به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
نیروهای ارزشی و انقلابی همواره در روز حادثه سینه سپر کرده و برای دفاع از انقلاب جانفشانی می‌کنند و امروز روی همین نیروها انگشت گذاشته‌اند
"خیبرآنلاین" - رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه حوزه مدیریتی استان دچار مشکل بوده و فشارهایی توسط برخی رسانه‌های هدف‌دار علیه نیروهای ارزشی در حال انجام است، گفت: کودتای حذف نیروهای مومن و ارزشی در گیلان کلید خورده است.

خبرگزاری فارس: کودتای حذف نیروهای ارزشی در گیلان کلید خورده است

به گزارش فارس، نظرعلی علیزاده با اشاره به برگزاری جلسات متعدد اصولگرایان گیلان، اظهار کرد: با برگزاری این جلسات به‌ زودی خبرهای بسیار خوبی از اصولگرایان گیلان شنیده می‌شود.

وی با بیان اینکه انسجام و وحدت نیروهای ارزشی و مومن استان در حد بسیار بالایی است، افزود: اصولگرایان گیلان در انتخابات پیش رو قطعاً به انسجام و وحدت کلمه می‌رسند و به تعبیر دکتر حداد عادل، دود سفید از این طیف بلند خواهد شد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به اینکه در حوزه مدیریتی استان دچار مشکلاتی هستیم، تصریح کرد: با توجه به منابع غنی در حوزه طبیعی و به لحاظ دارابودن نیروهای متعهد و ارزشی و کارآمد شاهد عدم مدیریت صحیح از این نعمت‌های الهی در گیلان هستیم.

وی با تصریح بر اینکه مدیریت استان بیشتر به سمت جریانات سیاسی حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: اگر این روند ادامه یابد به توسعه استان لطمه وارد می‌شود و دودش به چشم مردم ولایتمدار و مومن گیلان می‌رود.

علیزاده، مدیریت کلان گیلان را کاملاً جریانی و هدف‌دار خواند و یادآور شد: اکنون بیشترین فشارها به نیروهای ارزشی و حزب‌الهی وارد آمده و جابه‌جایی‌های گسترده نشان می‌دهد کودتای حذف نیروهای ارزشی در گیلان کلید خورده است.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های فوق‌العاده‌ای علیه نیروهای ارزشی در گیلان اعمال شده است، گفت: فارغ از تحرکات مدیریتی و جابه‌جایی‌های نیروهای ارزشی در حوزه مدیریتی فشارهای شدیدی نیز از جانب برخی رسانه‌های هدف‌دار علیه نیروهای ارزشی استان در حال انجام است.

این مسئول اعمال فشارها و برخوردهای مدیریتی را از دید نیروهای مومن و ارزشی قابل پنهان ندانست و یادآور شد: جریانی در استان ایجاد کرده‌اند که قصد کمرنگ کردن ارزش‌ها و نیروهای مومن و انقلابی را دارند و قطعاً مطمئن باشند روال اینگونه نمی‌ماند.

رئیس مجمع بسیج عالی گیلان با اشاره به سخنان امام خامنه ای درباره نیروهای ارزشی و مومن، خاطرنشان کرد: نیروهای ارزشی و انقلابی همواره در روز حادثه سینه سپر کرده و برای دفاع از انقلاب جانفشانی می‌کنند و امروز روی همین نیروها انگشت گذاشته‌اند.

وی متذکر شد: اکنون امکاناتی برای اصحاب فتنه و اعتدالیون و اصلاح‌طلبان فراهم آورده‌اند که در موقع مناسب به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

برچسب ها: کودتا ، حذف ، ارزشی ، گیلان ، بسیج ، خیبر ، آنلاین
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهندس فلاح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
0
0
بسم الله...
چیه دیگه مثل احمدی نژاد به شماها مسئولیت خیرات نمیشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: