به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
در میان حقوقی‌ها امروز نام شرکت فروآلیاژ گنو به‌عنوان خریدار بلوک 50.9 درصدی سهام شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس در روز چهارشنبه هفته گذشته دیده می‌شود. مالک این شرکت به‌تازگی به‌عنوان خریدار مجتمع آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال بر روی زبان‌ها افتاده است که با توجه به بالاگرفتن برخی اعتراضات و افشای برخی پشت‌پرده‌ها این واگذاری از سوی قوه قضائیه هم‌اکنون متوقف شده است
"خیبرآنلاین" - شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات روز شنبه 4 مهرماه 94، با افت 155 واحدی به عدد 61 هزار و 530 واحد دست یافت. شاخص قیمت وزنی نیز در پایان معاملات امروز این بازار با 60 واحد کاهش، رقم 24 هزار و 103 واحد را تجربه کرد.

به گزارش فارس، شاخص سهام آزاد شناور نیز پس از کاهش 284 واحدی به رقم 68 هزار و 233 واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با 105 واحد کاهش درحالی به عدد 42 هزار و 758 واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با 355 واحد افت، عدد 136 هزار و 301 واحد را تجربه کرد.

براساس این گزارش شاخص کل فرابورس (آیفکس) در پایان معاملات امروز این بازار با افت 4 واحدی عدد 678 واحد را به نمایش گذاشت.

ارزش کل معاملات بورس تهران به بیش از 43 میلیارد و 900 میلیون تومان بالغ شد که ناشی از دست به‌دست شدن 249 میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 25 هزار و 421 نوبت خریدوفروش بود. طی معاملات امروز نماد معاملاتی سه شرکت پالایش نفت بندرعباس با 24 واحد، ایران خودرو با 19 واحد و بانک ملت با 16 واحد کاهش بیش‌ترین تأثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس به دوش کشیدند. در عین حال نماد معاملاتی سه شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان با 18 واحد، سرمایه‌گذاری غدیر با 15 واحد و توسعه صنایع بهشهر با 8 واحد کاهش بیش‌ترین تأثیر مثبت را در محاسبه این نماگر برجای گذاشتند.

براساس این گزارش طی معاملات امروز بازار سهام نماد معاملاتی شرکت‌های ایران ترانسفو و گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان از سوی ناظر بازار سهام بازگشایی و در عین حال نماد معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، حق تقدم خرید سهام کاغذسازی کاوه و حق تقدم خرید سهام بیمه ملت متوقف شدند.

در میان حقوقی‌ها امروز نام شرکت فروآلیاژ گنو به‌عنوان خریدار بلوک 50.9 درصدی سهام شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس در روز چهارشنبه هفته گذشته دیده می‌شود. مالک این شرکت به‌تازگی به‌عنوان خریدار مجتمع آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال بر روی زبان‌ها افتاده است که با توجه به بالاگرفتن برخی اعتراضات و افشای برخی پشت‌پرده‌ها این واگذاری از سوی قوه قضائیه هم‌اکنون متوقف شده است.

بازار سهام در شرایطی که با افت حجم و ارزش معاملات روبه‌رو بود، اما از فشار فروش سهام در بازار چندان خبری نبود. در میان نمادهای پربیننده سهام امروز می‌توان به بانک‌ها، پالایشی‌ها و خودرویی‌ها اشاره کرد که با بازارگردانی محدود سهام از سوی حقوقی خود در حول و حوش قیمت پایانی سهم نوسان کردند. تنها گروه پیشتاز در بازار منفی امروز گروه قندی‌ها بود که با آغاز سال آبی جدید دوباره محل جولان نوسان‌گیرهای حرفه‌ای برای کسب بازدهی کردن کوتاه‌مدت شده‌اند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: