به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۴۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳
با توجه به اینکه مبلغ پرداخت یارانه ماهانه عدد 3400 میلیارد تومان است و با عنایت به اینکه همینک یک ماه از یارانه متعلق به مردم از سوی دولت حذف شده است، می توان ادعا نمود که دولت مبلغ 3400 میلیارد تومان به ملت بدهکار است
"خیبرآنلاین" - دولت یازدهم با عقب انداختن شب "مصیبت عظما" و "عذاب الیم" ماهانه خود، در واقع یک ماه از پول متعلق به مردم را بدون سروصدا درحال حذف کردن می باشد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد که یارانه نقدی شهریورماه ساعت 24 شنبه 28 شهریورماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و این به آن معناست که برداشت این وجه، از فردای آن روز ، یعنی یکشنبه 29 شهریورماه ممکن خواهد بود.

براساس این گزارش، تاخیر پرداخت یارانه نقدی ماهانه از دولت دهم آغاز شد اما هرچه بود، دولت سابق روز مشخص و اعلام شده ای را به مردم اعلام کرده بود و یارانه بگیران که شامل همه ملت ایران می شدند، در ساعت و روز اعلام شده (بیست و یکم هر ماه)، بدون کمترین دغدغه های یارانه خود را دریافت می کردند.

در دولت یازدهم اما این مساله تفاوت پیدا کرده است به نحوی که پرداخت حق مردم به آنان، با تاخیرهای اعلام نشده، تحقیر و بعضا توهین به عموم یارانه بگیران همراه شده است.

وزیر اقتصاد دولت یازدهم روز پرداخت یارانه نقدی به مردم را روز "مصیبت عظما" نامیده و وزیر نفت این دولت نیز از آن با تعبیر "عذاب الیم" یاد کرده است.

همزمان با این ادبیات توهین آمیز، تاخیر در زمان پرداخت بدهی دولت به ملت، بدون کمترین توضیحی، ادامه دارد تا جایی که برای یارانه شهریورماه، روز بیست و هشتم انتخاب شده و در واقع مردم از روز بیست و نهم مجوز برداشت خواهند داشت.

با توجه به اینکه مبلغ پرداخت یارانه ماهانه عدد 3400 میلیارد تومان است و با عنایت به اینکه همینک یک ماه از یارانه متعلق به مردم از سوی دولت حذف شده است، می توان ادعا نمود که دولت مبلغ 3400 میلیارد تومان به ملت بدهکار است.

از سوی دیگر، مسئولان "مصیبت زده" و "در عذاب" از موضوع پرداخت یارانه (بخوانید حق مردم) از سود ناشی از حذف 3400 میلیارد تومان برای دولت سخنی به زبان نمی آورند!

این نوع برخورد از سوی افرادی که خود را مدعی تدبیر و امید می دانند، برای پرداخت 45 هزار و 500 تومان به هر ایرانی که از محل افزایش هزینه های مختلف انجام می شود، هرگز شایسته ایرانیان باعزت نبوده و نیست.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مهدی ص
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
0
6
خدمت ملت شریف و فهیم ایران عزیز عرض میشه که خود کرده را تدبیر نیست!
روز 24 خرداد 92 که داشتیم رای میدادیم باید بیشتر دقت میکردیم نه حالا!!
چون دیگه کار از کار گذشته و به جز آخرین خاکریزهای باقیمانده یعنی مجلس و قوه قضائیه دیگه تا خود سال 96 احد الناسی نمیتونه جلوی فجایع و هزینه های داخلی و خارجی بیم و امید و اعتدال! رو بگیره!!!!!!!!!
راستی از برکات اعتماد به کدخدا همین که دلار داره به 3500 تومان نزدیک میشه!!!یادمون هست که زمان دلار 3600 تومن روزنامه های زنجیره ای چه وامصیبتایی سر میدادند که احمدی نژاد داره کشور رو نابود میکنه ولی حالا از دیوار صدا میاد ولی از اون روزنامه ها . . . !!!!! اوف بر این همه محافظه کاری و ذوق زدگی و کوبیدن نیروهای خدوم و جانبازی مثل جلیلی . " والعاقبه للمتقین "
پاسخ ها
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
بله عزیز
خود کرده را تدبیر نیست ولی زمان آقای دکتر(!) احمدی نژاد دلار 1200 تومنی شد 3600 (به قول شما وگرنه از این هم بالاتر رفت)
مطمئن باش با گذر زمان از پاکدست ترین دولت ایران(!) خیلی چیزهای دیگه معلوم خواهد شد
محمدمهدی
|
-
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
4
دولت راستگویان حتی تحمل خانم راستگو را نیز نداشت چرا که هر راستی نباید...
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
1
0
به خدا قسم به خدا قسم به خدا قسم اگر اینچنین ادامه دهید طبق قوانین اسلام گردنتان را از سر نامبارکتان جدا خواهم کرد شما نمیخواهید ایرانی باشید نخواهید منم میشم (...) باشه احمق های بدوی متحجر همین ناسزاها را میپسندید خستم کردید شما از دجال هم بدترید ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: