختر دزدی از مدارس ودبیرستانهای شهر تهران وحتی شهرها ، برای بردن وتحویل به بعضی از کاخ نشینان وشخص شاه ایران وبساط عیش ونوش و هزاران کثافت کاری دیگررا فراهم کردن ارائه می نمودند .شاید این بخش کوچکی بود از یک انقلاب درونی وبزرگی که باعث شد تا خمینی روح خدا هم آن را وهم قضیه کاپیتو لاسیون را مطرح ودست به انقلاب اسلامی بزند .
نور محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
1
3
شما خانمها نمی دانید که در زمان شاه ایران که دست نشانده ی امریکا بود چه اتفاقهایی در این کشور افتاد ، در روز روشن دختران جوان وزیبای این ملت را می ربودند وبرای هرزگی مردان دستگاه حکومت شاه می بردند وتحویل می داند و بعضی را که خوششان می آمد نگه می داشتند وبعضی را هم یا تحویل (...) تهران واقع در گمرک می دادند وبعض را هم برای اینکه لو نروند وآبروبشان نرود می کشتند ودر روزنامه ها می نوشتند گم شده است . علی ایحال خانمهای محترم چه با حجاب وچه بی حجاب که این مطلب را می خوانید خودتان بهتر می دانید که آیا حجاب بهتر است یا خیر ؟ آیا این مصونیت حق است یا خیر؟ کدام بهتر است؟ آیا من بعنوان یک زن باید حفظ مسایل شرعیه را بکنم یا خیر؟ وقتی حجابم درست باشد من راحت ترم از چشم نامحرم ودید مردهای هرزه چشم وهرزه گو پنهانم واین به مراتب بهتر است وکسی جرأت تعرض ندارد . حال به نظر شما مخدرات محترم کــدام گزینه صحیح است با حجاب یا بی حجاب ؟؟؟؟؟؟!!! .
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
1
0
مجوز این بی بند و باری ها را ریس (...) دادنند
به زمانی نوجوانی ۱۵ ساله در اسارت با خبرنگار بی حجاب به خاطر اسلام مصاحبه نمی کند
اما امروز ریبس (...) دهن ها تا بنا گوش باز است در مقابل شیاطین
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ایرانیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
0
0
آقای نورمحمد12:18.وضعیت الان چه ربطی دوران پهلوی داره .اگه شمابری ازنسل قدیم بپرسی بهت میگن که درزمان شاه احترام به بزرگتر حجاب دین خداپیغمبرنماز وهمه چیزخیلی بیشتروبهتربوده.ما37ساله که فقط داریم شعارمیدیم وادعامیکنیم وگوش همه ازاین حرفهای تکراری پرشده.مشکل ازجای دیگه است...بروفکرکن پیدامیکنی.....(سایت خیبر میدونم که چاپ نمیکنین )
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
0
0
مرگ بر مسئولانی که خواب هستند و بیخیال
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: