به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:تهدید جدید آمریکا علیه ایران «آینده‌سازی» است؛ زیرا از نسلی که در عصر حاضر در کشور حضور دارند ناامید و مایوس شده‌اند و می‌دانند که دیگر این نسل فریب آنها را نخواهند خورد.
"خیبرآنلاین" - میر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در صبحگاه ستاد نزاجا و در جمع فرماندهان، کارکنان پایور و وظیفه این نیرو اظهار داشت: مصیبت جانکاه شهادت سردار حسین همدانی یکی از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهی معظم کل قوا، خانواده‌های نیروهای مسلح و ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم.

به گزارش مهر، وی در خصوص شخصیت این شهید بزرگوار افزود: سردار همدانی یکی از افتخارات جنگ و دفاع مقدس است که سپاه همدان با تلاش و ممارست او تاسیس شد. او از همان اوایل انقلاب در اولین درگیری‌هایی که در کردستان به‌وجود آمد حضوری فعال و گسترده داشت و با شروع جنگ تحمیلی در مناطق عملیاتی حاضر شد و حماسه‌های ماندگاری را در کنار دیگر رزمندگان برجای گذاشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به نقش بی بدیل سردار همدانی در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار پس از انجام مأموریت‌های مستشاری در عرصه مقابله نیروهای مقاومت با تکفیری‌ها، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پوردستان در بخش دیگری از سخنانش به مذاکرات اخیر آمریکا با ایران پرداخت و افزود: آمریکایی‌ها از روی استیصال پای میز مذاکره نشستند و نباید تصور کنیم که از روی قدرت‌شان حاضر به انجام مذاکره شدند چرا که وضعیت کنونی و ناامنی‌های داخلی آمریکا نشان می‌دهد که این کشور دوره بسیار اسفناکی را سپری می‌کند و اگر روزی شاهد فروپاشی آمریکا بودیم جای هیچ تعجبی نیست.

وی در ادامه اظهار داشت: تهدید جدید آمریکا علیه ایران «آینده‌سازی» است و می‌خواهند روی آینده تمرکز کنند؛ زیرا از نسلی که در عصر حاضر در کشور حضور دارند ناامید و مایوس شده‌اند و می‌دانند که دیگر این نسل فریب آنها را نخواهند خورد. بنابراین جوانان و نوجوانان ما را مورد هدف قرار داده‌اند تا از طریق ایجاد شبکه‌های اجتماعی اینترنتی و ماهواره‌ای موجب از بین بردن اعتقادات و اعتماد به نفس جوانان ما شوند.

فرمانده نزاجا تصریح کرد: ما به‌عنوان سربازان نیروهای مسلح با آمادگی رزمی بالا همچون دوران دفاع مقدس باید آماده هر نوع تهدیدی باشیم و من مراتب آمادگی نیروی زمینی ارتش را به فرمانده محترم کل ارتش و فرماندهی معظم کل قوا اعلام کرده‌ام و ابراز داشتم کارکنان نزاجا در هر نقطه‌ای که نیاز باشد برای دفاع از کشور آماده جانفشانی و ایثار هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: