به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
با پایگاه اجتماعی به شدت ضعیفی که همینک دولت یازدهم در کشور دارد، باید تلاش کرد تا طی 1/5 سال آینده، علاوه بر فرودی موفقیت آمیز و کم خطر، هزینه های ناشی از اقدامات و تصمیم گیری های آنها برای مردم کاهش یابد
"خیبرآنلاین" - بیش از 80 درصد مخاطبان "خیبرآنلاین" خواستار برکناری ظریف از وزارت خارجه شدند.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، در تازه ترین نظرسنجی که با موضوع برکناری محمدجواد ظریف، وزیر خارجه دولت یازدهم فعال شده بود، علاه بر ثبت یک رکورد جدید در تعداد شرکت کنندگان، نتیجه جالب توجه و البته تامل برانگیزی نیز به دست آمد.

براساس این گزارش، در این نظرسنجی از مخاطبان سوال شده بود: "با توجه به برجام، تحقیر دیپلماتیک ایران توسط آل سعود، دست دادن با اوباما، دیدارهای متعدد با جان کری و... آیا با برکناری ظریف موافق هستید؟"

نتیجه این نظرسنجی نشان می دهد که 80/43% شرکت کنندگان خواستار برکناری ظریف از وزارت خارجه شده اند و تنها 16/67% همچنان از وی حمایت می کنند؛ 2/9% نیز در این زمینه نظر خاصی نداشته اند.



اگرچه منطقی نیست که نظرسنجی یک پایگاه خبری - تحلیلی با رویکرد مشخص را به کل جامعه تعمیم داد، اما می توان از نتایج حاصل از آن به عنوان یک پژوهش و یافته قابل بررسی به عنوان بخشی از ملت ایران بهره جست.

با این حساب، وضعیت دولتی که طی 2/5 سال گذشته تمام تخم مرغ هایش را در سبد وزارت خارجه و ماجرای بی پایان مذاکرات (آن هم متمرکز بر مذاکرات دوجانبه ایران - آمریکا) گذاشته، قابل قبول به نظر نمی رسد و با پایگاه اجتماعی به شدت ضعیفی که همینک دولت یازدهم در کشور دارد، باید تلاش کرد تا طی 1/5 سال آینده، علاوه بر فرودی موفقیت آمیز و کم خطر، هزینه های ناشی از اقدامات و تصمیم گیری های آنها برای مردم کاهش یابد.

پیشنهاد مشخص آن است که با توجه به رویکرد شیخ حسن روحانی در دفاع مطلق از عملکرد ظریف و با عنایت به سیاهه اقدامات نابجای متعدد وزیر خارجه دولت یازدهم در مسایلی همچون دیدار 25 دقیقه ای با جان کری وزیر خارجه آمریکا در جریان اولین سفر روحانی به نیویورک (که به اقدام نابجا تعبیر شد)، پیاده روی با نماینده شیطان، برگزاری دیدارهای دوجانبه متعدد و ادامه دار با وزیر خارجه ایالات متحده، معطل کردن 2/5 ساله کشور و دولت برای مذاکرات هسته ای که منجر به توافق فاجعه بار و پرضرر برجام شد، دست دادن با اوباما رییس جمهور آمریکا در راهروهای سازمان ملل، ادامه برگزاری دیدارها با جان کری علیرغم اعلام پایان مذاکرات پس از انتشار برجام، انفعال تاسف برانگیز در ماجرای فاجعه منا و پرداختن به آن از راه دور و در نیویورک، تمرکز بیش از اندازه به روابط با غرب و آمریکا و غفلت از ظرفیت انقلاب اسلامی در کشورهای غرب آسیا، شمال آفریقا و آمریکای لاتین، انفعال در حمایت قاطع از جبهه بزرگ مقاومت و عدم استفاده از فرصت های نوظهور در عراق، لبنان، فلسطین، سوریه، یمن و بحرین، و موارد متعدد دیگری که برخی از آنها قابل ذکر در فضای عمومی نیست، این وظیفه نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی است تا با عزمی راسخ، استیضاح وزیر خارچه پرحاشیه دولت یازدهم را در دستور کار خود قرار دهند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
1
4
آیا واقعا روحانی (...)
واقعا جای تعجب دارد که مجلس محترم شورای اسلامی کی و چه گونه میخواهد وظایف مردمی و انقلابی خود را به منصه ظهور برساند و او را (...) عزل و کشور را از (...) پاک کرده و از ورطه نابودی نجات دهد . ایا فقط (...) که مانع اینکار میشود که باید گفت مگر غلی محمد شیرازی ملقب به باب و یا عبدالبها مروج بهائیت ملبس به این لباس نبودند که انها همگی از مزدوران انگلیس بودند و هستند . بفرموده حضرت امام خمینی کبیر در جهنم جهنمیان از بوی تعفن این ملا ها ی خائن در عذابند . و یا اینکه هنوز در تصور خدمت اینفرد هستند که روزگار را به (...) روزمرگی گذرانیده و دست دست میکنند تا روزیکه سیل خانه برانداز کودتاهای رنگی ستونهای انقلاب کبیر اسلامی را خورده و نابود کرده و مملکت خود بخود از هم گسیخته گردد . و مگر از (...) انتظار خدمت و ایثار دارند ( جالب است که امروز کمسیونی جهت ترویج ایثار و شهادت به ریاست اینفرد تشکیل شده بود که در حقیقت باید نامش را (...) میگذاشتند ) و یا اینکه میخواهند در دولت (...) جائی از حالا برای خود رزرو نمایند . کجایند مدرسها و چمرانها ...............................
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
پاسخ ها
دالیسا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
حالا کلا چند نفر داخل این نظر سنجی شرکت کردن ؟؟؟
پنجاه هزار نفر بوده ؟؟؟
حاج داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
2
4
به نظرم همین امروز وزیر خارجه استعفاء دهد به نفعش خواهد بود . مگر کمبود رجال سیاسی در کشور داریم جمهوری اسلامی ایران وزرایی را می خواهد که با دشمن مماشات نکنند ، لبخند به دشمن نزنند ، دست به دشمن ندهند . سازش نکنند ، شانه به شانه شان راه نروند . باید تمام جوانب را درنظر گرفت 0
سید رسول معینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
2
4
بسمه تعالی
آقای ظریف در مقابل کاری را که انجام داده است موضع می گیرد و به ملت جسارت می کند ، آخر آقای محترم چرا کم آوردی ؟ شما باید هوشیارانه رفتار می نمودی . ملت ایران یک ملت فهیم ، خوش فکر وباهوش است ودر این هیچ شکی نیست و ثانیاً حساسیت ایران وملت ایران به دولتمردان امریکایی خصوصاً شخص رئیس جمهور ورجال دیگر سیاسی این کشور یک حساسیت روشن وشفافی است چرا شما غاط زدی؟! شما این کار اشتباهی را که مرنکب شدی باید بپذیری نه آنکه مقابل ملت موضع گیری کنی !0 چرا ما در نماز جمعه و در دیگر مجامع کلمه ی ( مرگ بر امریکا) را دایم تکرار می کنیم زیرا تنفر وانزجار ملت ایران از امریکا همیشگی است ، قطع شدنی نیست . این رئیس جمهور برود نفر بعد هم که بیاید با ایران همان دشمنی را خواهد داشت منتها ممکن است کمی ضعیف تر باشد اما دشمن دشمن است 0 لذا شماها مسئولین می بایست در تعاملات خودتان با این مقامات دقت کافی ووافی داشته باشید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
1
4
شما در این مملکت هیچ کارانجام نده و حتی بانداشتن مدیریت میلیاردها تومان به این مملکت خسارت بزن هیچ کس به تو کار ندارد.ولی باید این نکات رارعایت کنی.اولا نداشتن زاویه با رهبری دوما عدم صحبت در باره رابطه باامریکا سوما روحیه استکبارستیزی.برای شمامثالی میاورم .دهها هزارنفر به خاطر بی لیاقتی مدیران این مملکت ازبابت موسسات م.. و پ.. میلیاردها ریال متضرر شدند و جالب است ماباختگان در حین اعتراض مورد ضرب و شتم هم قرار گرفتند و صدای هیچ یک از شما در نیامد ولی در همان حال شما و نمایندگان مجلس برای مردم فلسطین که مورد ضرب و شتم قرار گرفتند چه ها که نکردند.
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
3
4
جان مادرت تو این اوضاع غمگین کشور جوک نگین
شیرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
5
4
همه ش چرت و پرته. چرا نظر عده ای عقده ای سیر رو نظر اکثر ملت میدونینید. ما اصلا مخالف ظریف نیستیم و ایشان اگر هم دست داده باشن کار بسیار خوبی انجام داده اند. روابط دیپلماتیک این چیزها رو هم داره چه با دولت دوست چه با دولت دشمن. ما ملتی صلح طلب هستیم نه جنگ طلب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
دست دادن با کسی که بطور مستقیم و غیر مستقیم دستش به خون مردم یمن و غزه و سوریه و بحرین و غیره آلوده است شرعا"و عقلا"مجاز نمیباشد .
عمار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
دیدیم همه چیز ارزان ویارانه فقرا دو برابر و قیمت برق آب و...نصف کاهش یافته و ...
ناشناس
| Sweden |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
لابد شمایی که سوار خودروهای جند صد میلیونی برای ظریف می رقصیدید از زور گرسنگی اینکار ها را انجام می دادید؟ نه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
0
1
سلام یادداشتی در همین مورد به میلتان ارسال کردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
2
5
خود خیبر و مخاطبان خیبر در اندازه ای نیستند که بخواهند صلاح مملکت را تشخیص دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
کلا باید ایران قبرستان شود تا (...) رضاخان دوم آن گردد.
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ایران زمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
0
3
واقعا آدم از دیدن این همهتوهین بیزار میشه پس چرا به پوتین دست دادن حلاله مگه فراموش کردید که مسلمانان چچن را چطور قتل عام کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
2
0
آقا مسعود ودیگرانی که هیچ نمی فهمید وخودتان را به (...) زده اید بدانید آقای ظریف بعضی از مسایل دیپلماسی را نمی داند اگر واقعاً هوشیار بود ومی دانست چنین غاطی نمی زد . هر کدام از شما هم که در مقابل آن شخصیت ها قرار بگیرید ممکن است چنین غاطی بزنید هیچ بعید نیست ! ممکن هم هست بروید با آنان پشت پرده . چه معلوم ! از بعضی شما ایرانی ها ی (...) این کارها بر می آید .
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
1
خیبر رسانه خوبیه ولی یک سری مخاطب خاص داره . مگر وقتی پیامبر با کفاری که خونشان به دست نزدیکترین وعزیزترین افرادش آلوده بود ، صلح میکردند ، با آنها دست نمیدادند . مگر امام رضا با مامون که قاتل پدرش بود مهربانی نمیکرد و او را پسر عمو خطاب نمیکرد . بعضی وقتها صلاح امت اسلامی در تقیه کردن و روی خوش نشان دادن است .
رهایی
|
United States
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
1
اون بالا ستون اولی 80درصد بیشترن یعنی 80درصد نامردان بیکار و دروغگو و جیره خوار مخالف رئیس جمهور عزیز و ظریف هستن و داره نون ناحقشون آجر میسه و در خیبر آنلاین بیشتر فعالن تا مردان. حق پرست/
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: